    Subject: Re: Kwarantanna 3
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Wed, 1 Apr 2020 07:11:05 +0200

    W dniu 01.04.2020 o 00:20, RadoslawF pisze:

    > Ja też ale wracający z zagranicy nie mieli szansy tego zrobić.
    > A kwarantanne dostało ponad sto tysięcy z nich.

    Przede wszystkim to rząd prosił alby tego nie robić, bo panika i puste
    półki. Nawet trole wyśmiewały się z foliarzy, jak ktoś kupił więcej niż
    paczkę makaronu.

    > Pytanie jak długo wytrzymasz ceny: 3zł bochenek chleba plus 30zł
    > za usługę dowiezienia. A po wejściu od jutra nowych restrykcji jeszcze
    > mogą doliczyć 20zł za konieczność wejścia do sklepu.

    Wszelkie żarcia na wynos, zakupy w necie i taksiarze działają dopóki nie
    ma prawdziwej epidemii. Część już nie działa. Części nie będzie działać
    za chwile. Więc porady, żeby skoro wojewoda nie zapewnia (a ma
    obowiązek) to niech sobie zamówią to żywcem "skoro nie mają chleba to
    niech jedzą ciastka".

    --
    Shrek