    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kurs na prawko
    Date: Sun, 20 Oct 2013 09:30:31 -0500

    On Sun, 20 Oct 2013 00:37:41 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    dy-w-ponocnej-karolinie.html

    >A potem trzeba ograniczac predkosc do 55mph :-)

    Gdzie jest ograniczona do 55 tam jest ograniczona. A gdzie indziej nie
    jest

    >I miec kogos kto udostepni samochod na egzamin.
    >
    >No i wstyd - dwa tygodnie czekania na plastik, co oni - z Chin go
    >wioza, gdziez ta znakomita amerykanska organizacja ? :-P

    U mnie sie nie czeka na plastik. Wydaja od reki. Zreszta... Mieszkalem
    cos w 7 stanach. W kazdym musialem wyrabiac prawo jazdy. Wszedzie
    dostawalem plastik od reki

    A.L.