  • 1. Data: 2011-12-07 22:17:45
    Temat: tak pirartom drogowyn....
    Od: "Anetka.Młoda" <a...@v...pl>

    możena bezkarnie przekroczyć prendkosc nawet 100 razy po 10 km/h czyli o
    piecset kilometrów:

    http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-prawie-bezkarn
    ie-przekroczymy-predkosc-o-10-kmh,nId,420559

    Anetka

  • 2. Data: 2011-12-07 22:50:15
    Temat: Re: tak pirartom drogowyn....
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Anetka.Młoda" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
    > możena bezkarnie przekroczyć prendkosc nawet 100 razy po 10 km/h czyli o
    > piecset kilometrów:
    >
    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-prawie-bezkarn
    ie-przekroczymy-predkosc-o-10-kmh,nId,420559

    jakbym czytał Super Express....

    Sensacja z byle czego.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 3. Data: 2011-12-08 00:48:27
    Od: Wanamingo <e...@o...pl>

    Dnia 07-12-2011 o 22:17:45 Anetka.M?oda napisał(a):

    > mo?ena bezkarnie przekroczyae prendkosc nawet 100 razy po 10 km/h czyli o
    > piecset kilometrów:
    > Anetka

    Khmm, o tysiąc droga AnetkoMłoda :D
    A jak ktoś będzie bardzo uparty, to wystarczy przyśpieszać do plus 10 i
    zwalniać, przyśpieszać i zwalniać...
    I tak oto mamy idealne wytłumaczenie przed szefem w pracy - Ale się
    śpieszyłem, o 4300km/h prędkość nawet przekroczyłem!
    Zabrać prawo jazdy i do lochów!
    A iskra i tak z tych 10 zrobi 11 i mandacik będzie :D

    --
    Wanamingo!