eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 129

  • 41. Data: 2015-11-04 14:07:14
    Temat: Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:n1cv1g$dl7$...@d...me...
    >>> Straszne nie jest, ale toyota specyfikuje wymianę co 90tyś mil,
    >>> a to 150tyś km. Jak ktoś duże przebiegi robi to taka obsługa
    >>> jest kosztownym strupem na dupie :-)
    >
    >> W PL nie jest to takie drogie na szczęście :)

    >Tu niestety robocizna jest koszmarnie droga...
    >A według zaleceń toyoty, w czasie wymiany paska rozrządu
    >powinno się też wymienić kółka paska i pompę wody.
    >Taka naprawa w ASO to $1000. A u Józka za rogiem, jak chcesz
    >oryginalne części Toyoty to też wychodzi $600 lub więcej :-)
    >Niedawno zapłaciłem $1200 za podobną obsługę w Hondzie
    >dla swojej Acura TL-S bo tam jest 3.5 litrowa V6-tka z paskiem.
    >Jakoś niespecjalnie lubię takie jednorazowe wydatki :-)))

    Zrob to sam :-P

    Nikt nie lubi, ale $600/150 kkm wychodzi 1.3gr/km. Znacznie mniej niz
    paliwo ... i czy nie mniej niz opony, olej itp ...

    J.


  • 42. Data: 2015-11-04 14:08:15
    Temat: Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-04 o 14:01, quent pisze:
    > On 2015-11-04 13:37, Chris wrote:
    >> W dniu 2015-11-04 o 13:36, Pszemol pisze:
    >>> A więc na szczęście ma łańcuszek rozrządu, nie pasek :-)
    >>
    >> Ja mam pasek który się wymienia co 200tyś więc nie jest to takie
    >> straszne.
    >>
    >> ps. Daj VIN to zobaczę czy mam coś o tym aucie.
    >> Może być na prv a...@g...pl
    >
    > Ile u Ciebie kosztuje sprawdzenie VIN od VW?
    > Ojciec kupił Sharana z 2001 i ciekaw jestem czy są jakieś dane w
    > jakichkolwiek bazach sprzed 2008 roku.

    Daj VIN to zobaczę czy coś jest, tu na grupie jest za free ale bez
    przesady bo mam ograniczoną liczbę kodów na 0zł :)

    --
    www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
    Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.


  • 43. Data: 2015-11-04 14:11:17
    Temat: Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
    news:n1cvjp$1q5$1@node2.news.atman.pl...
    >>>>>> A więc na szczęście ma łańcuszek rozrządu, nie pasek :-)
    >>>>>
    >>>>> Ja mam pasek który się wymienia co 200tyś więc nie jest to takie
    >>>>> straszne.
    >>>> Straszne nie jest, ale toyota specyfikuje wymianę co 90tyś mil,
    >>>> a to 150tyś km. Jak ktoś duże przebiegi robi to taka obsługa
    >>>> jest kosztownym strupem na dupie :-)
    >>>
    >>> W PL nie jest to takie drogie na szczęście :)
    >>
    >> Tu niestety robocizna jest koszmarnie droga...
    >> A według zaleceń toyoty, w czasie wymiany paska rozrządu
    >> powinno się też wymienić kółka paska i pompę wody.
    >
    > U mnie są dwa rozrządy, suchy (pasek) i mokry (pasek w kasecie) i niby ma
    > się wymieniać oba na raz przy 200tyś ale znajomy w warsztacie powiedział
    > że tych mokrych się nie wymienia, one i po 400tyś bez problemu śmigają.

    Nie lubię tak robić.
    Jak fabryka zaleca wymianę to wymieniam i "dobrych rad"
    mechaników nie słucham. Dużo jeżdzę i auta mam na szczęście
    sprawne - jak sam sobie robię hamulce to też oryginalnych
    części fabrycznych używam, nie kombinuje z tańszą alternatywą.
    Nie zawiodłem się od 15 lat na tej metodzie.

