  • 11. Data: 2014-03-30 14:11:35
    Temat: Re: Lukoil
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 30 marca 2014 10:09:13 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    zrobią gaz o 100 dolców droższy. Zamiast 400$ będziemy płacili 500$ za 1000m3. Pan
    się nie martwi, dadzą radę, będzie dobrze. Ostatnio spore rurociągi do Chin budują. W
    Chinach nie ma narodowców, PISu, PO itp oszołomów. W Chinach kasę trzepią i im Krym
    koło żółtych kutasów lata.

    > jak gaz będzie droższy, to nikt go od nich nie kupi.
    >
    > ToMasz

    Poszukaj w necie ile jeszcze niedawno płaciliśmy za rosyjski gaz. Nie śledzę tego ale
    w tv mówili że sporo drożej niż teraz. I kupowaliśmy? Miałeś gaz w kuchence? Czy to
    był gaz z Kataru albo amerykański? Pytanie na inteligencję. Jak Rosjanie podniosą
    cenę gazu i ropy dla Polski o 25% to skąd i za ile Polska weźmie ropę i gaz?

  • 12. Data: 2014-03-30 14:14:08
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 30 marca 2014 11:07:38 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > ciekawe komu będą ten gaz za tyle za rok czy dwa lata sprzedawać....

    Ciekawa teoria. Liczysz na jakieś super odkrycie w wyniku którego gaz przestanie być
    za rok potrzebny?

  • 13. Data: 2014-03-30 14:19:16
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 30 marca 2014 13:00:16 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik ToMasz n...@n...neostrada.pl ...

    > Ale kasa im nie lata, wiec dlaczego mieliby płacic wiecej?

    Zapewne zapłacą mniej a i tak się będzie ruskim opłacało. Chiny na pewno potrzebują
    więcej ropy i gazu niż Europa. Rosja zmieni partnera strategicznego a w Europie
    jednym pokaże gest Kozakiewicza a innych skarci podnosząc cenę.

  • 15. Data: 2014-03-30 16:00:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

> [...]
    > Pytanie na inteligencję. Jak Rosjanie podniosą cenę gazu i ropy dla
    > Polski o 25% to skąd i za ile Polska weźmie ropę i gaz?

    Ale Rosja nie może sobie ot tak podnieśc ceny....

  • 14. Data: 2014-03-30 16:00:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Zapewne zapłacą mniej a i tak się będzie ruskim opłacało.

    A to jest inna inszość. :)

  • 16. Data: 2014-03-30 16:31:00
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 30 marca 2014 16:00:15 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik k...@g...com ...

    > Ale Rosja nie może sobie ot tak podnieśc ceny....

    A kto im zabroni? Może nasza armia? Wszystkie kontrakty można negocjować. Nie ma
    możliwości przestawienia się na inne źródło niż rosyjskie w krótkim czasie. A co w
    sytuacji jak nacjonaliści ukraińscy wysadzą na Ukrainie rurociągi? Taką akcję mogą
    zrobić Rosjanie i zwalić na Ukraińców. I jak Ukraińcy nie zrobią to sami wysadzą
    swoje rurociągi żeby pokazać Europie kto tu rządzi. Na razie w Niemczech przejęli
    zbiorniki na gaz i pompują je na maksa. Jak nam podniosą cenę na 600 dolarów to
    zapewne będziemy mogli kupić gdzieś indziej taniej. Obstawiam że cena tego innego
    gazu by była w takiej sytuacji na poziomie 585 dolarów. Polska pomimo że duża i sporo
    ludzi tu mieszka nie liczy się w Świecie. Polska to kraj rolniczy. Tutaj uprawia się
    tanią siłę roboczą.

  • 17. Data: 2014-03-30 16:58:10
    Od: Hybki <k...@g...com>

    W dniu 2014-03-30 01:08, k...@g...com pisze:

> [...]
    oszołomów.
    > W Chinach kasę trzepią i im Krym koło żółtych kutasów lata.

    Kiedy umierasz, nie wiesz o tym.
    Tylko innym ciężko.
    Tak samo jest, jak jesteś debilem.

    --
    I Have a Dream
    http://img2.demotywatoryfb.pl//uploads/201311/138348

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 18. Data: 2014-03-30 17:04:38
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 30 marca 2014 16:58:10 UTC+2 użytkownik Hybki napisał:

> [...]
    >

    > ---
    >
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ

    Porozmawiaj z chorymi na raka. Oni wiedzą ze umierają.

  • 19. Data: 2014-03-30 17:27:29
    Od: Hybki <k...@g...com>

    W dniu 2014-03-30 17:04, k...@g...com pisze:

    zrobią gaz o 100 dolców droższy.

    > Porozmawiaj z chorymi na raka. Oni wiedzą ze umierają.

    chcesz napisać że też zdajesz sobie sprawę?

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 20. Data: 2014-03-30 17:34:31
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 30 marca 2014 17:27:29 UTC+2 użytkownik Hybki napisał:

> [...]
    >

    > ---
    >
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ

    Nie chciałem tylko napisałem że się mylisz. Mylą się debile.