-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kupno Mercedes E W211, 163KM
Date: Thu, 08 Dec 2011 10:29:23 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 43
Message-ID: <jbq01j$6je$1@inews.gazeta.pl>
References: <jbpt8h$rtb$1@inews.gazeta.pl>
Reply-To: k...@g...pl
NNTP-Posting-Host: as6-69.poleczki.dialup.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1323336563 6766 195.114.167.69 (8 Dec 2011 09:29:23 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Dec 2011 09:29:23 +0000 (UTC)
X-User: kamil.komodzinski
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
Thunderbird/8.0
In-Reply-To: <jbpt8h$rtb$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2419056
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-12-08 09:41, Makanaki pisze:
> Witam, planuję zakup mercedesa w211 (W-200 kompressor 163 KM)
>
> W związku z tym mam pytanie:
>
> - czy warto (rocznik 2005, cena około 50K, przebieg 150 tys. km) ?
> - czy taki silnik (163KM) będzie odpowiedni (nie będzie ospały ?)
> - na jakie mogę liczyć spalanie– głównie będę jeździł na trasie.
> - czy w tym modelu z tym silnikiem da się założyć gaz ? (kompressor!) ?
> - jakie mogą być dodatkowe koszty (wymiana elementów eksploatacyjnych) ?
> - słyszałem że w211 są dość awaryjne. Czy awarie to jakieś poważne rzeczy
> uniemożliwiające jazdę, czy“tylko” denerwujące pierdoły ?
> - czy z takim modelem można jechać w razie potrzeby do średnio zaawansowanego
> mechanika czy też skazany jestem na aso ich osprzęt diagnostyczny, komputery ?
>
> Bardzo proszę o wypowiedź osób które miały jakąkolwiek styczność z tym modelem
> i/lub silnikiem
>
>
> Pozdro,
> M.
>
Miałem styczność z tym modelem, ale nie z takim silnikiem (270CDI).
Generalnie pada elektronika, której jest w pip w tym modelu. Co do gazu
to najlepiej podzwoń po zakładach od LPG i się popytaj o gaz do tego
silnika. Albo wejdź na forum lpg i tam poszukaj.
Co do W211 to czytałem na jakimś forum (i znajomy taksiarz potwierdził),
że jakiś moduł/sterownik od hamulców wysiada po 300 tyś krotnym
wciśnięciu pedału hamulca. Wymiana sterownika w ASO ok. 5k PLN. Podobno
są jacyś magicy co to przeprogramują i kasują coś ok. 2k PLN.
Generalnie autko fajne, duże, komfortowe, ale ta wszechobecna elektronika...
Co do kosztów eksploatacyjnych to na pewno swoje wypije taka benzyna,
klocki, tarcze czy inne pierdoły są droższe niż np. do passata, ale nie
aż tak bardzo. Generalnie do serwisowania W211 trzeba mieć kogoś kto ma
sprzęt i niezła wiedzę na temat merca lub korzystać z ASO.
Jak auto zadbane, niebite, serwisowane w porządnym warsztacie to myślę
że warto się zastanowić nam nim. Ale jeżeli wydasz wszystkie pieniądze
na kupno auta i nie będziesz miał kasiory na serwisowanie to sobie
odpuść. Lepiej kupić W210 z ostatniego roku produkcji, gdzie jest dużo
mniej elektroniki, blachy troszku gorsze, choć po lifcie już nie
tragiczne, ale autko dużo tańsze w serwisowaniu.
Zresztą prawdziwy Mietek skończył się na W124 :)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO