  • 1. Data: 2011-11-03 15:44:47
    Temat: Altium - znowu problem...
    Od: " MH" <l...@W...gazeta.pl>

    . i to cholera na sam koniec !! PCB jest gotowe. Tylko wysłać Gerbery do
    płytkarni !! Jak wygenerować "gerbery" dla poszczególnych warstw?? Top ,
    Bottom , Solder maska (top/bottom) , opisy (tylko TOP) ??

    Robię tak :

    File => Fabrication Outputs => Gerber Files (wyświetla się okienko dialogowe ,
    wybieram dowolny format i klikam <OK>)

    Wyświetla mi się czarny ekran z jakimś krzaczkiem po lewej stronie i tyle....

    Co do Pani Nędzy robię źle ??

    MH

  • 2. Data: 2011-11-03 17:45:16
    Temat: Re: Altium - znowu problem...
    Od: Jerzy Dombczak <n...@d...net>

    W dniu 2011-11-03 16:44, MH pisze:
> [...]
    > wybieram dowolny format i klikam<OK>)
    >
    > Wyświetla mi się czarny ekran z jakimś krzaczkiem po lewej stronie i tyle....

    A co bys wiecej chcial?

    Nie robisz nic zle tylko brak ci podstaw obslugi tego programu, polecam
    help !

    A zanim cos wysles zadzwon do plytkarni w jakim maja byc formacie !
    http://www.prototypy.com/gerber.htm

  • 3. Data: 2011-11-03 18:50:19
    Od: "MiSter" <B...@W...PL>

> [...]
    >
    > Robię tak :
    >
    > File => Fabrication Outputs => Gerber Files (wyświetla się okienko

    Musisz jszcze wejść w opcje, zaznaczyc które warstwy mają być generowane
    albo zaznaczyć aby generował "użyte".

    Mister

  • 4. Data: 2011-11-03 23:36:00
    Od: " MH" <l...@N...gazeta.pl>

    Jerzy Dombczak <n...@d...net> napisał(a):

> [...]
    > help !
    >

    > A zanim cos wysles zadzwon do plytkarni w jakim maja byc formacie !

    Przeczytaj Jurku jeszcze raz co napisałem. Ale tak ze zrozumieniem...

    > Nie robisz nic zle tylko brak ci podstaw obslugi tego programu, polecam
    > help !

    Help powiadasz Jurku !! Nie wpadł bym na to !!! Dzięki !! A tak w ogóle to
    po cholerę ta grupa , skoro są 'helpy' ??

    > A zanim cos wysles zadzwon do plytkarni w jakim maja byc formacie !
    > http://www.prototypy.com/gerber.htm

    A jak sądzisz , dlaczego zadaję pytanie ?? Rusz trochę głową Jurku , albo nie
    udzielaj nieporadnych porad. Jeżeli odczuwasz satysfakcję z posiadania wiedzy
    n/t wątka i drwienia z autora wątka , który zadaje pytanie... to sugeruję Ci
    opuszczenie tej grupy. Swoim postem NICZEGO nie wniosłeś ...

    MH

  • 5. Data: 2011-11-04 00:12:28
    Od: " MH" <l...@N...gazeta.pl>

    MiSter <B...@W...PL> napisał(a):

    > Musisz jszcze wejść w opcje, zaznaczyc które warstwy mają być generowane
    > albo zaznaczyć aby generował "użyte".
    >
    > Mister

    Dzięki , jest OK.

    MH

  • 6. Data: 2011-11-04 00:22:46
    Od: Jerzy Dombczak <n...@d...net>

    Wybacz ale altium ma tak przystepna instrukcje obslugi w helpie ze az
    wstyd pytac o podstawowe sprawy takie jak generowanie gerberow.

    http://www.youtube.com/watch?v=1blle3X5Xvk