  • 41. Data: 2020-04-01 07:11:05
    Temat: Re: Kwarantanna 3
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.04.2020 o 00:20, RadoslawF pisze:

    > Ja też ale wracający z zagranicy nie mieli szansy tego zrobić.
    > A kwarantanne dostało ponad sto tysięcy z nich.

    Przede wszystkim to rząd prosił alby tego nie robić, bo panika i puste
    półki. Nawet trole wyśmiewały się z foliarzy, jak ktoś kupił więcej niż
    paczkę makaronu.

    > Pytanie jak długo wytrzymasz ceny: 3zł bochenek chleba plus 30zł
    > za usługę dowiezienia. A po wejściu od jutra nowych restrykcji jeszcze
    > mogą doliczyć 20zł za konieczność wejścia do sklepu.

    Wszelkie żarcia na wynos, zakupy w necie i taksiarze działają dopóki nie
    ma prawdziwej epidemii. Część już nie działa. Części nie będzie działać
    za chwile. Więc porady, żeby skoro wojewoda nie zapewnia (a ma
    obowiązek) to niech sobie zamówią to żywcem "skoro nie mają chleba to
    niech jedzą ciastka".

    --
    Shrek

  • 42. Data: 2020-04-01 07:15:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2020 o 18:59, Budzik pisze:

    > No ale w sumie to logiczne skoro maseczek nie ma.
    > A moze klienci w maseczkach ffp2 powinni wchodzic poza kolejka,
    > dodatkowo?

    Chyba żartujesz, przeca maski szkodzom!

    --
    Shrek

  • 43. Data: 2020-04-01 07:17:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.04.2020 o 06:59, Budzik pisze:

    > No własnie zrobiła się gownoburza a ja chciałem tylko sie dowiedziec jak
    > to jest rozwiazane.

    Jest to rozwiązane tak, że wojewoda ma ci zapewnić. Jak ci nie zapewnia
    to jest za to grzywna 30k. Nie nie dla wojewody:P

    --
    Shrek

  • 44. Data: 2020-04-01 07:24:35
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 01.04.2020 o 01:42, J.F. pisze:

    > Ze on jednak do paczkomatu, a niekoniecznie pod inne adresy ..

    Ale to sprawa drugorzędna czy to ten sam czy inny kurier rozwozi paczki
    do paczkomatu i pod adresy domowe/firmowe. U mnie akurat ten sam. Ważne,
    że jeszcze dowożą, jak długo to się okaże.

    > No chyba, ze sobote wieczorem przyjechali, a do Zabki maja daleko ...

    No jak ktoś dostał informację, że będzie musiał 2 tygodnie na dupie
    siedzieć, a do Żabki mu za daleko, no to sam wiesz co. Albo niech dzwoni
    do Mateusza

    > No chyba ze samotnie mieszka, albo cala rodzina wrocili ...

    Mogą być takie przypadki, ale to pojedyncze w skali kraju a nie masowe
    zjawisko. Poza tym, to że ktoś mieszka samotnie nie oznacza, że nie ma
    znajomych rodziny, która zakupy mogłaby mu ogarnąć. Ostatecznie też
    pozostaje Mateusz.

  • 45. Data: 2020-04-01 07:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Ja też ale wracający z zagranicy nie mieli szansy tego zrobić.

    :)
    Teoretycznie.
    W praktyce nikt tego nie sprawdzał i juz gdzies znajomi pisali ze po
    powrocie spokojnie zdazyli zrobic zakupy w biedrze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 46. Data: 2020-04-01 08:26:10
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-04-2020 o 06:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Skad miałbym wiedziec czy miałem kontakt z kims zakazonym? Codziennie mam
    > kontakt pewnie z setką osób...

    Czyli p.1

    > No własnie sie dzis zastanawiałem nad tym bo musze cos w INEA załatwić.

    No to właśnie o Inei Ci powyżej napisałem.

    > W razie czego złoze dyspozycje telefonicznie, dosle mailem skan pisma i
    > niech mnie cmokna.

    Mi powiedzieli, że tego nie przyjmą w ten sposób.
    Możesz wysłać pocztą, ale będzie się liczyć data wpływu.
    Wolałem pojechać i postać w kolejce, przy okazji postałem w kolejce po
    paliwo. ;-)

    40 lat się cofnąłem normalnie.....

  • 47. Data: 2020-04-01 11:07:21
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Jak znam niemcow to przed wejściem do izolatki kąpiel będzie.

    W czasie II Wojny Światowej Polacy prowadzili walkę z Niemcami
    także na polu ortograficznym i w podziemnych wydawnictwach słowo
    Niemiec/Niemcy pisano małą literą. Ja wiem, żeś człek stary, ale
    żeby 75 lat po wojnie zaiwaniać jeszcze tak po internetach?

  • 48. Data: 2020-04-01 13:57:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

> [...]
    > Niemiec/Niemcy pisano małą literą. Ja wiem, żeś człek stary, ale
    > żeby 75 lat po wojnie zaiwaniać jeszcze tak po internetach?

    Ja tam sie Zenkowi nie dziwie - wszak on całkiem niedługo dostanie od
    Niemców odszkodowanie wojenne.
    Wtedy zacznie pisac wielka litera.
    Ale na razie jeszcze nie.
    Ale to juz juz niedługo... W sumie sam jestem ciekaw na jakim etapie
    załatwianie sprawy. Czasu troche mineło, pewnie zapinanie na ostatni
    guzik, szlifowanie detali itp. ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 49. Data: 2020-04-01 13:57:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Chyba żartujesz, przeca maski szkodzom!

    W przypadku przebywania w sklepie chyba jednak bardziej szkodzi ich
    brak... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 50. Data: 2020-04-01 13:57:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Czyli p.1

    Punkt pierwszy czyli co?

> [...]
    > Możesz wysłać pocztą, ale będzie się liczyć data wpływu.
    > Wolałem pojechać i postać w kolejce, przy okazji postałem w kolejce

    A ja to jestem taki upierdliwy klient ze wysle skan mailem i niech oni
    potem udowadniaja, ze majac telefon do mnie nie byli w stanie
    zweryfikowac ze ja to ja i ze to pismo jest ode mnie.
    Maila mojego zreszta tez maja.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"