  • 11. Data: 2013-10-20 19:08:39
    Temat: Re: Kurs na prawko
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Oct 2013 09:39:33 -0500, A.L. napisał(a):
    > On Sun, 20 Oct 2013 11:33:50 +0200, "J.F."
    >
    > Sa szkoly jazdy. jak ktos chce, moze sie uczyc w szkole. Ale na ogol
    > dzieci jak maja 16 lat to juz umieje niezle jezdzic.

    Ale trzeba ich tego uczyc.
    Rodzice zaczynaja od 15 lat ?
    Nie ma problemow ze wypadkow w czasie takiej nauki duzo ?

    > Strach ubezpieczyc glownie z powodu stawki ubezpieczeniowej. Stawka

    Strach to dla ubezpieczyciela :-P

    > ubezpieczeniowa zalezy od wieku kierowcy i stazu kierowcy. Czym
    > mlodszy, tym wieksza stawka ubezpieczeniowa i czym mniejszy staz tym
    > wieksza stawka. Dla 18 mlodzienca z mala praktyka OC potrafi wyniesc i
    > 3 - 4 tysiace dolcow rocznie.

    I czy nie jest to odpowiednia stawka, biorac pod uwage ze pewnie komus
    wjedzie w szkode ?

    > Po pierwszym wypadku ubezpieczenai pdwaja stawke. Po drugim, wymawia
    > kontrakt.
    > A poza tym, rzeczywiscie latwiej sie jezdzi. Pzrestzrega sie
    > pzrepisow. Jak sa znaki 55 to na ogol wszyscy jezdza 55. Przy drogach

    A to chyba od niedawna, bo dawniej to slyszalem "niby wolno 55, ale
    wszyscy jada 10-15 wiecej, obok stoi policja i nie reaguje" :-P

    Ale ro nie 55mph jest niebezpieczne, miejski ruch jest niebezpieczny.

    > sa tablice: "Zglos niebezpiecznego kierowce dzwoniac na xxx". Jak ktos
    > jedzie nei tak jak trzeba, to na ogol kos inny zatelefonuje. A policja
    > drogowa jest tu tak zorganizowana ze zjawia sie po 3 minutach.

    Ale co moze po 3 minutach ?
    Sprawdzic naocznie czy niebezpiecznie, czy spisac zeznanie ze obywatel
    widzial jak ktos trzy razy pas zmienil i chyba nie zachowal
    bezpiecznej odleglosci ?

    J.

  • 12. Data: 2013-10-20 19:10:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Oct 2013 09:30:31 -0500, A.L. napisał(a):
    > On Sun, 20 Oct 2013 00:37:41 +0200, "J.F."
    zdy-w-ponocnej-karolinie.html

    > U mnie sie nie czeka na plastik. Wydaja od reki. Zreszta... Mieszkalem
    > cos w 7 stanach. W kazdym musialem wyrabiac prawo jazdy. Wszedzie
    > dostawalem plastik od reki

    Widac jest jeszcze 40 stanow w ktorych nie mieszkales i tam trzeba
    czekac.
    Dwa tygodnie, wstyd :-P

    J.

  • 13. Data: 2013-10-21 13:33:01
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    On 2013-10-19 22:59, Krzysztof 45 wrote:
    > W Polsce jak zdasz i otrzymasz dokument, to cieszysz się jak wariat.
    > Rodzina ściepę robi na opłaty, na dodatkowe jazdy, ściepę na łapówkę itp
    > A jak zdasz za szóstym razem to mało nie zemdlejesz. Z otrzymanego
    > dokumentu cieszą się jak z obronionej pracy magisterskiej :)

    Chyba coś robiłem nie tak. Łapówek nie dawałem, wykupiłem trochę
    dodatkowych jazd (rodzina nie musiała się zrzucać, stać mnie było),
    zdałem za drugim razem. Obrona magisterki, a następnie doktoratu i
    habilitacji były zdecydowanie trudniejsze (zresztą też bez łapówek).

    Piotr

  • 14. Data: 2013-10-21 14:40:01
    Od: Tadzik <t...@g...pl>

    On Mon, 21 Oct 2013 13:33:01 +0200, Uncle Pete
    <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com> wrote:
    > Obrona magisterki, a następnie doktoratu i
    > habilitacji były zdecydowanie trudniejsze (zresztą też bez łapówek).

    Wujku Pit, więc jesteś habilitowanym doktorem i marnujesz swój cenny
    czas na tej grupie?
    Zamiast np lekarstwo na raka wynaleźć czy inną zarazę? :-
    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 15. Data: 2013-10-21 15:30:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tadzik,

    > Wujku Pit, więc jesteś habilitowanym doktorem i marnujesz swój cenny
    > czas na tej grupie?
    > Zamiast np lekarstwo na raka wynaleźć czy inną zarazę? :-

    Twoim zdaniem każdy doktor to MD?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2013-10-21 15:30:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-21, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Twoim zdaniem każdy doktor to MD?

    No doktor to przeciez leczy nie?? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2013-10-21 16:02:26
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 20 Oct 2013 19:08:39 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >Sprawdzic naocznie czy niebezpiecznie, czy spisac zeznanie ze obywatel
    >widzial jak ktos trzy razy pas zmienil i chyba nie zachowal

    Identyfikuje faceta i jedzie za nim przez jakis czas. Nieoznakowanym
    samochodem. I na ogol potem go lapie

    A.L.

  • 18. Data: 2013-10-21 16:42:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-21 15:30, AZ pisze:

    > No doktor to przeciez leczy nie?? ;-)

    Pewnie by coś wynalazł na 'uleczenie', doktor przecie ;)

  • 19. Data: 2013-10-21 17:31:41
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-21 13:33, Uncle Pete pisze:

> [...]
    > zdałem za drugim razem. Obrona magisterki, a następnie doktoratu i
    > habilitacji były zdecydowanie trudniejsze (zresztą też bez łapówek).

    Jesteś oderwany od rzeczywistości.

    A tu jest uzasadnienie tego co wyżej napisałem.

    "Zdawalność egzaminów na prawo jazdy w Polsce, mimo ustabilizowania się w
    ostatnich 3 latach, jest wciąż na bardzo niskim poziomie. Od 2006 roku
    nie przekracza ona 33%, z czego za pierwszym razem zdaje średnio tylko
    co trzecia osoba. Reszta albo powtarza egzamin aż do skutku lub
    wyczerpania możliwości portfela, albo rezygnuje w przekonaniu, że nie
    nadaje się do prowadzenia auta.

    Niska zdawalność generuje przychód WORD-om. Jak wynika z danych
    zgromadzonych przez Ogólnopolską Izbę Gospodarczą Ośrodków Szkolenia
    Kierowców, przychody z opłat za egzaminy na prawo jazdy kategorii B w
    70% stanowią właśnie te za egzaminy poprawkowe."

    http://regiomoto.pl/portal/prawo-jazdy/tylko-co-trze
    ci-kursant-w-polsce-dostaje-prawo-jazdy
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 20. Data: 2013-10-21 17:56:18
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 21-10-2013 15:30, AZ pisze:

    > No doktor to przeciez leczy nie?? ;-)

    No rzeczywiście tam na końcu zabrakło ")"
    Ale czy Was obu coś w dupę nie gryzie?
    --
    Pozdro
    tadzik