    From: z <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Laptop emachines w Biedronce
    Date: Fri, 22 Apr 2011 12:40:53 +0200

    Yakhub pisze:

    > Nie chcę rozpętywać wojny - każdy niech kupuje co chce i używa tego, co
    > uważa za wygodniejsze - ale JA po prostu nie potrafię pracować na
    > błyszczącej matrycy i DLA MNIE, błyszczący ekran dyskwalifikuje komputer,
    > choćby kosztował 500zł.

    Witaj w klubie.
    Dodatkowo kąty w matrycach laptopowych są tak tragiczne że się scyzoryk
    otwiera.
    Czy istnieje jakaś przeszkoda technologiczna i nie da się użyć matrycy
    PVA? Używam monitora TN (cena bez znaczenia), monitora IPS 21" kupionego
    za 1300 zł. Monitora PVA Benq 24" (za 1800 zł) i telewizor Szarpa 32"
    (za 1700 zł) Jak otwieram laptopa czuję się jak w jakimś średniowieczu :-(
    Dlaczego w laptopie za 3-4 KPLN nie da się zmieścić wycinka porządnej
    matrycy. Przecież to nie są (jak widać) jakieś gigantyczne pieniądze
    Niech nawet klapa będzie grubsza, niech będzie cięższy ale niech to
    cokolwiek normalnie wyświetla.