    > Rozrząd - 1.8 TDCi * TDDi - komplet oryginalny FORD 1201255
    > 242,00 zł (w sklepie Forda)

    Ostatnio szukałem zestawu paska rozrządu do swojej Acury TL-S
    bo chciałem aby syn kolegi mi to zrobił, jest mechanikiem zaraz
    po szkole motoryzacyjnej. Oryginalny zestaw Hondy na eBay'u
    za $359, bezpośrednio w ASO jeszcze drożej, niestety.

    >> Taka naprawa w ASO to $1000. A u Józka za rogiem, jak chcesz
    >> oryginalne części Toyoty to też wychodzi $600 lub więcej :-)
    >> Niedawno zapłaciłem $1200 za podobną obsługę w Hondzie
    >> dla swojej Acura TL-S bo tam jest 3.5 litrowa V6-tka z paskiem.
    >> Jakoś niespecjalnie lubię takie jednorazowe wydatki :-)))
    >
    > Nie dziwie się :)

    Dlatego tej młodej kobiecie co tą białą toyotą jest zainteresowana
    nie polecam wersji z większym silnikiem V6 bo ta już ma pasek.

    >>> O to bym się bardziej martwił niż o silnik.
    >>
    >> No więc właśnie muszę sobie przypomnieć jak się te skrzynie
    >> testuje... pamiętam motyw z przestawianiem w krótkim odstępie
    >> czasu z P na D i potem spowrotem na R, na D na R i słuchanie
    >> czy nie ma stuków, czy sprawnie i bez zastanawiania się przełącza.
    >>
    >> Co jeszcze posprawdzać samemu zanim do ASO Toyoty zawiozę?
    >
    > Samemu to tylko posłuchać możesz, jak Ci się chce to lakier czy nie
    > malowany.

    Tak, tak :-) Wiem... Mam nawet czujnik grubości lakieru :-))
    Kupiłem sobie w czasie gdy Acury szukałem - zdziwiłbyś
    się jak dużo na placach jest aut malowanych, wystawionych
    oczywiście z idealnym świadectwem niebicia... wiesz, dziadek
    tylko do kościoła jechał i nawet wnuków nie miał :-)

    > W USA jest roszę inaczej niż u nas, tu trzeba patrzeć na wszystko ASO też
    > nie jest wyznacznikiem że mówią prawdę.

    No niestety to prawda - nawet jak się kupuje młode auto,
    i włącznie z tymi co są sprzedawane w ASO jako "Certified Used",
    to taka frakcja ich najlepszych, najmłodszych aut, sprzedawanych
    wciąż na gwarancji fabryki, przedłużonej na specjalnym kontrakcie.
    Wśród tych aut właśnie szukałem wcześniejszego Accorda i potem
    tej Acury TL-S. I wiem jak duży procent (pewnie 60-70%) to malowane.

    > A na pewno nie jechać do ASO które jest blisko sprzedawcy
    > tylko szukać jak najdalej oczywiście żeby się opłacało.

    Faktem jest, że to mogą być kumple i rozpoznają własne autka łatwo :-)


  • 44. Data: 2015-11-04 14:13:32
    Temat: Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:563a0305$0$678$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:n1cv1g$dl7$...@d...me...
    >>>> Straszne nie jest, ale toyota specyfikuje wymianę co 90tyś mil,
    >>>> a to 150tyś km. Jak ktoś duże przebiegi robi to taka obsługa
    >>>> jest kosztownym strupem na dupie :-)
    >>
    >>> W PL nie jest to takie drogie na szczęście :)
    >
    >>Tu niestety robocizna jest koszmarnie droga...
    >>A według zaleceń toyoty, w czasie wymiany paska rozrządu
    >>powinno się też wymienić kółka paska i pompę wody.
    >>Taka naprawa w ASO to $1000. A u Józka za rogiem, jak chcesz
    >>oryginalne części Toyoty to też wychodzi $600 lub więcej :-)
    >>Niedawno zapłaciłem $1200 za podobną obsługę w Hondzie
    >>dla swojej Acura TL-S bo tam jest 3.5 litrowa V6-tka z paskiem.
    >>Jakoś niespecjalnie lubię takie jednorazowe wydatki :-)))
    >
    > Zrob to sam :-P
    >
    > Nikt nie lubi, ale $600/150 kkm wychodzi 1.3gr/km.
    > Znacznie mniej niz paliwo ... i czy nie mniej niz opony, olej itp ...

