  • 91. Data: 2015-10-07 22:52:28
    Temat: Re: Lampa owadobójcza (pomoc)
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    23 września 2015 15:07 -- ja, "(c)RaSz" napisał-em w
    news:5602a3fb$0$27530$65785112@news.neostrada.pl ...
    :
    : (...)
    : A pamiętasz Bartku opis anty-owadziego lasera?
    :

    Jakby w odpowiedzi na powyższe:

    6 października 2015 07:08 Użytkownik "Michał Czarkowski" napisał w
    wątku p.t.: >> MC10198 << post
    news:muvl0a$cf7$1@news.icm.edu.pl ...
    : >
    : >
    : > (...)
    : > Śmiejecie się z Tornada, może i zasłużył, ale coś wam powiem:
    : >
    : > - on *coś* jednak robi.
    : >

    :
    : Tu: https://www.youtube.com/watch?v=eYXPqrXZ1eU
    : prawdopodobnie już działa :D
    :

    Co chyba nijak się miało do tamtejszego wątku, bowiem odsyłało do filmiku:
    How to shoot down mosquito using laser gadget.

    No i o tymże urządzeniu wspominałem wcześniej.

    --
    Już lepiej dopuścić nadmierne wakaty
    -- niż niewspółmiernie na-mnożyć cytaty: