  • 1. Data: 2012-06-23 14:15:47
    Temat: Kupiłem akumulator!
    Od: to <t...@i...pl>

    Kura przestała ostatnio dziobać ziarno na skutek wysranego akumulatora.
    Poszedłem do supermarketu i kupiłem najtańszy jaki znalazłem o właściwych
    parametrach. Jakiś JENOX. Bliskie porównanie nowego i starego (z ASO
    Skody) wykazało, że różnią się tylko naklejką. ROTFL.

    I kupujcie frajerzy drogie akumulatory po ASO czy innych magicznych
    sklepach.

    PS. Czy one są wstępnie naładowane? Chyba warto doładować przed montażem?

  • 2. Data: 2012-06-23 14:21:26
    Temat: Re: Kupiłem akumulator!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Jun 2012 12:15:47 +0000 (UTC), to napisał(a):
> [...]
    > parametrach. Jakiś JENOX. Bliskie porównanie nowego i starego (z ASO
    > Skody) wykazało, że różnią się tylko naklejką. ROTFL.

    Z tym ze wiesz - to moze byc zludne :-)

    > PS. Czy one są wstępnie naładowane?

    Sa, ale sie tez samoroxzladowuja :-)

    >Chyba warto doładować przed montażem?

    Jak masz w planach wzglednie normalna jazde to sam sie naladuje wkrotce.
    A jak auto raz na tydzien 2 km robi, to chyba warto.

    J.

  • 3. Data: 2012-06-23 14:27:42
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F.

    > Z tym ze wiesz - to moze byc zludne :-)

    Sugerujesz, że ten z ASO ma jakieś magiczne wnętrze? ;)

    > Sa, ale sie tez samoroxzladowuja :-)

    Podłączyłem pod prostownik, niech ma coś od życia.

  • 4. Data: 2012-06-23 14:27:42
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > parametrach. Jakiś JENOX. Bliskie porównanie nowego i starego (z ASO
    > Skody) wykazało, że różnią się tylko naklejką. ROTFL.

    Jakby o wlasciwosciach akumulatora decydowala obudowa to ja bym bral te
    najladniejsze.
    I czerwone. Czerowne sa najlepsze i najszybsze. Ale takie ladne czerwone,
    nasycone, zeby byly lepsze.

    Tmek

  • 5. Data: 2012-06-23 14:30:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Tmek

    > Jakby o wlasciwosciach akumulatora decydowala obudowa to ja bym bral te
    > najladniejsze.
    > I czerwone. Czerowne sa najlepsze i najszybsze. Ale takie ladne
    > czerwone, nasycone, zeby byly lepsze.

    Jakoś nie chce mi wierzyć, żeby identyczne akumulatory się jakoś wyraźnie
    różniły. Ludzie kupują oczami.

    A ja zawsze kupuje najtańsze akumulatory i działają zwykle te kilka lat.
    Więc jaki sens brać droższy? A różnica jest taka, że w cenie markowego
    można kupić dwa niemarkowe.

  • 6. Data: 2012-06-23 14:35:19
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    > Jakoś nie chce mi wierzyć, żeby identyczne akumulatory się jakoś wyraźnie
    > różniły. Ludzie kupują oczami.

    Aku to to co w srodku. I tam moze byc roznie. Najprosciej jest dac mniej
    olowiu, przyoszczedzic na przekladkach itd.

    > A ja zawsze kupuje najtańsze akumulatory i działają zwykle te kilka lat.
    > Więc jaki sens brać droższy? A różnica jest taka, że w cenie markowego
    > można kupić dwa niemarkowe.

    Jakbys nie kupowal w supermakecie to bys mial na 3.

    Tmek

  • 7. Data: 2012-06-23 14:40:34
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Tmek

    > Jakbys nie kupowal w supermakecie to bys mial na 3.

    No niespecjalnie, bo sam by do mnie nie przydreptał.

  • 8. Data: 2012-06-23 14:52:49
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    > begin Tmek

    > No niespecjalnie, bo sam by do mnie nie przydreptał.

    Chcesz sie przekonac to sprawdz. Nawet na allegro.

  • 9. Data: 2012-06-23 15:03:40
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Tmek

    > Chcesz sie przekonac to sprawdz. Nawet na allegro.

    Kurier jest za darmo? I weźmie za darmo stary?

  • 10. Data: 2012-06-23 15:09:55
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Przembo

    > A do marketu dojechałeś za darmo?

    W zasadzie tak, bo i tak bym tam był.

    > Skoro z taką stanowczością się
    > wypowiadasz to dodam coś od siebie w tym samym tonie, sfrajerowałeś się
    > jadać do marketu! Ja aku znalezione na allegro kupiłem i miałem bliżej
    > niż do marketu który jest ze 4km ode mnie, zakładam że w biedronkach
    > akusów nie ma więc tych marketów nie liczę.

    Pudło. :>