  • 1. Data: 2011-11-04 00:07:53
    Temat: Kultura na tej grupie - Jerzy Dombczak (czy jakoś tam..)
    Od: " MH" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Różne pojawiają się pytania na tej grupie. I nie tylko na tej !! Taki jest
    sens i istota grup dyskusyjnych. Logiczne ?? Chyba tak !! Nawet i tutaj
    zdarzały się przypadki pytań wręcz irytujących (volty/ampery bez zrozumienia) ,
    i 100% grupowiczów tłumaczyła owemu delikwentowi co to jest V , a co A.
    Hah , zupełnie co innego gdy leserowaty "student" prosił się tutaj o gotowca.

    Natomiast to co wypisał Jerzy Dombczak w odpowiedzi na mój post , jest wręcz
    ŻENUJĄCE !!!

    Sens grup dyskusyjnych jest taki , aby sobie pomagać , a nie pokazywać jak
    Mądry ja jestem , a jakiś ty głupi....

    MH

  • 2. Data: 2011-11-04 00:16:39
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2011-11-04 01:07, MH pisze:
> [...]
    > ŻENUJĄCE !!!
    >
    > Sens grup dyskusyjnych jest taki , aby sobie pomagać , a nie pokazywać jak

    I tak wyjątkowo mało chamowato cie potraktował. Olej go.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 3. Data: 2011-11-04 00:17:00
    Od: Jerzy Dombczak <n...@d...net>

> [...]
    > ŻENUJĄCE !!!
    >
    > Sens grup dyskusyjnych jest taki , aby sobie pomagać , a nie pokazywać jak

    Po to sa przyglupie instrukcje obslugi zeby je czytac, i kultury do tego
    nie mieszaj.

  • 4. Data: 2011-11-04 00:44:47
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Jerzy Dombczak <n...@d...net> napisał(a):

    > ,

    > Po to sa przyglupie instrukcje obslugi zeby je czytac, i kultury do tego
    > nie mieszaj.

    Wiesz co. Lubię cie. Mądrze napisałeś.

  • 5. Data: 2011-11-04 01:22:28
    Od: " MH" <l...@W...gazeta.pl>

    Mario <m...@...pl> napisał(a):

    > I tak wyjątkowo mało chamowato cie potraktował. Olej go.

    ==================

    Szczerze powiedziawszy , mając na uwadze bystrość owego adwersarza , w pełni
    się z Tobą zgadzam. Jednakże , do wątka (nie mylić z dyskusją) dołączył się
    niejaki "KOGUTEK". Az głupio o tym pisać , bo to nie ta grupa dla "kogutka".
    Nie sądzę aby kogutek wiedział jaka jest różnica pomiędzy diodą
    Zenera/Tunelową no i niechaj kogutek jeszcze jakąś diodę wymyśli..

    MH

  • 6. Data: 2011-11-04 01:40:29
    Od: " MH" <l...@W...gazeta.pl>

    Jerzy Dombczak <n...@d...net> napisał(a):

    > Po to sa przyglupie instrukcje obslugi zeby je czytac, i kultury do tego
    > nie mieszaj.

    ===================

    Podaj mi łaskawie stronę owej przygłupiej , trochę czytać wyobraź sobie umiem.
    Kultura , no coś Waść , to nie do Waści !!!

    MH

  • 7. Data: 2011-11-04 08:46:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MH,

    Friday, November 4, 2011, 1:07:53 AM, you wrote:

> [...]

    > ŻENUJĄCE !!!

    > Sens grup dyskusyjnych jest taki , aby sobie pomagać , a nie pokazywać jak

    Napiszę Ci krótko: http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    Widzę, że Jerzy podał ci poprawną podpowiedź a ty nie chciałeś z niej
    skorzystać.

    *PLONK!* warning #1 za lenistwo, głupawkę, roszczeniową postawę wobec
    innych i niepotrzebny trolling.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2011-11-04 08:47:11
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    - Zaczynanie tematu czysto ad persona.
    - Pisanie w temacie czyjegoś imienia i nazwiska z dopiskiem "(czy jakoś
    tam..)"
    - Unoszenie się jak to CIEBIE potraktowano.

    To wszystko świadczy o Twojej niewątpliwej kulturze ;)

    > Natomiast to co wypisał Jerzy Dombczak w odpowiedzi na mój post , jest wręcz
    > ŻENUJĄCE !!!
    Żenujące to było Twoje żalenie się (na 2 grupach) po tym jak usiłowałem
    Ci pomóc z testowaniem VHDL, że jestem trollem bo nie potrafię zrozumieć
    Twojego bełkotu i nie wkleiłem gotowca tylko napisałem czego szukać
    (pliki w VHDL).
    Żenujące jest żalenie się teraz, że nie dostałeś na tacy odpowiedzi
    tylko zostałeś odesłany do instrukcji. Zwłaszcza, że wpisanie w google
    "altium gerber files" znajduje ładny oficjalny poradnik z obrazkami, ale
    jak rozumiem to albo przerasta Twoje możliwości intelektualne, albo
    grupa jest Twoim helpdeskiem i ma obowiązek odpowiadać.

    Michoo

  • 9. Data: 2011-11-04 09:39:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik " MH" <l...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nie sądzę aby kogutek wiedział jaka jest różnica pomiędzy diodą
    > Zenera/Tunelową no i niechaj kogutek jeszcze jakąś diodę wymyśli..

    Jestes w mylnym bledzie - dla kogukta kazda grupa jest ta grupa. Kogutek
    jest panusenetowym trollem.

  • 10. Data: 2011-11-04 10:17:36
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 4 Nov 2011 01:22:28 +0000 (UTC),
    MH <l...@W...gazeta.pl> screamed:

> [...]
    > Nie sądzę aby kogutek wiedział jaka jest różnica pomiędzy diodą
    > Zenera/Tunelową no i niechaj kogutek jeszcze jakąś diodę wymyśli..

    Moja odpowiedź nie jest związana z tematem... Trochę kłują w oczach te
    odstępy przed przecinkami i podwójne znaki interpunkcyjne (.., !!, ??).

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 10:58:06 user up 12976 days, 22:53, 1 user, load average: 0.94, 0.71, 0.98 ]

    If dolphins are so smart, why did Flipper work for television?