  • 81. Data: 2013-10-02 18:16:50
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-10-02 16:59, J.F pisze:

    >Nie medialnie, a faktyczne dane.
    > Tylko jakos nie znalazlem potwierdzenia tego samochwalstwa w
    > policyjnych
    > raportach.
    >Manipulujesz, ale już się do tego przyzwyczaiłem. DK8 trafiła do
    >programu w 2007 - poniżej link do dokładniejszych informacji:
    >http://drogizaufania.pl/droga/droga-krajowa-nr-8.

    "W wyniku prowadzonych działań liczba ofiar śmiertelnych w na drodze
    krajowej nr 8 spadła w 2007 r. o 30% wobec roku 2006. Sukces to tym
    większy, że na drogach w całym kraju liczba ta wzrosła w tym okresie o
    9%."

    >Dokładniejsze statystyki można odszukać i porównać - rok do roku
    >od momentu startu i w porównaniu do sytuacji ogólnokrajowej.

    http://statystyka.policja.pl/st/ruch-drogowy/76562,W
    ypadki-drogowe-raporty-roczne.html

    2006 167 zabitych,
    2007 145 zabitych.

    Ty glupi obiekcie manipulacji :-P

    >O proszę, więc jednak? Jakoś wcześniej pisałeś, że niepotrzebnie
    >poprawiali:>

    Poprzednio pisalem ze niewlasciwie zaczeli poprawiac przed
    wybudowaniem A2.
    Teraz by sie to odbylo bezbolesnie, bez fundowania paru godzin postoju
    w korku milionom kierowcow.

    >Były.

    W tych korkach ?
    Miedzy ... powiedzmy Jankami a Piotrkowem.

    No dobra, co najmniej jeden byl
    http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/411898,tomaszow
    -maz-smiertelny-wypadek-na-osemce-zdjecia,id,t.html?
    cookie=1

    J.

  • 82. Data: 2013-10-02 18:20:24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-02 18:00, Shrek pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Piszę prawdę - poza zmianą znaczków z 30 na 50 nic się _nie_ zmieniało.

    Lawirujesz i to bardzo. Najpierw dorobiłeś sobie ideologię do
    postawienia FR na 30km/h, teraz próbujesz w inny sposób udowodnić,
    że SM chciała tylko i wyłącznie naciągać kierowców.
    Wycinasz co niewygodne itd. - ciekawe czemu pominąłeś np.
    "Dodatkowo zapominasz o tym, że ograniczenie do 30km/h było również
    za FR. ", które stało za kropką podkreślonego.

    > Artur - tu naprawdę parę osób tamtędy jeżdziło.

    Tak, z Napoleonem, a prawo jazdy dał im Steve Wonder.

  • 83. Data: 2013-10-02 18:24:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-02 18:20, Artur Maśląg wrote:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Wycinasz co niewygodne itd. - ciekawe czemu pominąłeś np.
    > "Dodatkowo zapominasz o tym, że ograniczenie do 30km/h było również
    > za FR. ", które stało za kropką podkreślonego.

    Bo nie ma znaczenia -jedyna zmiana organizacji ruchu, to była zmiana
    ograniczeń z 30 na 50.

    > Tak, z Napoleonem, a prawo jazdy dał im Steve Wonder.

    Tak - ty jesteś nieomylny, a wszyscy dookoła kłamią - masz jakieś
    wsparcie? Ktoś pamięta tą zmianę organizacji? Bo o tym, że po prostu
    zmieniono 30 na 50 (i znikięto fotoradar) to w tym wątku kilka osób już
    wspomniało.

    Shrek.

  • 84. Data: 2013-10-02 18:49:53
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Jesteś niereformowalnym głąbem któremu już wielokrotnie wiele osób
    > tłumaczyło dlaczego nie masz racji. I jak widać dalej to nie dotarło
    > do pustego mózgu.

    Prawda kmiocie, nie umiem docenić zwykłych durnot.

  • 85. Data: 2013-10-02 18:51:22
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 01.10.2013 19:17, ZIWK pisze:
    > Witam, Z artykułów gazetowych wiem, że lista "bandytów na słupkach"
    > (fotoradarów) służących wyłącznie wyciąganiu kasy została wysłana do
    > NIK-u...
    > Czy gdzieś jest PUBLICZNIE dostępna?

    A może jakieś precyzyjne pytanie?

    Tak bez NIK'u...

    1. GITD nie ma uprawnień do używania fotoradarów mobilnych (to, że auto
    stoi, nie powoduje, że fotoradar z mobilnego staje się stacjonarnym)

    2. SM/GM nie mają uprawnień do stosowania radarów stacjonarnych

    3. GITD.SM/GM nie mają uprawnień do karania kierowcy za niewskazanie kto
    prowadził

    4. Legalizacje 372 Fotorapidów CM są poświadczeniem nieprawdy, gdyż
    Fotorapidy te nie ta tożsame z prototypem podjętym badaniu do
    Zatwierdzenia Typu

    5. (Chyba) wszystkie fotoradary w tym kraju ustawione są na pojedyncze
    zdjęcia, a to za mało
    http://damskomesko.pl/2013/06/jedno-zdjecie-to-za-ma
    lo/

    6. Fotorapidy zostały zatwierdzone jako urządzenia bezobsługowe, podczas
    gdy w instruckji obsługi napisane jest jednoznacznie, że pracę każdego
    powinien nadzorować operator

    7. Fotoradary ustawiane są niezgodnie z instrukcja obsługi

    II . ręczne radary

    8. Rapid 1a, Rapid 2Ka, K-15, Iskra-1 te ręczne mierniki nie umożliwiają
    jednoznacznej identyfikacji sprawcy wykroczenia co wymagają przepisy.

