  • 81. Data: 2016-03-08 10:08:09
    Temat: Re: Ktos wreszcie ruszyl glowa?
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    On 08.03.2016 09:48, masti wrote:

    > niektórzy tak. Ale jak się człowiek przyzwyczai do pisania normalnego to
    > ciężko się przestawić na stukanie jednym palcem

    Nie bardzo sobie wyobrażam zawodowe pisanie na tablecie 10-calowym.
    A jeśli nawet trafi się taki masochista, to ma dodatkowy problem -
    tablety mają jedno gniazdko usb, które przeważnie jest też jedynym
    gniazdem do ładowania baterii. Czyli: albo pisanie, albo ładowanie,
    albo kombinejszyn z aktywnym hubem. Za cholerę niczego fajnego w tym
    nie widzę.

  • 82. Data: 2016-03-08 10:11:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    trolling tone wrote:

> [...]
    > gniazdem do ładowania baterii. Czyli: albo pisanie, albo ładowanie,
    > albo kombinejszyn z aktywnym hubem. Za cholerę niczego fajnego w tym

    a na przykład uzywam do robienia notatek w terenie. nie
    potrzebuję ładować bo bateria wystarcza na wiele godzin.
    oczywiście to jest dodatek do normalnego lapka ale wygodniej sie go
    nosi.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 83. Data: 2016-03-08 10:22:19
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-03-08 04:30, Pszemol wrote:
    > "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message

    > Tak właśnie myślę, że wymyślił to Apple:
    > http://www.google.com/patents/US7311526

    Apple opatenetował - ale nie wymyślił.
    Jak widać inne firmy też na to wpadły (pewnie nieco inaczej i nie
    naruszając patentu Apple'a)

    > Ty myślisz inaczej na jakiej podstawie?

    > Moim zdaniem nie byłoby lepsze.
    >
    > Bardziej marnotrawiącym energię - być może :-)

    a co mnie to jako użytkownika interesuje - ma być wygodnia a za wygodę
    mogę zapłacić (efekt cieplarniany od tego się nie powiększy)
    :)

    > Dane prześlesz po BT, wifi i po GSM. Jak sobie zapragniesz.
    > Dlaczego nie?

    z iPhone po BT rónież?
    (zakładam, że nie ma innej opcji - czyli wifi i gsm odpada (tethering
    również))

    > Bardzo często. A jak często podłaczasz klawiaturę USB do tableta? :-))

    robie obrót klawiaturą i mam klawiaturę (konwertable laptop) ;)

    Za to bez problemu mogę podpiąć dowolne urządzenie po USB zaróno do
    telefonu jak i tabletu (standardowego) gdyż Host USB mi to zapewnia.
    Mogę co nie znaczy, żę często korzystam (już prędzej pendraka USB aby
    szybciej zgrać dane)

    > Strachy na lachy - tak straszyli przy zmianie standardu gniazda Lighting.
    > Chwilę później można było kupić za 99 centy Chinskie przejściówki.
    > To samo będzie z gniazdem słuchawek - będą przejściówki do 3.5mm jack.

    No i kolejna przejściówka dyndająca przy telefonie = kolejny element do
    uszkodzenia gniazda telefonu,........
    No i słuchając muzy nie naładujesz telefonu.
    No chyba, że muza poleci po BT - kwestia czy w tym standardzie Apple też
    nie namiesza by wyciągnąć więcej kasy od użytkownika?

    Czas pokaże - sam jestem ciekawy jak to zostanie rozwiązanie i jak
    będzie przyjęte na rynku. Na razie nie wróżę temu pomysłowi sukcesu (ale
    fakt - będzie inny, więc go opatentują ;).

  • 84. Data: 2016-03-08 10:26:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 7 Mar 2016 13:11:00 -0600, w <nbkjid$n9l$1@dont-email.me>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > <r...@k...pl> wrote in message

    > Jakie pro? Nie rozumiem...

    Widzę :)))

    BT ma sens, np. w tym przypadku ;)))
    http://ecsmedia.pl/c/etui-na-tablet-7-art-ab-101b-b-
    iext23464340.jpg

  • 85. Data: 2016-03-08 10:28:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 8 Mar 2016 01:22:04 +0100, w <56de1b22$0$641$65785112@news.neostrada.pl>,
    PlaMa <m...@w...pel> napisał(-a):

    > Słowem problem nie jest z głowy, tylko jest łatany dziwacznymi
    > sposobami... to jak perfumowanie się 3 dezodorantami jak ma się majty
    > pełne g***a.

    :))

  • 86. Data: 2016-03-08 10:32:18
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    On 08.03.2016 10:11, masti wrote:

    > a na przykład uzywam do robienia notatek w terenie. nie
    > potrzebuję ładować bo bateria wystarcza na wiele godzin.
    > oczywiście to jest dodatek do normalnego lapka ale wygodniej sie go
    > nosi.

    Do takich celów to ja mam lekką hybrydę z Win10. Dedykowana klawiatura,
    dorosły OS i wolne porty USB. Nie waży więcej, niż tablet z jakimś
    gównianym etui z klawiaturą, a możliwości nieporównywalne.

  • 87. Data: 2016-03-08 10:38:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    trolling tone wrote:

    > Do takich celów to ja mam lekką hybrydę z Win10. Dedykowana klawiatura,
    > dorosły OS i wolne porty USB. Nie waży więcej, niż tablet z jakimś
    > gównianym etui z klawiaturą, a możliwości nieporównywalne.

    no fajnie. I to znaczy, zę wszyscy mają używać tego co Ty?
    PS: Win10 jak dorosły system? cokomu wygodnie :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 88. Data: 2016-03-08 10:55:10
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    On 08.03.2016 10:38, masti wrote:

    > no fajnie. I to znaczy, zę wszyscy mają używać tego co Ty?
    > PS: Win10 jak dorosły system? cokomu wygodnie :)

    Na tablecie z Win10 bez problemu robię apki na Androida (oraz na
    tenże Win10, co się rozumie samo przez się). Spróbuj na tablecie
    androidowym zrobić apkę - nie, nie na Win10, na Androida. I teraz
    odpowiedz sobie na pytanie, które mi zadałeś.

  • 89. Data: 2016-03-08 13:20:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message

    > Widzę :)))

    No to wytłumacz który "pro" używa tableta z klawiaturą.

    > BT ma sens, np. w tym przypadku ;)))
    > http://ecsmedia.pl/c/etui-na-tablet-7-art-ab-101b-b-
    iext23464340.jpg

    Właśnie w tym przypadku BT ma najmniej sensu.

  • 90. Data: 2016-03-08 13:21:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:nbm25t$hgi$1@dont-email.me...

    > a pozostali pracują zawodowo i piszą 10 palcami

    ... na tablecie z kablową klawiaturą :-))
    Dopiero marzec, daleko do prima aprilis.