  • 1. Data: 2009-07-13 13:59:08
    Temat: Odstęp pod h1 w IE6 i 7
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Czy IE6/7 ma jakiś błąd przy h1 zauważyłem, że nie zmieniając domyślnej
    czcionki IE6/7 dla nagłówka h1, robi się pod nim odstęp w dodatku w IE7
    "ucina czcionkę od dołu" jeżeli tekst będzie większy niż 15px.

    Strona to zwykły szkielet

    <h1>Nagłówek strony</h1>

    ..

    h1 {
    width: 1000px;
    height: 90px;
    }

    ..

    a pod nią floatujące kolumny bez żadnych marginów !
    W innych przeglądarkach oczywiście to nie ma miejsca.

  • 2. Data: 2009-07-13 14:10:57
    Temat: Re: Odstęp pod h1 w IE6 i 7
    Od: hazet <h...@n...pl>

    hazet pisze:
> [...]
    >
    > ..
    >
    > a pod nią floatujące kolumny bez żadnych marginów !
    > W innych przeglądarkach oczywiście to nie ma miejsca.

    oczywiście, że marginesy są wyzerowane ...

  • 3. Data: 2009-07-13 14:22:38
    Od: hazet <h...@n...pl>

    hazet pisze:

    > oczywiście, że marginesy są wyzerowane ...

    Doszedłem do tego, że to wina line-height !
    Tylko co zrobić aby działało a zarazem zostawić line-heigt ?