  • 11. Data: 2010-11-17 10:01:26
    Temat: Re: Litewski TIR
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-11-17 07:40, Gabriel 'wilk' pisze:
    [...]

    Do kompletu powinni zatrzymać też tego inteligenta, co mu "marginesik
    robił". Jeden wart drugiego...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 12. Data: 2010-11-17 10:10:50
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-11-17 10:01:26 LEPEK

    > Do kompletu powinni zatrzymać też tego inteligenta,
    > co mu "marginesik robił". Jeden wart drugiego...

    Ty to, widzę, lubisz akcje na czołówkę.
    Za często tego nie rób, bo szkodzi na głowę.

    --
    Pozdor Myjk

  • 13. Data: 2010-11-17 10:16:23
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    Jakis miesiac temu widzialem podobnego litwina... Jechal niemalze tak
    samo, z ta roznica ze wyprzedzal na ciaglych i zapaskowanych polach, nie
    na przeciw innych tirow, a osobowek.
    Co oni na tej Litwie jacys dzicy sa? U siebie tez tak sobie pozwalaja,
    czy tylko w Polsce?

  • 14. Data: 2010-11-17 10:23:40
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Nurtuje mnie taka sobie ciekawość: jak, w sensie karnym, zakończyłaby
    > się taka akcja w Niemczech, a jak np. w USA. Ma ktoś AKTUALNE
    > informacje
    > na taki temat?

    Moja ciotka za nie zatrzymanie się na stopie w USA (zatrzymała się ale nie
    policzyła do 5 i kamera ją uchwyciła) dostała 150 dolców i skierowanie na
    dodatkowy egzamin. Do chwili jego zdania zostały odebrane jej uprawnienia.
    Nie wiem jaki to stan ale ciotka mi mówiła że jeżeli w ciągu pół roku
    dostała by jeszcze jeden mandat to czeka ją ponowny egzamin. Coprawda
    egzaminy maja łatwe ale przez tydzień prawka nie miała i to było dla niej
    wiekszą karą :)
    Za taki manewr to do sądu w trybie natychmiastowym i chyba ze 3 miechy paki
    :)

  • 15. Data: 2010-11-17 10:30:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Marek P.

    > Za taki manewr to do s?du w trybie natychmiastowym i chyba ze 3 miechy
    > paki :)

    Może od razu kara śmierci?

    --
    ignorance is bliss

  • 16. Data: 2010-11-17 10:30:34
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Konrad L pisze:
> [...]
    > na przeciw innych tirow, a osobowek.
    > Co oni na tej Litwie jacys dzicy sa? U siebie tez tak sobie pozwalaja,

    Jak byłem na Litwie zdziwiło mnie, że równych, szerokich i pustawych
    drogach niemal wszyscy jadą 90 km/h, czyli tyle ile wolno. Ale dużo nie
    jeździłem, więc może normalnie jest inaczej.

    Seco

    --
    Szukam pracy:
    http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

  • 17. Data: 2010-11-17 10:44:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał w
> [...]
    > zakończyłaby się
    > taka akcja w Niemczech, a jak np. w USA. Ma ktoś AKTUALNE

    W Niemczech niewykluczone ze jakby wszystko podliczyli to
    zaplacilby mniej niz u nas. Mandaty za niewielkie wykroczenia nie
    sa tam wysokie.
    Poczym kierowce Niemca wyslaliby na badania psychiatryczne - bo
    wyprzedzac na trzeciego na autostradzie to chyba tylko wariat moze
    ? :-)

    W USA byc moze by zamkneli od razu, i w dobrych ukladach poczekalby
    trzy dni za kratkami, bo sedzia przyjmuje dopiero w poniedzialek.
    Albo i nie, bo bardziej miasteczku przyda sie 500$ bez ponoszenia
    kosztow :-)

    J.

  • 18. Data: 2010-11-17 10:52:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>
    > Ciekawe kiedy w tym pieknym kraju wysokosc mandatu/kary/wiezienie
    > bedzie adekwatna do wykroczenia jakie zostalo popelnione i bedzie
    > odstraszala od wykonywania takich manewrow jak na zalaczonym

    Kiedy .. jak zaglosujesz na partie, ktora za pojechanie 80/50
    oskarzy _Ciebie_ o usilowanie zabojstwa i zamknie na roczek :-P

    > filmie? Ten gosc nawet ciezarowki z przeciwka mial za nic wiec
    > nawet strach pomyslec jak wymuszal na osobowkach.

    a tam zaraz wymuszal - droga szeroka, moze sami mu ustapili, to sie
    zdarza.
    Kierowcy radiowozu bym zabral PJ, bo jechal naprawde niebezpiecznie
    :-)

    > został ukarany mandatem w wysokości 1000 złotych. Smiech na sali
    > z ta wysokoscia mandatu :-(

    Litwin to nie bogaty niemiecki prezes. Az tak duzo pewnie nie
    zarabia. Dostalby dwa takie mandaty w jednym miesiacu, to by go
    zona nauczyla przepisowo jezdzic.
    Nawet jeden co miesiac, ale pare razy z rzedu pewnie by go nauczylo
    wlaczac CB.

    J.

  • 19. Data: 2010-11-17 11:00:11
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-11-17 10:10, Myjk pisze:
    > 2010-11-17 10:01:26 LEPEK

    > Ty to, widzę, lubisz akcje na czołówkę.
    > Za często tego nie rób, bo szkodzi na głowę.

    ???
    Ja całkiem poważnie.
    Myślę, że (jak widać od 23 sekundy) zjeżdżanie takiemu debilowi w celu
    przepuszczenia jest zaproszeniem do pięknej katastrofy. Przecież gdyby
    mu ten mutant nie zjechał najpierw na pas do skrętu, a potem nie ciął
    poboczem, to by Litwin się nie zabierał za wyprzedzanie!

    Pozdr,

  • 20. Data: 2010-11-17 11:21:16
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-11-17 11:00:11 LEPEK

    > ???
    > Ja całkiem poważnie.

    Tym gorzej dla ciebie.

    > Myślę, że (jak widać od 23 sekundy) zjeżdżanie takiemu
    > debilowi w celu przepuszczenia

    Skąd wiesz, że robił jemu miejsce? Może wcześniej widział,
    że jedzie za nim policja, więc zgodnie z przepisami umożliwił
    im przejazd zjeżdżając na prawo. To że ten pajac z litwy za
    nim myślał, że to zaproszenie dla niego, to już inna sprawa.

    --
    Pozdor Myjk