  • 21. Data: 2014-03-30 17:57:06
    Temat: Re: Lukoil
    Od: Hybki <k...@g...com>

    W dniu 2014-03-30 17:34, k...@g...com pisze:

    > Nie chciałem tylko napisałem że się mylisz. Mylą się debile.

    wręcz przeciwnie, nie mają pojęcia
    tak samo jak żywy o doświadczeniu zgonu.

    --
    I Have a Dream
    http://img2.demotywatoryfb.pl//uploads/201311/138348

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 22. Data: 2014-03-30 18:45:48
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 30 marca 2014 17:57:06 UTC+2 użytkownik Hybki napisał:

> [...]
    >

    > ---
    >
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ

    Tak jak nie masz pojęcia o stratach Rosji tak nie masz pojęcia o zachowaniach osób
    chorych psychicznie. Ludzie zdrowi zdają sobie sprawę z pewnych ograniczeń i uważają
    że są w jakimś stopniu pierdolnięci. Każdy zdrowy na umyśle uzna że trzeba być
    pierdolniętym żeby tracić czas na grupach. Wielu jednak ten czas traci w celach
    rozrywkowych a nie dlatego że mają jakąś misję. To chorzy umysłowo uważają że wszyscy
    inni są chorzy na łeb a oni nie. Jak na razie nie dałeś żadnych tez obalających to co
    napisałem o stratach Rosji. Czyli na razie ja mam rację że długofalowo Rosjanie nie
    poniosą strat a jeszcze na tym zarobią.

  • 23. Data: 2014-03-30 19:15:53
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 30 marca 2014 12:44:08 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > A teraz postaw to pytanie dobrze i znajdź na nie odpowiedz.
    >
    > Kto dzisiaj czy za rok lub dwa lata sprzeda na taki gaz taniej
    >
    > niż oni.
    >

    > I to samo pytanie odnośnie paliw płynnych ?
    >

    > Pozdrawiam

    Może się okazać że wszyscy mogą nam sprzedać o 10 dolarów taniej niż cena jaką
    zaproponują Rosjanie. Tak jak tutaj politycy ględzą o tym żeby kupować z różnych
    źródeł tak i Rosjanie starają się sprzedawać wielu odbiorcom. Teraz postawili na
    Chiny. Chiny dla Rosji są doskonałym odbiorcą. Jest to jeden odbiorca, raz się daje
    łapówki. Wezmą wszystko co Rosja wydobędzie. Mają pieniądze. Rosja z dnia na dzień
    jest w stanie ujebać Dolara. Wystarczy że zażyczy sobie rozliczeń za surowce w coś
    wartym Euro zamiast w bezwartościowym Dolarze.

  • 24. Data: 2014-03-30 20:17:56
    Od: Hybki <k...@g...com>

    W dniu 2014-03-30 18:45, k...@g...com pisze:

> [...]
    > Czyli na razie ja mam rację że długofalowo Rosjanie nie poniosą strat a jeszcze na

    zjedz snickersa

  • 25. Data: 2014-03-30 20:38:15
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Hybki wrote:

    > W ciągu trzech miesięcy z gospodarki rosyjskiej odpłynęło 70 mld dolarów
    > a odpłynie znacznie więcej.

    Osobiście wątpię w to, żeby paliwo nalewane z dystrybutora na stacji
    Łukoil było inne - z innej hurtowni paliw - niż na Neste, Orlenie, czy
    innym Shellu. Jak już nie raz tu pisano, w Polsce hurtowo ON i Pb
    sprzedaje Orlen i Lotos i wątpię czy jeszcze ktokolwiek inny.

  • 26. Data: 2014-03-30 21:00:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > A kto im zabroni? Może nasza armia? Wszystkie kontrakty można negocjować.

    A jak rozumiesz słowo: negocjować?

  • 27. Data: 2014-03-30 21:58:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Mar 2014 20:38:15 +0200, Poldek napisał(a):
> [...]
    > innym Shellu. Jak już nie raz tu pisano, w Polsce hurtowo ON i Pb
    > sprzedaje Orlen i Lotos i wątpię czy jeszcze ktokolwiek inny.

    Łukoil moze byc wyjatkiem, bo majac zrodla w zagranicy, tanie ...
    kusi.
    I byc moze nie tylko Lukoil, bo zobacz:
    http://www.beloil-poland.pl/informacje_o_firmie

    Zakladajac ze cos sprzedali ... to ktos to kupil. I raczej tez
    sprzedal.
    A tego jest wiecej
    http://www.petrotrans.com.pl/
    http://plusspj.pl/paliwa.php

    J.

  • 28. Data: 2014-03-30 22:09:24
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 30 marca 2014 21:00:13 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik k...@g...com ...

    > A jak rozumiesz słowo: negocjować?

    Normalnie. Sprzedający przeprowadzi rozmowy w duchu zrozumienia i poszanowania i da
    przedstawicielom kupującego odpowiednią ilość pieniędzy za fatygę. I bez wojny mamy
    600 za 1000m3. Jak by sprzedający chciał ukarać za krnąbrność to może stwierdzić że
    akurat dla tego kupca nie ma. Nie ma obowiązku sprzedawania.

  • 29. Data: 2014-03-30 23:13:22
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > Jeszcze niedawno takiej wojny cenowej nie bylo.
    > Paliwa tak spadaja, czy nawolywania do bojkotu Lukoila przyniosly

    W Lukoilu tylko walimy kupy i myjemy dlugo rece!

    A.

  • 30. Data: 2014-03-30 23:24:29
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 30 marca 2014 23:13:22 UTC+2 użytkownik Ajgul napisał:
    > Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > W Lukoilu tylko walimy kupy i myjemy dlugo rece!
    >

    > A.

    Ja tam tankuję bo: mam blisko, mają dobre ceny, nigdy nie usłyszałem czy zbieram
    jakieś durne punkty albo czy kupię parówkę.