  • 11. Data: 2009-06-02 20:58:19
    Temat: Re: XJ600s/CB-500/ER-5/GPZ-500/...
    Od: "Piotr Chamernik :: CHAMER" <n...@s...com>

    From: "scibor1" <s...@e...pl>
    > moze sprobuj na dedykowanych forach? np:

    nieglupie, poszukam. thx.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Chamernik :: CHAMER

  • 12. Data: 2009-06-02 21:02:00
    Od: "Piotr Chamernik :: CHAMER" <n...@s...com>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    > Mam cb500 do sprzedania. (cena 6500zł)

    Poszlo na priv. Thx za info.
    Niestety szukam dalej :(

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Chamernik :: CHAMER

  • 13. Data: 2009-06-03 08:33:34
    Od: sted <u...@l...info>

    ja jeżdzę na xj600 z 1992 już trzeci sezon (to moje pierwsze moto).
    BARDZO jestem zadowolony, że nie kupiłem cb500/gs500. niektórzy moi
    znajomi bardzo szybko się tymi sprzętami znudzili. dodatkowo owiewka
    (nawet częściowa) to według mnie wspaniała sprawa (lubię jeździć poza
    miasto).
    ja generalnie tego moto ciągle nie mam dość, ale chciałbym wreszcie
    kupić coś pewniejszego i odpowiedniejszego do bardzo dalekich wyjazdów
    w 2 osoby.. jednak finansowo na nowy sprzęt będę mógł sobie pozwolić
    dopiero za rok.

    na 90% będę ją sprzedawał pod koniec tego sezonu. jeśli sytuacja
    finansowa się poprawi to może nawet wcześniej.

    generalnie jestem laikiem jeśli chodzi o mechanikę motocyklową, ale
    kupiłem ten motocykl z w miarę pewnego źródła (od jednego z klientów
    mojego znajomego mechanika - ten mechanik od zawsze też ją serwisował,
    więc wiedział co i jak tam działa). skłamałbym gdybym napisał, że jest
    niezawodna i bezawaryjna.. w końcu ma 17 lat. ale nie żałuję ani
    jednej wydanej na nią złotówki.

    tak więc jeśli masz jakieś pytania dot. XJ600 lub też będziesz jeszcze
    zainteresowany zakupem (pod koniec tego lub na początku następnego
    sezonu) to pisz :)

  • 14. Data: 2009-06-03 15:00:54
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "sted" napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

[...]

    ***

    Nie widzę problemu, żeby 17 czy nawet 27 letni motocykl był niezawodny i
    bezawaryjny.
    "Jak kto dba, tak i ma".

    --
    Jasio