  • 1. Data: 2014-03-28 16:59:53
    Temat: Skarbonke przestwili
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <k...@c...goznac>

    Powitanko,

    Po wielu miesiacach zarabiania na jadacych z Piaseczna do DC, Szczurek
    zaniepokojony o bezpieczenstwo (wiadomo czego) zmienil kierunek. Teraz
    placic beda jadacy w kierunku Piaseczna. O czym uprzedzam jezdzacych "na
    pamiec".

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2014-03-28 17:01:41
    Temat: Re: Skarbonke przestwili
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-28, Pawel "O'Pajak" <k...@c...goznac> wrote:

> [...]
    > zaniepokojony o bezpieczenstwo (wiadomo czego) zmienil kierunek. Teraz
    > placic beda jadacy w kierunku Piaseczna. O czym uprzedzam jezdzacych "na

    Podobnie to znaczy odwrotnie zrobili z drugiej strony - na Radzyminskiej
    przy Bystrej teraz beda placic jadacy z DC.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2014-03-28 18:02:10
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 28 Mar 2014 16:01:41 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Podobnie to znaczy odwrotnie zrobili z drugiej strony - na Radzyminskiej
    >przy Bystrej teraz beda placic jadacy z DC.

    Do kompletu dodam FR na Wisłostradzie. Teraz jest skierowany na
    "wylatujących" z tunelu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2014-03-28 18:53:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 28 Mar 2014 18:02:10 +0100, jerzu

    > Do kompletu dodam FR na Wisłostradzie. Teraz jest skierowany na
    > "wylatujących" z tunelu.

    Na Stanów Zjednoczonych, ten sam co mnie ostatnio strzelił w tyłek, oraz
    przy Objazdowej na Czecha też odwrócone. To musi być jakaś szeroko
    zakrojona akcja! Czekam kiedy odwrócą ten przy Kajki, bo też dawno go nie
    tykali. ;>

    --
    Pozdor Myjk

  • 5. Data: 2014-03-28 19:29:25
    Od: "Biggie" <b...@w...pl>

    Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości grup
    com...

    >Podobnie to znaczy odwrotnie zrobili z drugiej strony - na Radzyminskiej
    >przy Bystrej teraz beda placic jadacy z DC.

    ... a także na Moście Gdańskim :-)

    pzdr

    Biggie

  • 6. Data: 2014-03-28 22:19:19
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <k...@c...goznac> napisał w
    wiadomości news:lh469l$tdj$1@news.task.gda.pl...

> [...]
    > zaniepokojony o bezpieczenstwo (wiadomo czego) zmienil kierunek. Teraz
    > placic beda jadacy w kierunku Piaseczna. O czym uprzedzam jezdzacych "na

    za to dla odmiany na Pileckiego FR jest pusty od pewnego czasu

  • 7. Data: 2014-03-28 22:20:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-03-28 22:19, Arbiter pisze:
    > Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <k...@c...goznac> napisał w
    > wiadomości news:lh469l$tdj$1@news.task.gda.pl...

    > za to dla odmiany na Pileckiego FR jest pusty od pewnego czasu

    Po czym wnosisz?

  • 8. Data: 2014-03-28 22:38:21
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-03-28 22:20, Artur Maśląg pisze:

    > Po czym wnosisz?

    Zakładam, że po schodach. By miał windę to by nie wnosił.

    Głupiś.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 9. Data: 2014-03-28 22:42:37
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Zakładam, że po schodach. By miał windę to by nie wnosił.

    Z okna nie zauważyłem.

    > Głupiś.

    Brzmi jak pochlebstwo :)

  • 10. Data: 2014-03-29 14:25:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-03-28 18:02, jerzu wrote:

    > Do kompletu dodam FR na Wisłostradzie. Teraz jest skierowany na
    > "wylatujących" z tunelu.

    Ciekawe czy przestawili na 70+10, czy przestawią znaki;)

    Shrek.