    Można i tak do tego podejść: co miesiąc odłożyć do słoika $100 :-)


  • 45. Data: 2015-11-04 14:31:28
    Temat: Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 4 Nov 2015 14:01:13 +0100, Chris napisał(a):


    > U mnie są dwa rozrządy, suchy (pasek) i mokry (pasek w kasecie) i niby
    > ma się wymieniać oba na raz przy 200tyś ale znajomy w warsztacie
    > powiedział że tych mokrych się nie wymienia, one i po 400tyś bez
    > problemu śmigają.

    Zmień znajomego i kasetę! Ja właśnie popłynąłem na prawie 2k za wymianę
    paska i kasety. W życiu kaseta nie dożyje do 400 tys.

    > Rozrząd ? 1.8 TDCi * TDDi ? komplet oryginalny FORD 1201255 242,00 zł (w
    > sklepie Forda)

    Dla uściślenia: połowa kompletu (ta tańsza).


    --
    Pozdrawiam,
    Przemek


  • 46. Data: 2015-11-04 14:35:10
    Temat: Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-04 o 14:31, P.B. pisze:
    > Dnia Wed, 4 Nov 2015 14:01:13 +0100, Chris napisał(a):
    >
    >
    >> U mnie są dwa rozrządy, suchy (pasek) i mokry (pasek w kasecie) i niby
    >> ma się wymieniać oba na raz przy 200tyś ale znajomy w warsztacie
    >> powiedział że tych mokrych się nie wymienia, one i po 400tyś bez
    >> problemu śmigają.
    >
    > Zmień znajomego i kasetę! Ja właśnie popłynąłem na prawie 2k za wymianę
    > paska i kasety. W życiu kaseta nie dożyje do 400 tys.

    Też się nad tym zastanawiam, poza zmianą znajomego :)

    >> Rozrząd ? 1.8 TDCi * TDDi ? komplet oryginalny FORD 1201255 242,00 zł (w
    >> sklepie Forda)
    >
    > Dla uściślenia: połowa kompletu (ta tańsza).

    Zdecydowanie tańsza.

    --
    www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
    Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.


  • 47. Data: 2015-11-04 14:36:50
    Temat: Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:n1d01c$hfq$...@d...me...
    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
    >> U mnie są dwa rozrządy, suchy (pasek) i mokry (pasek w kasecie) i
    >> niby ma się wymieniać oba na raz przy 200tyś ale znajomy w
    >> warsztacie powiedział że tych mokrych się nie wymienia, one i po
    >> 400tyś bez problemu śmigają.

    >Nie lubię tak robić.
    >Jak fabryka zaleca wymianę to wymieniam i "dobrych rad"
    >mechaników nie słucham. Dużo jeżdzę i auta mam na szczęście
    >sprawne - jak sam sobie robię hamulce to też oryginalnych
    >części fabrycznych używam, nie kombinuje z tańszą alternatywą.
    >Nie zawiodłem się od 15 lat na tej metodzie.

    No wiesz, musialbys zaczac wymieniac rzadziej, to bys sie dowiedzial,
    czy to jednak zawodna metoda, czy przez 15 lat przeplacales :-)

    Fabryka ma interes, zebys czesci jak najczesciej wymienial :-)
    Z drugiej strony nie ma interesu naprawiac pewnych rzeczy na
    gwarancji, wiec jak napisali ze pasek wymieniac co 60kkm, to on co
    najmniej te 60kkm wytrzyma.
    Niestety - przy 200kkm taka logika zawodzi - bo dawno po gwarancji :-)

    >> Rozrząd - 1.8 TDCi * TDDi - komplet oryginalny FORD 1201255
    >> 242,00 zł (w sklepie Forda)

    >Ostatnio szukałem zestawu paska rozrządu do swojej Acury TL-S
    >bo chciałem aby syn kolegi mi to zrobił, jest mechanikiem zaraz
    >po szkole motoryzacyjnej. Oryginalny zestaw Hondy na eBay'u
    >za $359, bezpośrednio w ASO jeszcze drożej, niestety.

