  • 11. Data: 2012-03-01 08:17:30
    Temat: Re: Listwa zasilająca - Jaka?
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Artur(m) nabazgrał(a):

    > Jak ma master, to wyłącza inne urządzenia,
    > które normalnie byłyby w stendbaju i pobierały przez cały czas
    > (2, 5 ,10W) prąd z sieci.

    Ten sam schemat działania tylko inny producent:

    http://www.hsk.com.pl/index.php?page=eco_plus-s1

  • 12. Data: 2012-03-02 04:11:34
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Ten sam schemat działania tylko inny producent:
    >
    > http://www.hsk.com.pl/index.php?page=eco_plus-s1

    Tylko ciekawe czemu producenci nie podają wartości prądu stdby listwy :)

  • 13. Data: 2012-03-02 10:37:02
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 1 Mar 2012 08:39:48 +0100,
    Artur(m) <m...@i...pl> screamed:

    A sama w standby ile pobiera? :)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:213B ]
    [ 11:36:43 user up 13095 days, 23:31, 1 user, load average: 0.90, 0.04, 0.04 ]

    User: A harmless drudge.

  • 14. Data: 2012-03-02 11:14:17
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnjl18me.ro1.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...
    > In the darkest hour on Thu, 1 Mar 2012 08:39:48 +0100,
    > Artur(m) <m...@i...pl> screamed:

    > A sama w standby ile pobiera? :)

    Panie pincet:).
    Ta Acera (czy jakoś tak) 1W.