  • 1. Data: 2013-10-19 22:59:25
    Temat: Kurs na prawko
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W Polsce jak zdasz i otrzymasz dokument, to cieszysz się jak wariat.
    Rodzina ściepę robi na opłaty, na dodatkowe jazdy, ściepę na łapówkę itp
    A jak zdasz za szóstym razem to mało nie zemdlejesz. Z otrzymanego
    dokumentu cieszą się jak z obronionej pracy magisterskiej :)

    A tu... Normalnie wiocha :)

    http://polka-w-usa.blogspot.com/2013/10/prawo-jazdy-
    w-ponocnej-karolinie.html

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 2. Data: 2013-10-19 23:18:17
    Temat: Re: Kurs na prawko
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 19 Oct 2013 22:59:25 +0200, Krzysztof 45
    <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

> [...]
    >A jak zdasz za szóstym razem to mało nie zemdlejesz. Z otrzymanego
    >dokumentu cieszą się jak z obronionej pracy magisterskiej :)

    WSZEDZIE w USA tak jest. Prawo jazdy to godzina czasu. Zadne kursy nie
    sa potrzebne. Rodzina moze uczyc jezdzic na rodzinnym samochodzie.
    Pytania dotycza zasad ruchu i ilosci alkoholu ktory kierowca moze
    wypic bezpiecznie

    A.L.

  • 3. Data: 2013-10-19 23:55:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Krzysztof 45 pisze tak:

    > prawo-jazdy-w-ponocnej-karolinie

    > Do you want to be an organ donor?

    Of course I don't. Let's they die in suffering. We all should be equal.
    ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 4. Data: 2013-10-20 00:16:20
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-19 23:55, PiteR pisze:

    > Of course I don't. Let's they die in suffering. We all should be equal.
    > ;)

    Oni chyba nie mieli tego pytania ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=Y2HKBQMQmbw

  • 5. Data: 2013-10-20 00:37:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Oct 2013 16:18:17 -0500, A.L. napisał(a):
> [...]
    > sa potrzebne. Rodzina moze uczyc jezdzic na rodzinnym samochodzie.
    > Pytania dotycza zasad ruchu i ilosci alkoholu ktory kierowca moze

    A potem trzeba ograniczac predkosc do 55mph :-)

    I miec kogos kto udostepni samochod na egzamin.

    No i wstyd - dwa tygodnie czekania na plastik, co oni - z Chin go
    wioza, gdziez ta znakomita amerykanska organizacja ? :-P

    J.

  • 6. Data: 2013-10-20 09:57:48
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 19 Oct 2013 22:59:25 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

> [...]
    > A jak zdasz za szóstym razem to mało nie zemdlejesz. Z otrzymanego
    > dokumentu cieszą się jak z obronionej pracy magisterskiej :)

    Dlatego żeby jeździć po Polsce trzeba uzyskać IDP ;)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 7. Data: 2013-10-20 11:33:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Oct 2013 09:57:48 +0200, huri_khan napisał(a):
    w-ponocnej-karolinie.html

    > Dlatego żeby jeździć po Polsce trzeba uzyskać IDP ;)

    Ale przeciez IDP podobnie jak i u nas, to tylko papierek wydawany z
    urzedu - masz krajowe PJ, dostaniesz i miedzynarodowe.
    Nawet jesli krajowe dostales wczoraj, czy tam 2 tygodnie temu i
    egzamin wygladal jak wyzej ...

    A swoja droga to ciekaw jestem jak to w USA w praktyce wychodzi.
    Bo tak prawde mowiac - ok 20h na miescie jest potrzebne do jakiegos
    tam opanowania tej sztuki. Moze byc z rodzina ... choc chyba lepiej z
    fachowym instruktorem, ktory ma drugi hamulec.
    Egzamin jak widac nie wszyscy zdaja, i niektorym potrzeba wiecej.
    A i potem strach powierzyc mlodemu auto, no i strach go ubezpieczyc.

    Rodzice w USA poswiecaja wiecej, czy tam sie po prostu latwiej jezdzi?
    A moze te 300$ OC miesiecznie rozwiazuja sprawe ?

    J.

  • 8. Data: 2013-10-20 16:30:31
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 20 Oct 2013 00:37:41 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    dy-w-ponocnej-karolinie.html

    >A potem trzeba ograniczac predkosc do 55mph :-)

    Gdzie jest ograniczona do 55 tam jest ograniczona. A gdzie indziej nie
    jest

    >I miec kogos kto udostepni samochod na egzamin.
    >
    >No i wstyd - dwa tygodnie czekania na plastik, co oni - z Chin go
    >wioza, gdziez ta znakomita amerykanska organizacja ? :-P

    U mnie sie nie czeka na plastik. Wydaja od reki. Zreszta... Mieszkalem
    cos w 7 stanach. W kazdym musialem wyrabiac prawo jazdy. Wszedzie
    dostawalem plastik od reki

    A.L.

  • 9. Data: 2013-10-20 16:39:33
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 20 Oct 2013 11:33:50 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >tam opanowania tej sztuki. Moze byc z rodzina ... choc chyba lepiej z
    >fachowym instruktorem, ktory ma drugi hamulec.

    Sa szkoly jazdy. jak ktos chce, moze sie uczyc w szkole. Ale na ogol
    dzieci jak maja 16 lat to juz umieje niezle jezdzic.

    >Egzamin jak widac nie wszyscy zdaja, i niektorym potrzeba wiecej.
    >A i potem strach powierzyc mlodemu auto, no i strach go ubezpieczyc.

    Strach ubezpieczyc glownie z powodu stawki ubezpieczeniowej. Stawka
    ubezpieczeniowa zalezy od wieku kierowcy i stazu kierowcy. Czym
    mlodszy, tym wieksza stawka ubezpieczeniowa i czym mniejszy staz tym
    wieksza stawka. Dla 18 mlodzienca z mala praktyka OC potrafi wyniesc i
    3 - 4 tysiace dolcow rocznie.

    >Rodzice w USA poswiecaja wiecej, czy tam sie po prostu latwiej jezdzi?
    >A moze te 300$ OC miesiecznie rozwiazuja sprawe ?

    Po pierwszym wypadku ubezpieczenai pdwaja stawke. Po drugim, wymawia
    kontrakt.

    A poza tym, rzeczywiscie latwiej sie jezdzi. Pzrestzrega sie
    pzrepisow. Jak sa znaki 55 to na ogol wszyscy jezdza 55. Przy drogach
    sa tablice: "Zglos niebezpiecznego kierowce dzwoniac na xxx". Jak ktos
    jedzie nei tak jak trzeba, to na ogol kos inny zatelefonuje. A policja
    drogowa jest tu tak zorganizowana ze zjawia sie po 3 minutach.

    A.L.

  • 10. Data: 2013-10-20 16:55:29
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Oct 2013 09:39:33 -0500, A.L. napisał(a):
    (...)

> [...]
    > jedzie nei tak jak trzeba, to na ogol kos inny zatelefonuje

    > Dla 18 mlodzienca z mala praktyka OC potrafi wyniesc i

    W Polsce zaczelaby sie nagonka na donosicieli i wycie, ze ubezpieczalnie
    dyskryminuja mlodych, wiec niech panstwo dofinansuje OC.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba