  • 41. Data: 2011-05-02 12:46:16
    Temat: Re: Lasery w odtwarzaczach DVD - spisek, czy jak?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 02-05-2011 o 14:03:09 Pszemol <P...@p...com> napisał(a):

    > "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message

    > Januszku, co to za brednie wypisujesz?
    A co dziecko wczoraj się obudziłeś? poczytaj trochę a potem komentuj.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 42. Data: 2011-05-02 12:48:27
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 02-05-2011 o 13:51:28 Przem <p...@o...pl> napisał(a):

    > A mozna wiedziec w jaki sposob podkrecales moc lasera?
    Pr-kiem, na każdej płytce lasera są potencjometry montażowe tzw Pr-ki które
    ustalają punkt pracy lasera czyli prąd przez niego płynący, wystarczy
    trochę
    go podnieść aby laser zaczął czytać płyty.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 43. Data: 2011-05-02 12:51:09
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 02-05-2011 o 12:45:30 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nie chce mi sie rozkrecac - tu trymerki tez sa dwa, ale swieci na plyte
    > tak samo czerwono, niezaleznie od plyty.
    Bo są dwa lasery to i dwa pr-ki.

    > Jesli cos jest podwojnie, to moze odbiorniki ?
    Kiedyś tak teraz raczej nie, jest jeden uniwersalny.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 44. Data: 2011-05-02 12:57:02
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 02-05-2011 o 14:03:09 Pszemol <P...@p...com> napisał(a):

    > "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message

    > Januszku, co to za brednie wypisujesz?

    A może jakieś konkrety?
    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 45. Data: 2011-05-02 22:01:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 2 May 2011 11:39:15 +0000 (UTC), Wmak wrote:

    >Na to nie wpadłem.
    >Prawdopodobnie to było przyczyną awarii odtwarzacza u znajomej staruszki.
    >Dostała w prezencie DVD z "przebiegiem" kilkunastu filmów, obejrzała ze trzy i
    >na 2-3 lata zapomniała o sprzęcie.
    >Paliła jak lokomotywa.

    Niekoniecznie. KORR padl bez papierosow po jednym filmie i pol roku.
    No ale co sie dziwic - za ta cene :-)

    J.

  • 46. Data: 2011-05-03 12:37:28
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Niekoniecznie. KORR padl bez papierosow po jednym filmie i pol roku.
    > No ale co sie dziwic - za ta cene :-)

    Też mam takiego Korra z padniętym laserem, dostałem za darmo od koleżanki.
    ;-)
    Ja mam DVD CyberHome i on ma taką dziwną przypadłość, że jak nie może
    odczytać kilku płyt pod rząd to się to się później nie włącza w ogóle, tak
    jakby był zepsuty (świeci tylko dioda standby). Ale wystarczy wyciągnąć r
    ecznie tackę od płyty włączyć do prądu i przytrzymać tackę kiedy on chce ją
    wciagnąć i następuje reset odtwarzacza i czyta już normalnie. :-)

  • 47. Data: 2011-05-03 13:49:50
    Temat: Odp: Lasery w odtwarzaczach DVD - spisek, czy jak?
    Od: "f" <f...@c...gh>

    > Raczej "paranoikach". To chyba litrówka.

    półlitrówka
    dobrze zrobi w łikend:-)