    From: "Ritchie " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ktos zna tego warriora
    Date: Mon, 9 Mar 2009 09:24:01 +0000 (UTC)

    Warrior vs. VTX 1300? Ja jezdze Warriorem, tesc ma VTX 1300. Roznica moim
    zdaniem jest spora, przede wszystkim w mocy (konkretnie w momencie) i w
    wielkosci (konkretnie szerokosci, konkretnie siedzenia ;) Wg. mnie na
    korzysc Warriora. Po przyzwyczajeniu sie do mocy Warriora przejazdzke VTXem
    porownac mozna do jazdy skuterem. Porownanie Warriora do DragStara 1100
    ktorego mialem wczesniej tez wypada zdecydowanie na plus tego pierwszego.
    Ale jedni wola jak im skrzypki graja (nowoczesny dizajn, wspolczesnosc,
    gruba rura), a inni jak im nogi smierdza (klasyka, chrom i fredzle). Pzdr.
    Ritchie.