-
81. Data: 2013-10-02 18:16:50
Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
W dniu 2013-10-02 16:59, J.F pisze:
> Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości
> W dniu 2013-10-01 21:05, Artur Maśląg pisze:
>>>> Mam. Wystarczy mi gwałtowny spadek wypadków/ofiar na 8, czy
>>> nie wiem o jakim odcinku DK8 mówisz,
>
>> Artur pewnie pamieta medialne dane, jak to program "Bezpieczna
>> osemka"
>> zmniejszyl ilosc wypadkow o 30%.
>Nie medialnie, a faktyczne dane.
> Tylko jakos nie znalazlem potwierdzenia tego samochwalstwa w
> policyjnych
> raportach.
>Manipulujesz, ale już się do tego przyzwyczaiłem. DK8 trafiła do
>programu w 2007 - poniżej link do dokładniejszych informacji:
>http://drogizaufania.pl/droga/droga-krajowa-nr-8.
"W wyniku prowadzonych działań liczba ofiar śmiertelnych w na drodze
krajowej nr 8 spadła w 2007 r. o 30% wobec roku 2006. Sukces to tym
większy, że na drogach w całym kraju liczba ta wzrosła w tym okresie o
9%."
>Dokładniejsze statystyki można odszukać i porównać - rok do roku
>od momentu startu i w porównaniu do sytuacji ogólnokrajowej.
http://statystyka.policja.pl/st/ruch-drogowy/76562,W
ypadki-drogowe-raporty-roczne.html
2006 167 zabitych,
2007 145 zabitych.
Ty glupi obiekcie manipulacji :-P
>>> a ci co chcą szybko przejechać z Wro do DC kierują się na A2, bo
>>> DK8
>>> jechać się nie da...
>> Po otwarciu gierkowki chyba znow sie da, choc sa teraz lepsze
>> drogi.
>> Nowa gierkowka (tuskowka !) lepsza niz stara, wiec poprawa bedzie
>> nie z
>> powodu fotoradarow, tylko wezlow bezkolizyjnych.
>O proszę, więc jednak? Jakoś wcześniej pisałeś, że niepotrzebnie
>poprawiali:>
Poprzednio pisalem ze niewlasciwie zaczeli poprawiac przed
wybudowaniem A2.
Teraz by sie to odbylo bezbolesnie, bez fundowania paru godzin postoju
w korku milionom kierowcow.
>> Ale przez pare lat wypadkow na gierkowce chyba nie bylo.
>Były.
W tych korkach ?
Miedzy ... powiedzmy Jankami a Piotrkowem.
No dobra, co najmniej jeden byl
http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/411898,tomaszow
-maz-smiertelny-wypadek-na-osemce-zdjecia,id,t.html?
cookie=1
J.
-
82. Data: 2013-10-02 18:20:24
Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2013-10-02 18:00, Shrek pisze:
> On 2013-10-02 17:50, Artur Maśląg wrote:
>
>>> Napiszę ci to wolno bo widzę, że wolno czytasz- zmiana organizacji ruchu
>>> polegała tylko i wyłacznie na zmianie ograniczenia z 30 na 50 (i
>>> zliwkidowaniu radaru, ale to podobno przypadkiem;)
>>
>> Piszesz nieprawdę.
^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> Piszę prawdę - poza zmianą znaczków z 30 na 50 nic się _nie_ zmieniało.
Lawirujesz i to bardzo. Najpierw dorobiłeś sobie ideologię do
postawienia FR na 30km/h, teraz próbujesz w inny sposób udowodnić,
że SM chciała tylko i wyłącznie naciągać kierowców.
Wycinasz co niewygodne itd. - ciekawe czemu pominąłeś np.
"Dodatkowo zapominasz o tym, że ograniczenie do 30km/h było również
za FR. ", które stało za kropką podkreślonego.
> Artur - tu naprawdę parę osób tamtędy jeżdziło.
Tak, z Napoleonem, a prawo jazdy dał im Steve Wonder.
-
83. Data: 2013-10-02 18:24:11
Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
Od: Shrek <...@w...pl>
On 2013-10-02 18:20, Artur Maśląg wrote:
>>>> Napiszę ci to wolno bo widzę, że wolno czytasz- zmiana organizacji
>>>> ruchu
>>>> polegała tylko i wyłacznie na zmianie ograniczenia z 30 na 50 (i
>>>> zliwkidowaniu radaru, ale to podobno przypadkiem;)
>>>
>>> Piszesz nieprawdę.
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^
>>
>> Piszę prawdę - poza zmianą znaczków z 30 na 50 nic się _nie_ zmieniało.
> Wycinasz co niewygodne itd. - ciekawe czemu pominąłeś np.
> "Dodatkowo zapominasz o tym, że ograniczenie do 30km/h było również
> za FR. ", które stało za kropką podkreślonego.
Bo nie ma znaczenia -jedyna zmiana organizacji ruchu, to była zmiana
ograniczeń z 30 na 50.
>
>> Artur - tu naprawdę parę osób tamtędy jeżdziło.
>
> Tak, z Napoleonem, a prawo jazdy dał im Steve Wonder.
Tak - ty jesteś nieomylny, a wszyscy dookoła kłamią - masz jakieś
wsparcie? Ktoś pamięta tą zmianę organizacji? Bo o tym, że po prostu
zmieniono 30 na 50 (i znikięto fotoradar) to w tym wątku kilka osób już
wspomniało.
Shrek.
-
84. Data: 2013-10-02 18:49:53
Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>
>>
>>>>> Masz jakieś problemy ze wstawianiem znaków końca linii ?
>>>>
>>>> Ile trzeba tłumaczyć, że łamanie linii jest szkodliwe ?
>>>
>>> Nie jest, ale żeby to zrozumieć trzeba dorosnąć.
>>
>> Ty głąbie najpierw dorośnij a potem zabieraj się za pouczanie innych w
>> tematach których nie znasz
>
> Jesteś niereformowalnym głąbem któremu już wielokrotnie wiele osób
> tłumaczyło dlaczego nie masz racji. I jak widać dalej to nie dotarło
> do pustego mózgu.
Prawda kmiocie, nie umiem docenić zwykłych durnot.
-
85. Data: 2013-10-02 18:51:22
Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
Od: anacron <a...@a...pl>
W dniu 01.10.2013 19:17, ZIWK pisze:
> Witam, Z artykułów gazetowych wiem, że lista "bandytów na słupkach"
> (fotoradarów) służących wyłącznie wyciąganiu kasy została wysłana do
> NIK-u...
> Czy gdzieś jest PUBLICZNIE dostępna?
A może jakieś precyzyjne pytanie?
Tak bez NIK'u...
1. GITD nie ma uprawnień do używania fotoradarów mobilnych (to, że auto
stoi, nie powoduje, że fotoradar z mobilnego staje się stacjonarnym)
2. SM/GM nie mają uprawnień do stosowania radarów stacjonarnych
3. GITD.SM/GM nie mają uprawnień do karania kierowcy za niewskazanie kto
prowadził
4. Legalizacje 372 Fotorapidów CM są poświadczeniem nieprawdy, gdyż
Fotorapidy te nie ta tożsame z prototypem podjętym badaniu do
Zatwierdzenia Typu
5. (Chyba) wszystkie fotoradary w tym kraju ustawione są na pojedyncze
zdjęcia, a to za mało
http://damskomesko.pl/2013/06/jedno-zdjecie-to-za-ma
lo/
6. Fotorapidy zostały zatwierdzone jako urządzenia bezobsługowe, podczas
gdy w instruckji obsługi napisane jest jednoznacznie, że pracę każdego
powinien nadzorować operator
7. Fotoradary ustawiane są niezgodnie z instrukcja obsługi
II . ręczne radary
8. Rapid 1a, Rapid 2Ka, K-15, Iskra-1 te ręczne mierniki nie umożliwiają
jednoznacznej identyfikacji sprawcy wykroczenia co wymagają przepisy.
