  • Data: 2010-03-03 19:58:16
    Temat: Re: LX3 - jak to jest z poprawnym balansem bieli ?
    Od: "<gkrzych>" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TomekM" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    news:10a8902c-7877-47d2-b4e6-a6967bb90d93@m37g2000yq
    f.googlegroups.com...
    > ? Bo mnie cały czas wydaje się, że kolory są zbyt "chłodne" - trawa
    > niebieskawa,
    > ludzka skóra ma "świński" odcień. Czy najnowszy firmware rozwiązuje ten
    > problem
    > czy ten typ po prostu już tak ma ? Zapodaję link do fotki porównującej LX3
    > do
    > tańszego ZS7, który jak widać oddaje kolory tak jak powinien (zdjęcie nie
    > jest
    > moje):

    Do tej pory myślałem, że lx3 może posłużyc za wzorzec jeśli chodzi
    o oddawanie barw w kompaktach.
    Przynajmniej tak testy pokazują..m.in ten:
    http://www.imaging-resource.com/PRODS/LX3/ZLX3hMULTI
    3648F_colorerror.png
    Z mojego LX3 i kolorów które generuje jestem bardzo zadwolony.
    Nie mam dużego porównania bo miałem do tej pory kilka Ixusów i jednego Fuji.

    pozdrawiam