  • 101. Data: 2016-03-08 14:25:11
    Temat: Re: Ktos wreszcie ruszyl glowa?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > <r...@k...pl> wrote in message

    > No to wytłumacz który "pro" używa tableta z klawiaturą.

    "Smart Keyboard for iPad Pro"
    czyli to dla dzieci jest?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 102. Data: 2016-03-09 01:59:29
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2016-03-08 o 01:26, Pszemol pisze:

    > Co zrobisz jak będziesz miał trzy urządzenia, wszystkie uzywają
    > niby USB ale jedno jest na starym miniUSB, drugie na w miarę
    > nowym ale nie najnowszym microUSB a trzecie na USB w wersji C?
    > Cała torba kabelków? Więc po co narzekać na Apple?

    W tej chwili problemu nie ma i w przyszłości problemu nie będzie. Może
    żonglowania trochę będzie w okresie przejściowym... daje 1,5 r na
    przejście na usb-c. Zawsze pozostaje jeszcze świadomość, że mimo
    uciążliwości robi się krok na przód a nie stoi się w miejscu w imię
    hipsterowskiej antymainstreamowości.

    > A Ty mi mówisz, że nie ma ani jednego powodu aby używać standardów Apple

    Brawo - jeden (a właściwie 0,75 problemu, bo osobiście mocne siedzenie
    wtyczki w gnieździe rzadko kiedy wydaje mi się wadą).

    Apple w ogóle planuje przejście na thunderbolta? Nowa wersja mobilna ma
    być podobno konstrukcyjnie kompatybilna z usb-c.

  • 103. Data: 2016-03-09 12:58:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:nbmjrn$ghi$1@dont-email.me...

    > "Smart Keyboard for iPad Pro"
    > czyli to dla dzieci jest?

    To jest klawiatura BT, o ile się orientuję.

  • 104. Data: 2016-03-09 12:59:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > To jest klawiatura BT, o ile się orientuję.

    ale przecież klawiatura w ogóle nie jest potrzebna dla pro

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 105. Data: 2016-03-09 12:59:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:nbmjku$fmu$1@dont-email.me...

    > proponuję byś nauczył się czytać ze zrozumieniem.
    > Choc to chyba niestety przekracza możliwości zapatrzonego w jabłuszko

    Nie obwiniaj mnie za to, że Ty napisałeś niejasno...

  • 106. Data: 2016-03-09 13:00:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:nbmjqi$gck$1@dont-email.me...

    > mam urządzenia z kilkunastu stajni. I jakoś mi do niczego nie jest
    > potrzebny

    Najwyraźniej masz po prostu konie różnej rasy z tej samej stajni.

  • 107. Data: 2016-03-09 13:35:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:nbp37e$58u$1@dont-email.me...

    > ale przecież klawiatura w ogóle nie jest potrzebna dla pro

    Ty mi ostatnio zarzucałeś jakieś problemy z czytaniem...
    Popatrz u góry na cytaty. Przeczytaj je jeszcze raz.

  • 108. Data: 2016-03-09 13:56:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:nbmji3$fbf$1@dont-email.me...
> [...]
    s/2011/10/slide-to-unlock-550x403.jpg>

    > właśnie widzę, zę nie rozumiesz.
    > Apple patentuje, wiekopomne pomysły, jak zaokrąglone rogi tabletu.
    > To zwyczajny trolling patentowy.

    To akurat nie jest patent tylko zastrzeżenie unikalnego wzornictwa.
    Coś w stylu wyglądu kratki na wlocie chłodnicy samochodu,
    i np. ukośnej kreski rozpoznawczej Volvo a nie żaden inny samochód.
    Umykają Ci dosyć istotne różnice - weź się ogarnij chłopie.

  • 109. Data: 2016-03-09 13:59:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PlaMa" <m...@w...pel> wrote in message

> [...]
    >
    > Brawo - jeden (a właściwie 0,75 problemu, bo osobiście mocne siedzenie
    > wtyczki w gnieździe rzadko kiedy wydaje mi się wadą).

    Mocne siedzenie wtyczki w gnieździe ZAWSZE jest wadą
    i nie jest, jak widać, konieczne aby zapewnić pewny kontakt elektryczny.
    W tym zastosowaniu chodzi tylko i wyłącznie o pewny kontakt elektryczny.
    Kontakt mechaniczny jest konieczną wadą na którą się mimochodem godzimy.
    I dziwię się, że nowy standard nie uwzględnił tego...

    Swoją drogą, czy USB C zastępuje te pokraczne, podwójne wtyczki
    mikroUSB połączone z drugą wtyczką do USB 3 jaką mam na swoim
    przenośnym HDD w obudowie USB3 z Western Digitala?

    > Apple w ogóle planuje przejście na thunderbolta? Nowa wersja mobilna ma
    > być podobno konstrukcyjnie kompatybilna z usb-c.

    Niestety nie orientuję się co Apple planuje...
    Wbrew ogólnie panującym opiniom nie jestem fanbojem Apple :-)

  • 110. Data: 2016-03-09 14:16:06

    Wed, 9 Mar 2016 11:59:42 -0000 (UTC), w <nbp37e$58u$1@dont-email.me>, masti
    <g...@t...hell> napisał(-a):

    > ale przecież klawiatura w ogóle nie jest potrzebna dla pro

    Widocznie klawiatura jest Pro -- ale przeznaczona dla amatorów :)