  • 1. Data: 2009-06-01 09:03:50
    Temat: dt 125, po ile stoja
    Od: "michu" <m...@p...onet.pl>

    Witam grupe
    Stwierdzilem, ze czas wykorzystac lasy i poligon kolo ustki i zakupic jakiegos
    crosika, po lekturze forow itp. wybor padl na yamahe dt 125, wersje enduro bo
    czasem na droge tez bym chcial wyjechac i wole zarejestrowany egzemplarz
    ustawilem sie na obejrzenie jednej sztuki:
    http://moto.allegro.pl/item646242828_yamaha_dt_125.h
    tml

    Poradzcie czy to dobra cena, na allegro jest pare tanszych kolo 4000 PLN w
    okolicach tego rocznika, wiec zastanawiam sie czy wlascicielka nie chce aby za duzo.
    Jak sie okaze ze sprzet jest w dobrym stanie warto dawac te 5200 ? jak nie to
    ile max warto ?
    pozdrawiam
    michu

  • 2. Data: 2009-06-01 18:35:29
    Temat: Re: dt 125, po ile stoja
    Od: michu <m...@p...onet.pl>

    michu pisze:
> [...]
    duzo.
    > Jak sie okaze ze sprzet jest w dobrym stanie warto dawac te 5200 ? jak nie to

    serio nikt sie nie orientuje czy sprawna i zadbana (jesli tak sie okaze
    po ogledzinach)DT 125 jest warta 5k pln?
    michu

  • 3. Data: 2009-06-01 21:33:07
    Od: n...@s...com

    On Mon, 01 Jun 2009 19:35:29 +0100, michu <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    >serio nikt sie nie orientuje czy sprawna i zadbana (jesli tak sie okaze
    >po ogledzinach)DT 125 jest warta 5k pln?

    Nie rozumiem pytania :)
    Jesli jest w stanie idealnym to sztuka z 98r moze byc tyle warta. Ale
    to raczej w stanie idealnym. Jesli idzie o te opisywan wymiany tlokow
    itd to ciekawe czy byly robione, czy moze legenda. Mam dt z 96 i
    dopiero w zeszlym roku wymienialem tlok, a detek lekko nie mial bo
    czesto jezdzil w teren (kupilem od kumpla).
    Tak czy siak, na pytanie czy DT jest wart 5k pln i tak musisz sobie
    sam odpowiedziec.

    pozdr
    newrom dete ołner
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 4. Data: 2009-06-02 09:52:02
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > to raczej w stanie idealnym. Jesli idzie o te opisywan wymiany tlokow
    > itd to ciekawe czy byly robione, czy moze legenda.

    Bede ogladal ja z gosciem co sam ma taka, non stop siedzi w garazu i cos grzebie
    w swojej i innych crosach. jednym slowem zna sie i bedzie w stanie ocenic stan
    techniczny.

> [...]
    > czesto jezdzil w teren (kupilem od kumpla).
    > Tak czy siak, na pytanie czy DT jest wart 5k pln i tak musisz sobie

    No wlasnie mam z tym problem, na allegro jest sporo w tym roczniku tanszych oraz
    jest sporo egzemplarzy za 5000 z rocznikow powyzej 2000.
    Problem w tym, ze nie mam czasu/ochoty/mozliwosci jechac na drugi koniec Polski,
    w okolicach Slupska jest tylko ta na sprzedaz.
    Dlatego pytam was od jakiej kwoty mam zaczac negocjacje tak zeby klientka mnie z
    miejsca nie wysmiala jak powiem za malo, nie zorientowala sie ze sie g...
    orientuje w cenach i nie probowala mi wciskac tekstow w stylu ze nie zejdzie z
    ceny ani grosza bo maszynka jest warta nawet wiecej i juz te 5000 to super niska
    cena. Z drugiej strony nie chce tez zeby sprzedawczyni po ewentualnej transakcji
    usmiechala sie do siebie z mysla "co za kretyn, dzieki ci boze ze go do mnie
    przyslales i pozwoliles wcisnac mu sprzeta za taka kase"...

  • 5. Data: 2009-06-02 21:31:15
    Od: n...@s...com

    On Tue, 02 Jun 2009 11:52:02 +0200, m...@p...onet.pl wrote:

    >No wlasnie mam z tym problem, na allegro jest sporo w tym roczniku tanszych oraz
    >jest sporo egzemplarzy za 5000 z rocznikow powyzej 2000.

    Toc pisalem, jesli mniut malyna w stanie idealnym, a Tobie sie nie
    chce jezdzic dalej to mozna kupic. Bo detek za piatke to zadna okazja.

> [...]
    >ceny ani grosza bo maszynka jest warta nawet wiecej i juz te 5000 to super niska

    IMHO masz zle podejscie :) Jesli chcesz przeznaczyc 5 tys to jedz
    ogladnac, jesli uznasz ze masz zastrzezenia i sprzet przez to powinien
    byc tanszy to po prostu negocjuj. Jesli nie chcesz zaplcic ile sobie
    sprzedawca zyczy za sprzet ktory wystawia (wg opisu/rozmowy
    telefonicznej) to nie truj dupy tylko poszukaj czegos na swoja
    kieszen, albo powiedz po prostu przez telefon ile chcesz/mozesz
    zaplacic. Sprzedawca zawsze bedzie chcial dostac mozliwie wysoka cene,
    a teksty 'super okazja skarpety sprzedaje' u mnie powoduja ze mam
    ochote uciekac i szukac czegos innego :)

    > Z drugiej strony nie chce tez zeby sprzedawczyni po ewentualnej transakcji
    >usmiechala sie do siebie z mysla "co za kretyn, dzieki ci boze ze go do mnie
    >przyslales i pozwoliles wcisnac mu sprzeta za taka kase"...

    A to juz zalatwiaj z ksiedzem, on sie lepiej orientuje jak to z Bogiem
    jest ;)

    pozdr
    newrom

  • 6. Data: 2009-06-03 07:14:34
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    michu pisze:

    > serio nikt sie nie orientuje czy sprawna i zadbana (jesli tak sie okaze
    > po ogledzinach)DT 125 jest warta 5k pln?

    No ja bym tyle nie dal :)

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!