-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!news-out.readnews.c
om!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed
.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.
neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 02 Oct 2013 17:54:52 +0200
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
Thunderbird/17.0.8
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kwestionowane fotoradary
References: <l2f02a$qfu$1@dont-email.me>
<d...@g...com>
<l2f2d9$bev$1@node1.news.atman.pl>
<524b0f59$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>
<1380656300.3994.35.camel@misiak>
<524b29a0$0$2219$65785112@news.neostrada.pl>
<l2g8d7$gur$1@node1.news.atman.pl> <l2gchs$ruu$1@node2.news.atman.pl>
<l2ha76$jjl$1@usenet.news.interia.pl> <l2he5t$tta$3@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <l2he5t$tta$3@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 22
Message-ID: <524c41d0$0$2185$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1380729296 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2185 31.11.235.52:50116
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506248
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-10-02 17:30, Shrek pisze:
> On 2013-10-02 16:22, Pawel O'Pajak wrote:
>> Powitanko,
>>
>>> Co jest nieprawdą. W wielu miejscach organizacja została zmieniona
>>> (choćby niewiele), pojawiło się inne oznakowanie i w końcu po wielu
>>> latach doczekaliśmy się podniesienia prędkości w terenie *zabudowanym*.
>>
>> Czy zmiana organizacji ruchu polegala na zmianie oznakowania, czy na
>> czyms jeszcze?
>
> No przecież napisał - w wyniku zmiany organizacji ruchu zmieniono
> oznakowanie z 30 na 50. I właśnie ta zmiana uzasadnia zmianę z 30 na 50.
To są Twoje słowa i mają niewiele wspólnego z tym co napisałem oraz
rzeczywistością. Nie wspomnę już o tym, że Wisłostrada to nie jedynie
ten kawałek przy Karowej.
> Jest to zapewne zapisane w paragrafie 22;)
Galasa lepiej zapytaj.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.10.13 18:00 Shrek
- 02.10.13 18:16 J.F
- 02.10.13 18:20 Artur Maśląg
- 02.10.13 18:24 Shrek
- 02.10.13 18:49 John Kołalsky
- 02.10.13 18:51 anacron
- 02.10.13 18:54 Artur Maśląg
- 02.10.13 19:04 J.F
- 02.10.13 19:05 J.F
- 02.10.13 19:22 John Kołalsky
- 02.10.13 19:26 k...@g...com
- 02.10.13 19:31 anacron
- 02.10.13 19:32 anacron
- 02.10.13 19:32 Artur Maśląg
- 02.10.13 19:37 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=