    Subject: Re: Kwarantanna 3
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Wed, 1 Apr 2020 07:24:35 +0200

    W dniu 01.04.2020 o 01:42, J.F. pisze:

    > Ze on jednak do paczkomatu, a niekoniecznie pod inne adresy ..

    Ale to sprawa drugorzędna czy to ten sam czy inny kurier rozwozi paczki
    do paczkomatu i pod adresy domowe/firmowe. U mnie akurat ten sam. Ważne,
    że jeszcze dowożą, jak długo to się okaże.

    > No chyba, ze sobote wieczorem przyjechali, a do Zabki maja daleko ...

    No jak ktoś dostał informację, że będzie musiał 2 tygodnie na dupie
    siedzieć, a do Żabki mu za daleko, no to sam wiesz co. Albo niech dzwoni
    do Mateusza

    > No chyba ze samotnie mieszka, albo cala rodzina wrocili ...

    Mogą być takie przypadki, ale to pojedyncze w skali kraju a nie masowe
    zjawisko. Poza tym, to że ktoś mieszka samotnie nie oznacza, że nie ma
    znajomych rodziny, która zakupy mogłaby mu ogarnąć. Ostatecznie też
    pozostaje Mateusz.