  • 31. Data: 2011-10-31 23:45:20
    Temat: Re: Ktoś chce poskakać?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-10-2011 23:41, to pisze:

    > Jak większość jest z dupy, to tak to działa. Już dawno dowiedziono, że
    > bzdurne przepisy prawa, gremialnie nierespektowane, przyczyniają się do
    > olewania prawa jako takiego. I nie trzeba być omnibusem, żeby rozumieć
    > dlaczego.

    Tia, a czy znaki "zdechły polucjant" też stawiają dla zmyły?
    Bo jakoś sporo się nabiera, na dowód tego są miejsca gdzie w ciągu
    tygodnia zostają 3-4 miski.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 32. Data: 2011-10-31 23:47:55
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Tia, a czy znaki "zdechły polucjant" też stawiają dla zmyły? Bo jakoś
    > sporo się nabiera, na dowód tego są miejsca gdzie w ciągu tygodnia
    > zostają 3-4 miski.

    Progi zwalniające powinny być zabronione wszędzie poza drogami
    osiedlowymi.

  • 33. Data: 2011-10-31 23:51:45
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-10-2011 23:47, to pisze:

    > Progi zwalniające powinny być zabronione wszędzie poza drogami
    > osiedlowymi.

    Jeśli droga jest wąska, biegnie przez gęstą zabudowę to równie dobrze
    może być jak na osiedlu. A jeśli znajdzie się przygłup co wycina tam
    stówkę i jeszcze nie patrzy na znaki to już jego zmartwienie...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 34. Data: 2011-10-31 23:57:00
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Jeśli droga jest wąska, biegnie przez gęstą zabudowę to równie dobrze
    > może być jak na osiedlu. A jeśli znajdzie się przygłup co wycina tam
    > stówkę i jeszcze nie patrzy na znaki to już jego zmartwienie...

    Tyle, że progów nie da się wygodnie przejechać z żadną sensowną
    prędkością.

  • 35. Data: 2011-10-31 23:59:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-10-2011 23:57, to pisze:

    > Tyle, że progów nie da się wygodnie przejechać z żadną sensowną
    > prędkością.

    Taka jest cena braku zdrowego rozsądku przez dużą część kierujących,
    ponosimy ją wszyscy.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 36. Data: 2011-11-01 00:06:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-10-2011 23:59, DoQ pisze:

    > Taka jest cena braku zdrowego rozsądku przez dużą część kierujących,
    ^^
    ^uskutecznianego
    Późno już ;)

  • 37. Data: 2011-11-01 00:07:48
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Taka jest cena braku zdrowego rozsądku przez dużą część kierujących,
    > ponosimy ją wszyscy.

    Nie wiem dlaczego mam "płacić" za jakiegoś idiotę. Od tego powinien być
    FR czy patrole, ale po co stracić cały dzień na złapanie dwóch wioskowych
    debili, skoro można stanąć w krzakach na wylotówce i łapać dwóch bogu
    ducha winnych kierowców na 5 minut?

  • 38. Data: 2011-11-01 00:12:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-11-2011 00:07, to pisze:

    > Nie wiem dlaczego mam "płacić" za jakiegoś idiotę. Od tego powinien być
    > FR czy patrole, ale po co stracić cały dzień na złapanie dwóch wioskowych

    No ale przecież fotoradary są be i nie działają ;)

    > debili, skoro można stanąć w krzakach na wylotówce i łapać dwóch bogu
    > ducha winnych kierowców na 5 minut?

    Tu się zgodzę. Choć jednak ostatnio coraz ich więcej właśnie na takich
    "wioskach". Poza tym wkurza mnie też zachowanie policjantów - łapią
    gościa 140/70 i rzucają teksty "niestety będzie mandacik" , albo "do
    widzenia - troszeczkę wolniej proszę!" - WTF? Troszeczkę to jest ile?
    130? Zamiast pouczyć, podać przykład typu - tydzień temu zeskrobywaliśmy
    w tym miejscu 3 osoby to oni się jeszcze kajają.. choć może to tak dla
    telewizji, bo dawno mnie nie złapali (odpukać).

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 39. Data: 2011-11-01 00:17:37
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-31 22:17:43 +0000, Rafał Grzelak <s...@s...com> said:

    > Podwyzszania? Przeciez predkosc zabija!

    Tak, siedzi sobie taka prędkość schowana za drzewem, które tylko czyha
    na kierowcę i gdy dochodzi do kulminacyjnego momentu, to i prędkość, i
    drzewo wyskakują na drogę i gonią za autem...

    --
    Bydlę

  • 40. Data: 2011-11-01 00:25:01
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > No ale przecież fotoradary są be i nie działają ;)

    Są be, jak stoją byle gdzie poukrywane w kubłach na odpadki. Jak taki
    będzie stał dobrze oznakowany na drodze lokalnej we wsi, to będzie
    spełniał swoją rolę.

    Przy czym osobiście podniósłbym limit w zabudowanym do 60 km/h w dzień
    (kiedyś tak było i komu to przeszkadzało?) i 80 km/h w nocy.

> [...]
    > w tym miejscu 3 osoby to oni się jeszcze kajają.. choć może to tak dla
    > telewizji, bo dawno mnie nie złapali (odpukać).

    Koledze zmierzyli 150/50 w deszczu i chcieli go wysłać na badania
    psychiatryczne. ;)