  • 1. Data: 2013-03-08 22:40:41
    Temat: Listwy zaciskowe przepustowe
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Witam,

    Do wyprowadzania z obudowy urządzenia linii sygnałów sterujących oraz linii
    z obwodu siłowego chciałem zastosować montowane na obudowie listwy zaciskowe
    przepustowe.

    Do sygnałów sterujących znalazłem takie złącze (potrzebuję 5 zacisków; 7
    zacisków też mogę zagospodarować):
    http://eshop.phoenixcontact.pl/phoenix/treeViewClick
    .do?reloadFrame=true&UID=0707086&parentUID=852328278

    Do obwodu siłowego znalazłem takie złącza (potrzebuję 4 zaciski):
    Wariant 1:
    http://eshop.phoenixcontact.pl/phoenix/treeViewClick
    .do?reloadFrame=true&UID=0714037&parentUID=852294968
    Wariant 2:
    http://eshop.phoenixcontact.pl/phoenix/treeViewClick
    .do?reloadFrame=true&UID=0707756&parentUID=852328278

    Idea działania tych złącz na przykładzie jednego zacisku przedstawiona jest
    tu:
    http://media.digikey.com/Photos/Phoenix%20Photos/070
    7086.JPG

    Czy znacie może jakieś zamienniki dla tych złącz Phoenixa albo złącza
    zbudowane na podobnej zasadzie, albo gdzie kupić wymienione złącza Phoenixa,
    ale w małych ilościach?

    W Phoenixie nie pasuje mi cena i kiepska dostępność tych na 232A (choć
    ewentualnie mogą być te na 125A -- co najwyżej będę je obcinał do 4
    zacisków, bo jest tylko wersja na 7 zacisków; u mnie przekroje przewodów
    obwodu siłowego są mniejsze niż 35mm2, prądy co prawda mam wyższe bo i 250A,
    ale impulsowo, a ponadto serie impulsów trwają max. 2 sekundy z przerwami co
    najmniej kilkusekundowymi).
    Mam też problem z tym, że z tych złącz, które chciałem wykorzystać do
    wyprowadzania sygnałów sterujących, w TME trzeba zamówić 50 sztuk, a to dla
    mnie za duża inwestycja.
    Potrzebowałbym po max 10 sztuk złącza do wyprowadzania sygnałów sterujących
    oraz złącza do obwodu siłowego (jeden z dwóch wariantów).

    Robbo