    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kwestionowane fotoradary
    Date: Wed, 02 Oct 2013 17:25:33 +0200
    <l2g73g$fgu$1@node1.news.atman.pl> <l2gbq3$r9h$1@node2.news.atman.pl>

    On 2013-10-02 07:43, Artur Maśląg wrote:

    > To może poczytaj dokładniej czego tyczą zarzuty - koniec.

    Nie mogę. Strona NIKu padła;)

    > Już tłumaczyłem - FR był tam projektowany wcześniej i pojawił się
    > zgodnie z projektem, uzgodnieniami itd. Ograniczenie pojawiło
    > się w związku z objazdem tunelu i jak powinieneś pamiętać to
    > zjazd był w Karową.

    Nie był - zjazd w Karową to objazd jeszcze długo przed postawieniem
    fotoradaru.

    > Masz bardzo wybiórczą pamięć i tendencyjnie podajesz fakty.
    > Ruch się uspokoił to FR zdjęli, a ograniczenie zostało zdjęte
    > po zmianach w organizacji i zapewne po analizie sytuacji.

    Napiszę ci to wolno bo widzę, że wolno czytasz- zmiana organizacji ruchu
    polegała tylko i wyłacznie na zmianie ograniczenia z 30 na 50 (i
    zliwkidowaniu radaru, ale to podobno przypadkiem;)

    Więc proszę cię nie pisz tu, że 30 na 50 to efekt zmiany organizacji
    ruchu, ani że ta 30 to efekt objazdu przez Karową (który istniał chyba
    dwa tygodnie). Mogę jeszcze dodać twoje twierdzenie, że fotoradar
    wprowadzono na prośbę mieszkańców;) Centrum stomatologii, szpitala, BUW
    i okolicznych krzaków. Weź proszę pod uwagę, że są ludzie, którzy
    tamtędy jeżdzą.