  • 111. Data: 2016-03-09 14:16:45
    Temat: Re: Ktos wreszcie ruszyl glowa?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 9 Mar 2016 06:56:03 -0600, w <nbp6bi$gf7$1@dont-email.me>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > To akurat nie jest patent tylko zastrzeżenie unikalnego wzornictwa.

    :))))

  • 112. Data: 2016-03-09 18:46:55
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > ale przecież klawiatura w ogóle nie jest potrzebna dla pro

    Rozmawialismy o kablowej klawiaturze.

    Od poczatku wiadomo przecież, ze klawiatury BT sa obslugiwane.

  • 113. Data: 2016-03-09 20:15:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

> [...]
    s/2011/10/slide-to-unlock-550x403.jpg>

    > To akurat nie jest patent tylko zastrzeżenie unikalnego wzornictwa.
    > Coś w stylu wyglądu kratki na wlocie chłodnicy samochodu,
    > i np. ukośnej kreski rozpoznawczej Volvo a nie żaden inny samochód.

    <http://www.theverge.com/2012/11/7/3614506/apple-pat
    ents-rectangle-with-rounded-corners>
    "The US Patent and Trademark Office issued patent no. D670,286 to Apple
    yesterday and it really does cover the outer edge shape of a device.
    There's no other way to look at it."
    <http://assets.sbnation.com/assets/1701443/USD670286
    S1.pdf>

    Design Patent.
    Bardzo innowacyjny pomysł Apple by prostokątne urządzenie miało
    zaokrąglone rogi. Zupełnie, nigdy wcześniej niespotykane. co widać po
    liście przywołanych innych Design Patents i publikacji.

    > Umykają Ci dosyć istotne różnice - weź się ogarnij chłopie.
    oj boli Cie to strasznie, że znowu wychodzisz na idiotę :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 114. Data: 2016-03-09 20:16:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Najwyraźniej masz po prostu konie różnej rasy z tej samej stajni.

    oczywiście, Ty wiesz lepiej co mam. To może mi powiesz gdzie położyłem
    modem USB bo mi się zawieruszył?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 115. Data: 2016-03-09 20:16:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Nie obwiniaj mnie za to, że Ty napisałeś niejasno...

    jakoś inni rozumieją. A Ty nie dajesz rady

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 116. Data: 2016-03-09 20:34:55
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2016-03-03 01:16, Pszemol wrote:
    > I wymyslil kabelek uniwersalny:
    > https://t.co/6xRbuYgrPs
    > Problem z głowy?

    Hehe, Pszemol - dobry jestes.
    Nawet wrzucajac niewienne info o kabelku portafisz niezlego flejma
    zrobic. Przynajmniej widac, ze ktos jeszcze ta grupe czyta.

  • 117. Data: 2016-03-09 20:54:38
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2016-03-09 o 13:59, Pszemol pisze:

    > Mocne siedzenie wtyczki w gnieździe ZAWSZE jest wadą

    ale pisz "dla mnie" "według mnie", bo posługujesz się absolutami i
    zgrywasz mega-guru-najmądrzejszego i dlatego ludzie mają cię za
    pracownika marketingu apla albo świra-fanatyka.

    > I dziwię się, że nowy standard nie uwzględnił tego...

    widocznie nie był to w mniemaniu inżynierów problem. Jak widać po wątku,
    w mniemaniu userów też nie jest.

    > Swoją drogą, czy USB C zastępuje te pokraczne, podwójne wtyczki
    > mikroUSB połączone z drugą wtyczką do USB 3 jaką mam na swoim
    > przenośnym HDD w obudowie USB3 z Western Digitala?

    jaki to dysk i czy ma dodatkowe zasilanie?

    > Wbrew ogólnie panującym opiniom nie jestem fanbojem Apple :-)

    Kokietujesz tylko :)

  • 118. Data: 2016-03-10 12:44:59
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 9 Mar 2016 06:59:35 -0600, Pszemol wrote:
    > Mocne siedzenie wtyczki w gnieździe ZAWSZE jest wadą

    Żeby nie wyjść na pszemola, wypadałoby toto uzasadnić.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 119. Data: 2016-03-10 13:47:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message

    > Widocznie klawiatura jest Pro -- ale przeznaczona dla amatorów :)

    Jak ktoś jest linuksiarzem i pisze cały dzień skrypty i batche
    to nie wyobraża sobie żadnej pracy "pro" bez klawiatury...
    Tymczasem niektórym "pro" płaci się np. za retuszowanie
    zdjęć, a do tego wystarczy tablet z touchscreenem oraz iPencil :-)
    I można tak zarobić niezłą kasę np. siedząc parę godzin w pociągu,
    w samolocie i klawiatury (wbudowanej) użyć w tym czasie ani razu.

  • 120. Data: 2016-03-10 13:48:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:nbpsqj$a7g$1@dont-email.me...

    > jakoś inni rozumieją. A Ty nie dajesz rady

    Po czym wnioskujesz, że rozumieją?