  • 1. Data: 2011-04-21 19:12:08
    Temat: Laptop emachines w Biedronce
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    w Biedronce jest taki oto laptop [
    http://wykopcene.pl/komputery/swieze-oblicze-wiosny-
    w-biedronce-laptop-emachines-emg630-322g32mikk-za-12
    99/
    ], co to za firma, i czy warto interesować się takim laptopem patrząc na
    cenę, bo to ma być tylko do użytku domowego, bez grania.

  • 2. Data: 2011-04-21 19:21:31
    Temat: Re: Laptop emachines w Biedronce
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Thu, 21 Apr 2011 21:12:08 +0200, Gupik napisał(a):

> [...]
    > ], co to za firma, i czy warto interesować się takim laptopem patrząc na
    > cenę, bo to ma być tylko do użytku domowego, bez grania.

    O ile faktycznie do użytku domowego (bez podróżowania), to wygląda mi to na
    całkiem sympatyczny sprzęt.

    Nie widzę nigdzie informacji - matryca matowa czy błyszcząca?

    --
    Yakhub

  • 3. Data: 2011-04-21 19:25:53
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Yakhub napisał:

> [...]
    > całkiem sympatyczny sprzęt.
    >
    > Nie widzę nigdzie informacji - matryca matowa czy błyszcząca?

    Za ta cene moglbys nie wybrzydzac ;)

    Wazniejsze - czy jest na to jakas gwarancja czy nie ;)

  • 4. Data: 2011-04-21 19:51:24
    Od: atm <...@v...pl>

    > Wazniejsze - czy jest na to jakas gwarancja czy nie ;)

    i jakie sa katy matrycy bo tu moze byc pies pogrzebany.

  • 5. Data: 2011-04-21 21:30:35
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

> [...]

    > ], co to za firma, i czy warto interesować się takim laptopem patrząc na
    > cenę, bo to ma być tylko do użytku domowego, bez grania.

    eMachines to marka należąca co Acera. Za tą cenę ma akceptowalne parametry.
    Matryca błyszcząca, kądy widzenia typowe, bez rewelacji.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Control the coinage and the courts -- let the rabble have the rest."

  • 6. Data: 2011-04-21 21:36:19
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Thu, 21 Apr 2011 21:25:53 +0200, Mateusz napisał(a):

    > Za ta cene moglbys nie wybrzydzac ;)

    Nie chcę rozpętywać wojny - każdy niech kupuje co chce i używa tego, co
    uważa za wygodniejsze - ale JA po prostu nie potrafię pracować na
    błyszczącej matrycy i DLA MNIE, błyszczący ekran dyskwalifikuje komputer,
    choćby kosztował 500zł.

    --
    Yakhub

  • 7. Data: 2011-04-21 21:59:53
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-21 23:36, Yakhub pisze:

> [...]
    > uważa za wygodniejsze - ale JA po prostu nie potrafię pracować na
    > błyszczącej matrycy i DLA MNIE, błyszczący ekran dyskwalifikuje komputer,

    Można kupić z błyszczacą i dokupić folię matową na ekran (czytałam
    gdzieś o tych foliach). I tak będzie się to oplacało.
    Ja mam ekran monitora matowy. W dzień super, a przy świetle nie moge
    sobie nic na tym ekranie dopasować, wszystko mnie razi, Przy zgaszonym
    świetle też razi.

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-04-22 06:14:53
    Od: BQB <a...@a...com.invalid>

    W dniu 11-04-21 21:25, Mateusz pisze:

    w-biedronce-laptop-emachines-emg630-322g32mikk-za-12
    99/

    > Za ta cene moglbys nie wybrzydzac ;)
    >
    > Wazniejsze - czy jest na to jakas gwarancja czy nie ;)

    W Biedronce akurat gwarancja jest bardzo dobra, jak Ci się zepsuje, to
    przynosisz komplet, razem z pudełkiem i wszystkimi wypełnieniami,
    spakowane tak jak było kupione razem z paragonem/fakturą, do miejsca,
    gdzie kupiłeś (bądź innej Biedronki) i oni to wysyłają na serwis, po
    tygodniu-dwóch masz naprawiony/nowy/zwrot wydanej kasy.

  • 9. Data: 2011-04-22 07:47:19
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 22 Apr 2011 08:14:53 +0200, BQB napisał(a):

> [...]
    > gdzie kupiłeś (bądź innej Biedronki) i oni to wysyłają na serwis, po
    > tygodniu-dwóch masz naprawiony/nowy/zwrot wydanej kasy.

    No patrz, zawsze mi się wydawało, że na wszystkie Acery i pochodne była
    gwarancja D2D, gdzie etap przynoszenia do sprzedawcy można było sobie
    odpuścić i zgłosić sprzęt na serwis telefonicznie, bez ruszania się palcem
    za próg. Wszystkiego dwa telefony - na serwis i po kuriera z DHL...

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons

  • 10. Data: 2011-04-22 07:55:55
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

    > i jakie sa katy matrycy bo tu moze byc pies pogrzebany.

    Ostatnio bawiłem się Sony VAIO z matrycą błyszczącą 17,3" i kąty był podobne
    jak w większości laptopów, czyli marne. :-)
    Monitor Benq G2220HD (470zł), który mam na biurku bije na głowe matrycę w
    laptopie Sony za 3700zł. :-)
    Co do eMachines to mam 2 sztuki w pracy, jeden kupiłem w Stonce za 888zł 3
    lata temu i pracuje po 8 godzin dziennie, drugi ma 2 lata i też działa bez
    zarzutu.