  • 31. Data: 2013-10-22 16:13:14
    Temat: Re: Kurs na prawko
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup
    <a...@g...com> wrote:

    >No i co to takiego nadzwyczajnego? Aby dostac prawo jazdy w stanei X
    >nalezy byc rezydentem stanu X. Mozna to udowodnic pzredstawiajac
    >rachunek za prad, wode, telefon, lub cokolwiek.

    A mialo byc w tej Hameryce wszystko latwe, proste i przyjemne.
    No dobra - dla obywateli, nie dla nielegalnych imigrantow :-)

    >Jezeli sie meiszka w hotelu, to sie nie jest rezydentem stanu

    Czemu nie ? Powiedzmy ze tak jest najtaniej/najlepiej, mieszkam tam
    juz pol roku, prace mam ...
    Gorzej jak praca w innym stanie, 20 mil dalej :-)

    Ale .. co przedstawia amerykanski nastolatek ?

    J.

  • 32. Data: 2013-10-22 18:47:40
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > ...sprawdzić, czy nie chumanista.