Obawiam się, że prościej byłoby zrobić listę co jest ok, niż co nie jest ok.
Pozdrawiam
--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
aba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza
-
86. Data: 2013-10-02 18:54:01
Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2013-10-02 18:16, J.F pisze:
> Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
> W dniu 2013-10-02 16:59, J.F pisze:
>> Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości
>> W dniu 2013-10-01 21:05, Artur Maśląg pisze:
>>>>> Mam. Wystarczy mi gwałtowny spadek wypadków/ofiar na 8, czy
>>>> nie wiem o jakim odcinku DK8 mówisz,
>>
>>> Artur pewnie pamieta medialne dane, jak to program "Bezpieczna osemka"
>>> zmniejszyl ilosc wypadkow o 30%.
>> Nie medialnie, a faktyczne dane.
>> Tylko jakos nie znalazlem potwierdzenia tego samochwalstwa w policyjnych
>> raportach.
>> Manipulujesz, ale już się do tego przyzwyczaiłem. DK8 trafiła do
>> programu w 2007 - poniżej link do dokładniejszych informacji:
>> http://drogizaufania.pl/droga/droga-krajowa-nr-8.
>
> "W wyniku prowadzonych działań liczba ofiar śmiertelnych w na drodze
> krajowej nr 8 spadła w 2007 r. o 30% wobec roku 2006. Sukces to tym
> większy, że na drogach w całym kraju liczba ta wzrosła w tym okresie o 9%."
Poczytaj dokładniej - przeklejasz w ciemno.
>> Dokładniejsze statystyki można odszukać i porównać - rok do roku
>> od momentu startu i w porównaniu do sytuacji ogólnokrajowej.
>
> http://statystyka.policja.pl/st/ruch-drogowy/76562,W
ypadki-drogowe-raporty-roczne.html
>
>
> 2006 167 zabitych,
> 2007 145 zabitych.
>
> Ty glupi obiekcie manipulacji :-P
Manipulować to Ty próbujesz i słabo Ci to wychodzi. Najpierw piszesz o
30%, poźniej po łebkach przelatujesz stronę, następnie łapiesz jakieś
dane i sugerujesz manipulacje. Nie sądzisz, że masz za mało danych by
tak twierdzić? Zwróć się z pytaniem o dane, które pozwoliły takie
dane podać.
>> O proszę, więc jednak? Jakoś wcześniej pisałeś, że niepotrzebnie
>> poprawiali:>
>
> Poprzednio pisalem ze niewlasciwie zaczeli poprawiac przed wybudowaniem A2.
> Teraz by sie to odbylo bezbolesnie, bez fundowania paru godzin postoju w
> korku milionom kierowcow.
To też pisałeś, ale nie tylko.
>>> Ale przez pare lat wypadkow na gierkowce chyba nie bylo.
>> Były.
>
> W tych korkach ?
W jakich korkach? Aaaa, zapomniałem, że Ty DK8 nie znasz, tylko parę
razy się przejechałeś gdzieś dalej.
> Miedzy ... powiedzmy Jankami a Piotrkowem.
Oczywiście, nawet sam tutaj kiedyś opisywałem.
-
87. Data: 2013-10-02 19:04:33
Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
W dniu 2013-10-02 18:16, J.F pisze:
>>>> Artur pewnie pamieta medialne dane, jak to program "Bezpieczna
>>>> osemka"
>>>> zmniejszyl ilosc wypadkow o 30%.
>>> Nie medialnie, a faktyczne dane.
>>> Tylko jakos nie znalazlem potwierdzenia tego samochwalstwa w
>>> policyjnych
>>> raportach.
>>> Manipulujesz, ale już się do tego przyzwyczaiłem. DK8 trafiła do
>>> programu w 2007 - poniżej link do dokładniejszych informacji:
>>> http://drogizaufania.pl/droga/droga-krajowa-nr-8.
>
>> "W wyniku prowadzonych działań liczba ofiar śmiertelnych w na
>> drodze
>> krajowej nr 8 spadła w 2007 r. o 30% wobec roku 2006. Sukces to tym
>> większy, że na drogach w całym kraju liczba ta wzrosła w tym
>> okresie o 9%."
