  • 11. Data: 2009-09-05 23:09:10
    Temat: Re: Leica
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 6 Wrz, 00:23, dominik <n...@d...kei.pl> wrote:
> [...]
    hure_english_RZ_low.1.

    > Jeju, biedną lejkę nie stać żeby wpakować LCD lepsze niż w najtańszej na
    > rynku lustrzance :( 230k - porażka ;) Ale LV i filmów nie ma więc w sumie
    > to można olać ;)
    >
    > Czułość do iso2500, czyli używalne będzie pewnie tak do 1600. Matryca
    > 18Mpix CCD.
    >
    > hłyhły :)

    Tyle, że użytkownik M9 w obiektywie kitowym ma f=0.9

    hłyhły ...

    > Ale jedno im trzeba przyznać - broszurkę mają zrobioną rewelacyjnie. Aż
    > się chciałoby zostać takim reporterem. Tyle, że niestety rzeczywistość
    > bywa troszkę brzydsza.

    Jedno im trzeba przyznać, ze znowu będą sprzedawać body po kilka
    tysięcy $ i pewnie znajdą więcej nabywców niż jest użytkowników 1D,
    D3x czy A900 ....

    hłyhły ....

  • 12. Data: 2009-09-05 23:50:28
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "dominik" napisał
    >>> http://farm3.static.flickr.com/2568/3881196704_e4bfe
    d9e47_o.jpg
    ensource-camera-090109.html

    > Panowie odkryli funkcję HDR i kilka pluginów z ruskiego softu :)
    >
    > a tak w ogóle to śliczny ten aparat :) i taki kompaktowy :)

    No i można samemu to programować - Wasia DIY.
    Bomba : )

    adam

  • 13. Data: 2009-09-06 12:02:00
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "JA" napisał

    > Czyli
    > 1010, 1011, 1012 itd.
    > :P

    To mi przypomina nomenklatrę produktów Hi-Fi ZRK Kasprzak, Diory itp, z lat
    80. ; )))

    adam