-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Sklavin" <sklawin.w@_gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Laguna 2.0 16V automat (2004) na co zwracac uwage?
Date: Fri, 25 Feb 2011 12:05:22 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 26
Message-ID: <ik82dp$c1n$1@inews.gazeta.pl>
References: <X...@1...42.231.152> <ik6fmt$qcn$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: aaua116.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1298631930 12343 83.6.8.116 (25 Feb 2011 11:05:30 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 25 Feb 2011 11:05:30 +0000 (UTC)
Importance: Normal
In-Reply-To: <ik6fmt$qcn$1@news.dialog.net.pl>
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-User: sklavin.s
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2352964
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:ik6fmt$qcn$...@n...dialog.net.pl...
> Zwróć uwagę, by to był normalny silnik F4R 135KM (99kW), a nie 2.0 IDE
> 140KM (103kW). Ten drugi to padaczka - ma bezpośredni wtrysk i jest dość
> nieudaną konstrukcją. Choć nie dam głowy czy w tym roczniku jeszcze
> występował - Renault dość szybko się z niego wycofał.
W 2004 juz nie montowali. ZTCP porzucili już w 2002 lub na początku 2003.
Miałem kiedyś lagę z tym silnikiem z 2002 roku. Nic sie z nim specjalnego
nie działo jeśli chodzi o awaryjność samego silnika. Problemem była
elektronika i osprzęt ale to już ogólny problem Lagi II. Sprzedałem auto po
8 miesiącach zmęczony ciagłymi usterkami naprawialnym w ówczesnym czasie
(2005 rok) praktycznie tylko w ASO. Do tego auta zalecana jest Pb98 (rzekomo
od Pb95 padają wtryski i pompa) co podnosi koszt użytkowania. ZTCP to silnik
nie grzeszył wysoka kulturą pracy, głośny jakies podejrzane wibracje na
biegu jałowym, "długie' uruchamianie. Kupiliśmy wtedy z kumplami od naszej
firmy 3 sztuki - dwie z silnikami IDE z manualami i jedną 3.0V6 z automatem.
Kolega, który kupił razem ze mną taki sam egzemplarz (IDE) jeździ do dziś.
Podobno usterki z czasem przestały się pojawiać. Co ciekawe kolega, który
kupił 3.0V6 jakoś mocno nie narzekał na awaryjność. Sprzedał po niecałych 2
latach ze względów ekonomicznych. Skrzynia ZTCP działała mu bez zarzutu,
tylko to spalanie ...
Następne wpisy z tego wątku
- 26.02.11 17:05 JaW
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=