>Poczytaj dokładniej - przeklejasz w ciemno.
>>> Dokładniejsze statystyki można odszukać i porównać - rok do roku
>>> od momentu startu i w porównaniu do sytuacji ogólnokrajowej.
>>
>> http://statystyka.policja.pl/st/ruch-drogowy/76562,W
ypadki-drogowe-raporty-roczne.html
>> 2006 167 zabitych,
>> 2007 145 zabitych.
>> Ty glupi obiekcie manipulacji :-P
>Manipulować to Ty próbujesz i słabo Ci to wychodzi. Najpierw piszesz
>o
>30%, poźniej po łebkach przelatujesz stronę, następnie łapiesz jakieś
>dane i sugerujesz manipulacje. Nie sądzisz, że masz za mało danych by
>tak twierdzić? Zwróć się z pytaniem o dane, które pozwoliły takie
>dane podać.
Zacytowalem twierdzenie organizatora akcji dokladnie.
Ze strony na ktora sie powolales, i nawet podkreslone przez autorow".
Jesli organizator sie pomylil i mial co innego na mysli, to juz nie
moja wina.
>>>> Ale przez pare lat wypadkow na gierkowce chyba nie bylo.
>>> Były.
>> W tych korkach ?
>W jakich korkach? Aaaa, zapomniałem, że Ty DK8 nie znasz, tylko parę
>razy się przejechałeś gdzieś dalej.
Pisalem o konkretnym fragmencie, nie o calej DK8.
Ktorego oczywiscie w czasie remontu unikalem :-)
>> Miedzy ... powiedzmy Jankami a Piotrkowem.
>Oczywiście, nawet sam tutaj kiedyś opisywałem.
I duzo ich bylo w czasie remontu ?
A ile wczesniej - tak dla porownania ?
J.
-
88. Data: 2013-10-02 19:05:58
Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości
>A może jakieś precyzyjne pytanie?
>Tak bez NIK'u...
>1. GITD nie ma uprawnień do używania fotoradarów mobilnych (to, że
>auto
>stoi, nie powoduje, że fotoradar z mobilnego staje się stacjonarnym)
[...]
A podeslij te punkty NIKowi.
Co prawda ... NIK organ sejmu, zarzutami sie nikt nie przejmie, a
predzej ustawy poprawia :-)
J.
-
89. Data: 2013-10-02 19:22:43
Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>
>
>>> Tak długo, az zmienisz obowiązujące standardy.
>>> A dopóki tego nie zrobisz, dopóty w ramach szacunku dla czytającego
>>> wypadałoby ułatwić mu odbiór wiadomości.
>>> To troche tak, jak ze spacja przed znakiem interpunkcyjnym.
>>> Niby mozna, ale jednak umówilismy sie inaczej...
>>
>> Tkwisz o obłędzie. Standardy właśnie takie są, że przesyłanego tekstu nie
>> łamie się tylko dostarcza odbiorcom ciągły. W ten sposób można go zawijać
>> na krawędzi ekranu adekwatnie do możliwości odbiorcy. Na rzecz
>> archaicznych terminali stosuje się kodowanie qp lub base64 w którym ten
>> ciągły tekst zapisuje się połamany tak, że na takich monitorach nie
>> trzeba go zawijać. I jak sobie zobaczysz źródło wiadomości to tak właśnie
>> w tamtej wiadomości jest ale czytnik pokazuje ciągły tekst. Po prostu
>> WZOROWO !!!
>
> Jak zwykle jesteś w błędzie.
> Powinieneś stosować znaki końca linii aby łamać zwykły tekst a nie
> łamać linków, dobre czytniki w trakcie cytowania też takiego linku
> nie połamią i będzie czytelny. Ale skąd czytnik ma wiedzieć że jakiś
> idiota nie używa znaków końca linii wcale ? Nie wie i w efekcie
> cytowany fragment spłodzony przez idiotę ma jedną linijkę.
