  • 1. Data: 2011-11-04 07:31:42
    Temat: LED UV - nie ma takiego?
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    szukam ledów UV o maksie w pobliżu 312 nm oraz takich mających maksa w
    okolicach 350 nm (tak było by idealnie) ale nigdzie nie widzę, są jakieś
    sklepy w których mają takie nietypowe ledy ?

    Qbab

  • 2. Data: 2011-11-04 07:38:51
    Temat: Re: LED UV - nie ma takiego?
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Google nie dziala?
    http://www.amecam.pl/produkty/diody-uv-led-k-29.html

  • 3. Data: 2011-11-04 08:27:03
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    W dniu 11/4/11 8:38 AM, wchpikus pisze:
    > Google nie dziala?
    > http://www.amecam.pl/produkty/diody-uv-led-k-29.html

    no działa ale 350 to jedno a 312 nm to druga długość której szukam i tej
    już nigdzie nie widziałem. A potrzebuję bo wzbudzenie ma tam nastąpić :)
    i normalna lampa się grzeje a chciałbym to utrzymać w niskiej
    temperaturze i ledy wydawały mi się optymalne.

  • 4. Data: 2011-11-04 09:47:53
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Qbab wrote:

> [...]
    > i normalna lampa się grzeje a chciałbym to utrzymać w niskiej
    > temperaturze i ledy wydawały mi się optymalne.

    Już kiedyś podawałem. Tu dostaniesz prawie wszystko co świeci, ale
    niekoniecznie za 2.50 :-)

    312 chyba nie mają, ale 310 jest, powinno mieć wystarczająco mocy na 312.

    http://www.roithner-laser.com/led_deepuv.html

    Waldek