  • 91. Data: 2016-03-08 13:22:04
    Temat: Re: Ktos wreszcie ruszyl glowa?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "trolling tone" <a...@a...org> wrote in message
    news:56de9684$0$644$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie bardzo sobie wyobrażam zawodowe pisanie na tablecie 10-calowym.
    > A jeśli nawet trafi się taki masochista, to ma dodatkowy problem -
    > tablety mają jedno gniazdko usb, które przeważnie jest też jedynym
    > gniazdem do ładowania baterii. Czyli: albo pisanie, albo ładowanie,
    > albo kombinejszyn z aktywnym hubem. Za cholerę niczego fajnego w tym
    > nie widzę.

    Nie jesteś jedyny - oni po prostu naginają rzeczywistość
    do swojego spaczonego obrazu.

  • 92. Data: 2016-03-08 13:22:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:nbm50j$qro$1@dont-email.me...

    > a na przykład uzywam do robienia notatek w terenie. nie
    > potrzebuję ładować bo bateria wystarcza na wiele godzin.
    > oczywiście to jest dodatek do normalnego lapka ale
    > wygodniej sie go nosi.

    Wygodniej się nosi DWA? Lapka i tableta w terenie?

  • 93. Data: 2016-03-08 13:24:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Nie wymyślił, tylko opatentował rozszerzenie na komputery pomysłu
    > stosowanego już wcześniej np. we frytownicach. "Apple wymyślił" to
    > oksymoron.

    Może we frytownicach, ale nie w laptopach Sony :-)

  • 94. Data: 2016-03-08 13:33:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message news:nbm5ei$s8j$1@dont-email.me...

    > a co mnie to jako użytkownika interesuje - ma być wygodnia a za wygodę
    > mogę zapłacić (efekt cieplarniany od tego się nie powiększy)
    > :)

    :-))

    No ale są bardziej świadomi użytkownicy którzy nie mają
    problemu z kabelkiem.

    > z iPhone po BT rónież?
    > (zakładam, że nie ma innej opcji - czyli wifi i gsm odpada (tethering
    > również))

    Tak, przez Bluetooth:
    http://cdn.iphoneincanada.ca/wp-content/uploads/2011
    /06/Personal-Hotspot.png

    > robie obrót klawiaturą i mam klawiaturę (konwertable laptop) ;)
    >
    > Za to bez problemu mogę podpiąć dowolne urządzenie po USB zaróno do
    > telefonu jak i tabletu (standardowego) gdyż Host USB mi to zapewnia.
    > Mogę co nie znaczy, żę często korzystam (już prędzej pendraka USB aby
    > szybciej zgrać dane)

    Otóż to - wielu się epatuje "mogę" a nie zwraca uwagi że nie korzysta
    a płaci za tą uniwersalność bardziej skomplikowanym i niewygodnym design.

    > No i kolejna przejściówka dyndająca przy telefonie = kolejny element do
    > uszkodzenia gniazda telefonu,........
    > No i słuchając muzy nie naładujesz telefonu.
    > No chyba, że muza poleci po BT - kwestia czy w tym standardzie Apple też
    > nie namiesza by wyciągnąć więcej kasy od użytkownika?
    >
    > Czas pokaże - sam jestem ciekawy jak to zostanie rozwiązanie i jak będzie
    > przyjęte na rynku. Na razie nie wróżę temu pomysłowi sukcesu (ale fakt -
    > będzie inny, więc go opatentują ;).

    Zobaczymy. Ja też jakoś nie bardzo widzę jak to miałoby być.

  • 95. Data: 2016-03-08 13:35:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:nbm23v$hbh$1@dont-email.me...

    > to też wymyślił?
    > <http://phandroid.s3.amazonaws.com/wp-content/upload
    s/2011/10/slide-to-unlock-550x403.jpg>

    Ktoś widzę nie rozumie idei patentowania pomysłów.
    Ludzie tysiące lat patrzyli na okrągłe Słońce, okrągły
    Księżyc aż ktoś kiedyś wpadł na pomysł aby ten kształt
    zastosować do czegoś innego, pożytecznego... i to się liczy!
    Tak bardzo nienawidzieć Apple aby negować jego wkład
    w rozwój smartfonów to trzeba być dużym fanatykiem.

  • 96. Data: 2016-03-08 14:00:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-03-08 o 10:26, r...@k...pl pisze:

    > Widzę :)))
    >
    > BT ma sens, np. w tym przypadku ;)))
    > http://ecsmedia.pl/c/etui-na-tablet-7-art-ab-101b-b-
    iext23464340.jpg

    Dla fanatyka marki sens ma to co oferuje dana marka.
    Skoro igadżety nie mają gniazdka na klawiaturę to klawiatura
    nie ma dla nich sensu. No chyba że taka działająca bez kabla
    do którego ne mają gniazdka. :-)

    Pozdrawiam

  • 97. Data: 2016-03-08 14:20:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

> [...]
    > Tak bardzo nienawidzieć Apple aby negować jego wkład
    > w rozwój smartfonów to trzeba być dużym fanatykiem.

    właśnie widzę, zę nie rozumiesz.
    Apple patentuje, wiekopomne pomysły, jak zaokrąglone rogi tabletu.
    To zwyczajny trolling patentowy.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 98. Data: 2016-03-08 14:20:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > ... na tablecie z kablową klawiaturą :-))
    > Dopiero marzec, daleko do prima aprilis.

    Tobie i tak do łba nie dotrze.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 99. Data: 2016-03-08 14:21:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Wygodniej się nosi DWA? Lapka i tableta w terenie?

    proponuję byś nauczył się czytać ze zrozumieniem.
    Choc to chyba niestety przekracza możliwości zapatrzonego w jabłuszko

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 100. Data: 2016-03-08 14:24:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > <r...@k...pl> wrote in message

    > No wystarczy że masz dwa urządzenia z różnych stajni :-)

    mam urządzenia z kilkunastu stajni. I jakoś mi do niczego nie jest
    potrzebny

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?