> I tylko dla takich jak ty kretynów jest czytelny.
Weź się debilu puknij w głowę. Tu o żadne linki nie chodzi tylko właśnie o
tekst. Jeśli długi akapit może zostać przesłany bez łamania to tak należy
zrobić by ktoś po drugiej stronie mógł go zaprezentować na dowolnie szerokim
ekranie. Zaszłości historyczne spowodowały, że wymaga się, by linie
zakodowanego tekstu nie osiągały długości 80-ciu znaków, więc zapisuje się
te długie akapity za pomocą kodowania qp lub base64 gdzie właśnie każda
linia jest krótsza, ale po rozkodowaniu znowu jest długa. Stąd właśnie
artykuły G...a mogą i często pokazują się jako długie linijki prezentowane w
czytnikach przez zawinięcie na krawędzi okna. I cytowanie nie ma tu nic do
wiatraka. Do cytowania zawartości tekstowej służy format flowed. Znakuje on
tekst w taki sposób, że wiadomo czy jest cytatem w efekcie umożliwia jego
wielokrotne przeformatowywanie bez utraty tej informacji a więc skuteczną
prentację cytowania na dowolnej szerokości wyświetlaczach. Takie możliwości
od dawna oferowało użycie HTML za pomocą taga blockquote. G..o wiesz
imbecylu i tyle.
-
90. Data: 2013-10-02 19:26:08
Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
Od: k...@g...com
W dniu środa, 2 października 2013 18:51:22 UTC+2 użytkownik anacron napisał:
> W dniu 01.10.2013 19:17, ZIWK pisze:
>
> > Witam, Z artykułów gazetowych wiem, że lista "bandytów na słupkach"
>
> > (fotoradarów) służących wyłącznie wyciąganiu kasy została wysłana do
>
> > NIK-u...
>
> > Czy gdzieś jest PUBLICZNIE dostępna?
>
>
>
> A może jakieś precyzyjne pytanie?
>
>
>
> Tak bez NIK'u...
>
>
>
> 1. GITD nie ma uprawnień do używania fotoradarów mobilnych (to, że auto
>
> stoi, nie powoduje, że fotoradar z mobilnego staje się stacjonarnym)
>
>
>
> 2. SM/GM nie mają uprawnień do stosowania radarów stacjonarnych
>
>
>
> 3. GITD.SM/GM nie mają uprawnień do karania kierowcy za niewskazanie kto
>
> prowadził
>
>
>
> 4. Legalizacje 372 Fotorapidów CM są poświadczeniem nieprawdy, gdyż
>
> Fotorapidy te nie ta tożsame z prototypem podjętym badaniu do
>
> Zatwierdzenia Typu
>
>
>
> 5. (Chyba) wszystkie fotoradary w tym kraju ustawione są na pojedyncze
>
> zdjęcia, a to za mało
>
> http://damskomesko.pl/2013/06/jedno-zdjecie-to-za-ma
lo/
>
>
>
> 6. Fotorapidy zostały zatwierdzone jako urządzenia bezobsługowe, podczas
>
> gdy w instruckji obsługi napisane jest jednoznacznie, że pracę każdego
>
> powinien nadzorować operator
>
>
>
> 7. Fotoradary ustawiane są niezgodnie z instrukcja obsługi
>
>
>
> II . ręczne radary
>
>
>
> 8. Rapid 1a, Rapid 2Ka, K-15, Iskra-1 te ręczne mierniki nie umożliwiają
>
> jednoznacznej identyfikacji sprawcy wykroczenia co wymagają przepisy.
>
>
>
> Obawiam się, że prościej byłoby zrobić listę co jest ok, niż co nie jest ok.
>
>
>
> Pozdrawiam
>
>
>
> --
>
> anacron
>
> Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
aba/
>
> Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza
Coś mi się wydaje ze celem nagonki na radary i fotoradary jest jak najszybsze
wprowadzenie wprowadzenie pomiarów odcinkowych. Radary to detal. Pomiary odcinkowe to
duży hurt.