    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Ktos wreszcie ruszyl glowa?
    Date: Tue, 08 Mar 2016 10:22:19 +0100

    On 2016-03-08 04:30, Pszemol wrote:
    > "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message

    > Tak właśnie myślę, że wymyślił to Apple:
    > http://www.google.com/patents/US7311526

    Apple opatenetował - ale nie wymyślił.
    Jak widać inne firmy też na to wpadły (pewnie nieco inaczej i nie
    naruszając patentu Apple'a)

    > Ty myślisz inaczej na jakiej podstawie?

    > Moim zdaniem nie byłoby lepsze.
    >
    > Bardziej marnotrawiącym energię - być może :-)

    a co mnie to jako użytkownika interesuje - ma być wygodnia a za wygodę
    mogę zapłacić (efekt cieplarniany od tego się nie powiększy)
    :)

    > Dane prześlesz po BT, wifi i po GSM. Jak sobie zapragniesz.
    > Dlaczego nie?

    z iPhone po BT rónież?
    (zakładam, że nie ma innej opcji - czyli wifi i gsm odpada (tethering
    również))

    > Bardzo często. A jak często podłaczasz klawiaturę USB do tableta? :-))

    robie obrót klawiaturą i mam klawiaturę (konwertable laptop) ;)

    Za to bez problemu mogę podpiąć dowolne urządzenie po USB zaróno do
    telefonu jak i tabletu (standardowego) gdyż Host USB mi to zapewnia.
    Mogę co nie znaczy, żę często korzystam (już prędzej pendraka USB aby
    szybciej zgrać dane)

    > Strachy na lachy - tak straszyli przy zmianie standardu gniazda Lighting.
    > Chwilę później można było kupić za 99 centy Chinskie przejściówki.
    > To samo będzie z gniazdem słuchawek - będą przejściówki do 3.5mm jack.

    No i kolejna przejściówka dyndająca przy telefonie = kolejny element do
    uszkodzenia gniazda telefonu,........
    No i słuchając muzy nie naładujesz telefonu.
    No chyba, że muza poleci po BT - kwestia czy w tym standardzie Apple też
    nie namiesza by wyciągnąć więcej kasy od użytkownika?

    Czas pokaże - sam jestem ciekawy jak to zostanie rozwiązanie i jak
    będzie przyjęte na rynku. Na razie nie wróżę temu pomysłowi sukcesu (ale
    fakt - będzie inny, więc go opatentują ;).