  • Data: 2010-03-02 21:18:25
    Temat: LX3 - jak to jest z poprawnym balansem bieli ?
    Od: "Adameck" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    Przymierzam się ostatnio do LX3 ale jedna, jedyna rzecz mnie nurtuje: czy w
    Waszym mniemaniu aparacik dobrze oddaje kolor przede wszystkim trawy/nieba/skóry
    ? Bo mnie cały czas wydaje się, że kolory są zbyt "chłodne" - trawa niebieskawa,
    ludzka skóra ma "świński" odcień. Czy najnowszy firmware rozwiązuje ten problem
    czy ten typ po prostu już tak ma ? Zapodaję link do fotki porównującej LX3 do
    tańszego ZS7, który jak widać oddaje kolory tak jak powinien (zdjęcie nie jest
    moje):

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/b7a431f0fd
    8b477b.html