    Pytanie co w ten zestaw wchodzi - powinien byc pasek, zazwyczaj jakas
    rolka napinacza, czasem kola zebate - ale po co je wymieniac, jesli
    dobre, czasem pompa wody - i tu juz roznie bywa - uszczelki w niej
    wieczne nie sa, 100kkm wytrzyma, 200 byc moze nie ...

    J.


  • 48. Data: 2015-11-04 14:54:36
    Temat: Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 4 listopada 2015 13:18:32 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > "Lisciasty" <l...@p...pl> wrote in message
    > news:36b4e991-6dc6-4b07-8316-e6b3cc5b85b6@googlegrou
    ps.com...
    > > W dniu środa, 4 listopada 2015 03:12:47 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > >> Kupilibyście rocznik 2010 toyoty z takim dużym przebiegiem?
    > >
    > > A jaki model i silnik?
    >
    > Silnik 2.5 litra 2AR-FE, auto to camry LE. Kolor biały.
    >
    > Sprzedaje handlarz, dealer VW, więc brak informacji o naprawach.
    > Jeden właściciel. Jakaś tam histora w bazach danych po VIN jest,
    > ale to przecież bardzo niewiele informacji... Przebieg prawdziwy :-D
    > Dodam, że akcja dzieje się w USA.
    >
    > Te kilometry to najprawdopodobnie głownie autostrady...
    > Auto zarejestrowane w mieście West Chicago (na zachód od Chicago)
    > przez pół życia, potem widać w bazie jakieś zmiany oleju w Carol
    > Stream, czyli dalekie północne przedmieścia Chicago...
    >
    > Wciąż trochę się boję ale cena atrakcyjna, $7600+podatek :-)
    > Analogiczne auto w kolorze strebrnym, to samo
    > wyposażenie i silnik z przebiegiem 135tyśkm to $10800+podatek.
    >
    > Teraz - jest oczywiście szansa aby to auto przed sfinalizowaniem
    > decyzji o kupnie zawieźć do ASO Toyoty obok i kazać im obejrzeć...
    > Za $$ of coz. Tylko czy faktycznie poza oczywistymi rzeczami, jak ilość
    > hamulców jakie zostały, czy wycieki z silnika - wszystkie jakieś
    > niespodzianki czyhające w tym aucie mechanik może wybadać?


    No jesli to auto amerykanskie to tu na grupie raczej nikt sensownie z doświadczenia
    nikt nic mądrego nie powie.

    Amerykańskie auta zazwyczaj są sporo inne od tego co sprzedawane jest w europie.
    Tyle pewnie wiesz więc nie ma sensu roztrząsać tej kwestii.

    Ja bym może takie auto kupil ale tylko w przypadku kiedy sensowne nowe nie bylo
    droższe od 3x tej ceny.

    czyli kupno auta z przebiegiem 250kkm za 8k$ jest jako tako sensowne jesli
    podobne nowe auto kosztuje 24k$.

    Bo te stare moze bezkosztowo zrobi kolejne 120kkm a jak nie zrobi to wykosztujesz sie
    ten 1000-2000$ na naprawy.

    Jesli prace ma sie pewna a auto potrzebne to bym wolal kupic nowe za te 20k$
    Jak widze corolle z 2016 za okolice 18k$ to nawet jak tam są jakie spodatki czy inne
    koszta to srednio taki 250kkm samochód wychodzi...

    Oczywiście jesli znajdziesz sporo takich aut z przebiegami na poziomie 400kkm to
    można sprobowac bo jest szansa ze sie nie zepsuje....


