    From: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Kupiłbym silnik, w zasadzie dowolny ;)
    Date: Sat, 1 Aug 2009 10:11:00 +0200

    Witam.
    Kupiłbym, tak kupiłbym bo nie wiem czy kupię, ale poszukuję jakiegoś
    silnika, w zasadzie bliżej nieokreślony byle sprawny i min 40-50KM, cieczą
    chłodzony i z elektrycznym starterem. Jak ktoś ma jakieś dziwadło w garażu
    które nie będzie już do niczego potrzebnę chętnie przytulę.
    Ogólnie silniczek ma posłużyć jako jednostka napędowa do pojazdu który
    planuje sobie zbudować, coś ala gokart tylko ze znacznie większe. Ogólnie
    toczydełko te ma sprawiać masę funu z jazdy, główne przeznaczenie wariacje
    na lotnisku bądź dużym parkingu ;) Nie pytajcie dlaczego i nie komentujcie,
    tak mam chęć sobie coś takiego stworzyć, jak mi się uda podziele się
    materiałem filmowym ;)

    A moze ktoś ma jakieś rozbite stare moto, np gs500 z początków produkcji czy
    jakiej zzr400?

    Wymagania nie są wielkie byle sprawny silnik, dostępne części i za rozsądne
    pieniądze.

    Lewis
    red GSF 400 "pszedany"
    Audi A6 C4 2.8 V6 142kW