    Obawiam się, że prościej byłoby zrobić listę co jest ok, niż co nie jest ok.

    anacron
    aba/

  • 86. Data: 2013-10-02 18:54:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-02 18:16, J.F pisze:

    > "W wyniku prowadzonych działań liczba ofiar śmiertelnych w na drodze
    > krajowej nr 8 spadła w 2007 r. o 30% wobec roku 2006. Sukces to tym
    > większy, że na drogach w całym kraju liczba ta wzrosła w tym okresie o 9%."

    Poczytaj dokładniej - przeklejasz w ciemno.

    > http://statystyka.policja.pl/st/ruch-drogowy/76562,W
    ypadki-drogowe-raporty-roczne.html

    > 2006 167 zabitych,
    > 2007 145 zabitych.
    >
    > Ty glupi obiekcie manipulacji :-P

    Manipulować to Ty próbujesz i słabo Ci to wychodzi. Najpierw piszesz o
    30%, poźniej po łebkach przelatujesz stronę, następnie łapiesz jakieś
    dane i sugerujesz manipulacje. Nie sądzisz, że masz za mało danych by
    tak twierdzić? Zwróć się z pytaniem o dane, które pozwoliły takie
    dane podać.

    > Poprzednio pisalem ze niewlasciwie zaczeli poprawiac przed wybudowaniem A2.
    > Teraz by sie to odbylo bezbolesnie, bez fundowania paru godzin postoju w
    > korku milionom kierowcow.

    To też pisałeś, ale nie tylko.

    > W tych korkach ?

    W jakich korkach? Aaaa, zapomniałem, że Ty DK8 nie znasz, tylko parę
    razy się przejechałeś gdzieś dalej.

    > Miedzy ... powiedzmy Jankami a Piotrkowem.

    Oczywiście, nawet sam tutaj kiedyś opisywałem.

  • 87. Data: 2013-10-02 19:04:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >dane i sugerujesz manipulacje. Nie sądzisz, że masz za mało danych by
    >tak twierdzić? Zwróć się z pytaniem o dane, które pozwoliły takie

    Zacytowalem twierdzenie organizatora akcji dokladnie.
    Ze strony na ktora sie powolales, i nawet podkreslone przez autorow".

    Jesli organizator sie pomylil i mial co innego na mysli, to juz nie
    moja wina.

    >W jakich korkach? Aaaa, zapomniałem, że Ty DK8 nie znasz, tylko parę
    >razy się przejechałeś gdzieś dalej.

    Pisalem o konkretnym fragmencie, nie o calej DK8.

    Ktorego oczywiscie w czasie remontu unikalem :-)

    >Oczywiście, nawet sam tutaj kiedyś opisywałem.

    I duzo ich bylo w czasie remontu ?
    A ile wczesniej - tak dla porownania ?

    J.

  • 88. Data: 2013-10-02 19:05:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości
> [...]
    >auto
    >stoi, nie powoduje, że fotoradar z mobilnego staje się stacjonarnym)
    [...]

    A podeslij te punkty NIKowi.

    Co prawda ... NIK organ sejmu, zarzutami sie nikt nie przejmie, a
    predzej ustawy poprawia :-)

    J.

  • 89. Data: 2013-10-02 19:22:43
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Jak zwykle jesteś w błędzie.
    > Powinieneś stosować znaki końca linii aby łamać zwykły tekst a nie
    > łamać linków, dobre czytniki w trakcie cytowania też takiego linku
    > nie połamią i będzie czytelny. Ale skąd czytnik ma wiedzieć że jakiś
    > idiota nie używa znaków końca linii wcale ? Nie wie i w efekcie
    > cytowany fragment spłodzony przez idiotę ma jedną linijkę.
    > I tylko dla takich jak ty kretynów jest czytelny.

    Weź się debilu puknij w głowę. Tu o żadne linki nie chodzi tylko właśnie o
    tekst. Jeśli długi akapit może zostać przesłany bez łamania to tak należy
    zrobić by ktoś po drugiej stronie mógł go zaprezentować na dowolnie szerokim
    ekranie. Zaszłości historyczne spowodowały, że wymaga się, by linie
    zakodowanego tekstu nie osiągały długości 80-ciu znaków, więc zapisuje się
    te długie akapity za pomocą kodowania qp lub base64 gdzie właśnie każda
    linia jest krótsza, ale po rozkodowaniu znowu jest długa. Stąd właśnie
    artykuły G...a mogą i często pokazują się jako długie linijki prezentowane w
    czytnikach przez zawinięcie na krawędzi okna. I cytowanie nie ma tu nic do
    wiatraka. Do cytowania zawartości tekstowej służy format flowed. Znakuje on
    tekst w taki sposób, że wiadomo czy jest cytatem w efekcie umożliwia jego
    wielokrotne przeformatowywanie bez utraty tej informacji a więc skuteczną
    prentację cytowania na dowolnej szerokości wyświetlaczach. Takie możliwości
    od dawna oferowało użycie HTML za pomocą taga blockquote. G..o wiesz
    imbecylu i tyle.

  • 90. Data: 2013-10-02 19:26:08
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 2 października 2013 18:51:22 UTC+2 użytkownik anacron napisał:

> [...]
    >

    > Obawiam się, że prościej byłoby zrobić listę co jest ok, niż co nie jest ok.

    Coś mi się wydaje ze celem nagonki na radary i fotoradary jest jak najszybsze
    wprowadzenie wprowadzenie pomiarów odcinkowych. Radary to detal. Pomiary odcinkowe to
    duży hurt.