  • 49. Data: 2015-11-04 14:57:51
    Temat: Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sirapacz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:n1cgu8$aak$...@p...wsisiz.edu.pl...
    W dniu 2015-11-04 o 03:12, Pszemol pisze:
    >> Kupilibyście rocznik 2010 toyoty z takim dużym przebiegiem?
    >tak, jesli byla serwisowana i ma nieco niższą cenę niż średnia

    Nieco ? Raczej sporo nizsza byc powinna ... no chyba, ze zakladamy ze
    te wszystkie z mniejszym przebiegiem to wcale nie z mniejszym :-)

    Ale jesli to amerykanskie auto z duzym silnikiem, to moze jeszcze 250
    tys km przed nia ...

    J.




  • 50. Data: 2015-11-04 15:00:04
    Temat: Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:563a09f5$0$22830$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:n1d01c$hfq$...@d...me...
    > "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
    >>> U mnie są dwa rozrządy, suchy (pasek) i mokry (pasek w kasecie) i niby
    >>> ma się wymieniać oba na raz przy 200tyś ale znajomy w warsztacie
    >>> powiedział że tych mokrych się nie wymienia, one i po 400tyś bez
    >>> problemu śmigają.
    >
    >>Nie lubię tak robić.
    >>Jak fabryka zaleca wymianę to wymieniam i "dobrych rad"
    >>mechaników nie słucham. Dużo jeżdzę i auta mam na szczęście
    >>sprawne - jak sam sobie robię hamulce to też oryginalnych
    >>części fabrycznych używam, nie kombinuje z tańszą alternatywą.
    >>Nie zawiodłem się od 15 lat na tej metodzie.
    >
    > No wiesz, musialbys zaczac wymieniac rzadziej, to bys sie dowiedzial, czy
    > to jednak zawodna metoda, czy przez 15 lat przeplacales :-)

    Nie będę próbował :-) Mam zdecydowanie mniej problemów
    z samochodami niż moi koledzy - może to szczęście a ich pech.
    Nie wiem, nie chce sprawdzać :-)

    > Fabryka ma interes, zebys czesci jak najczesciej wymienial :-)

    Mylisz z interesami stacji obsługi - to są dwie niezależne od
    siebie firmy.

    > Z drugiej strony nie ma interesu naprawiac pewnych rzeczy na gwarancji,
    > wiec jak napisali ze pasek wymieniac co 60kkm, to on co najmniej te 60kkm
    > wytrzyma.

    Gwarancja w USA to typowo 3 lata, 36 tysięcy mil.
    Interwał wymiany paska rozrządu to 90 tysięcy mil.
    Przedłużane gwarancje w programie Certified Used
    czasem dochodzą do 6 lat lub 100 tys mil, co wcześniej.
    Gwarancja nie ma tu zastosowania.

    > Niestety - przy 200kkm taka logika zawodzi - bo dawno po gwarancji :-)

    Fabryka ma interes aby pokazać że ich auto wymaga
    JAK NAJMNIEJ OBSŁUGI. A więc interwały przeglądów,
    wymian będą jak najdłuższe według fabryki.
    Co innego stacje obsługi - te mają inne priorytety na myśli.

    >>> Rozrząd - 1.8 TDCi * TDDi - komplet oryginalny FORD 1201255
    >>> 242,00 zł (w sklepie Forda)
    >
    >>Ostatnio szukałem zestawu paska rozrządu do swojej Acury TL-S
    >>bo chciałem aby syn kolegi mi to zrobił, jest mechanikiem zaraz
    >>po szkole motoryzacyjnej. Oryginalny zestaw Hondy na eBay'u
    >>za $359, bezpośrednio w ASO jeszcze drożej, niestety.
    >
    > Pytanie co w ten zestaw wchodzi - powinien byc pasek, zazwyczaj jakas
    > rolka napinacza, czasem kola zebate - ale po co je wymieniac, jesli dobre,
    > czasem pompa wody - i tu juz roznie bywa - uszczelki w niej wieczne nie
    > sa, 100kkm wytrzyma, 200 byc moze nie ...

    Sprawdź - tu jest nawet tańszy, $275 + wysyłka:
    http://www.ebay.com/itm/181900354525

strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6 ... 13


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: