  • 1. Data: 2009-07-16 06:36:15
    Temat: Lista usług w sieci internet
    Od: Zenon Zygzak <z...@g...com>

    Witajcie,
    Znalazłem ciekawą stronę
    http://www.staff.amu.edu.pl/psi/informatyka/kluczew/
    I2_WANservices.htm
    na temat usług w internecie niestety opisane zostały ponoć, choć do
    końca nie wiem tylko podstawowe jego usługi te najbardziej popularne,
    czy znacie jeszcze jakieś usługi oprócz tych wymienionych na podanej
    stronie dodam, tylko że moi znajomi mówią na przeglądarkę www internet
    co mnie doprowadza do szału no, bo www to przecież tylko jedna z usług
    internetu a przeglądarka pozwala na korzystanie z www.

  • 2. Data: 2009-07-16 21:41:16
    Temat: Re: Lista usług w sieci internet
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Zenon Zygzak <z...@g...com> wrote:

> [...]
    > stronie dodam, tylko że moi znajomi mówią na przeglądarkę www internet
    > co mnie doprowadza do szału no, bo www to przecież tylko jedna z usług

    % cat /etc/services # ?????

    --
    + ' .-. .
    , * ) )