  • 111. Data: 2011-11-01 21:17:20
    Temat: Re: Ktoś chce poskakać?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-01 20:49, Myjk pisze:
    > Tue, 01 Nov 2011 20:25:37 +0100, Artur Maśląg

    > No to sobie odpowiedz.

    Sobie? Przecież to było Twoje pytanie z krzykactwem, do tego bez
    znajomości realiów.

    > Uklepanie gleby jest takie pracochłonne i kosztowne? Przecież tutaj
    > ewidentnie nie uklepali podłoża przed położeniem czarnucha i się zwyczajnie
    > zapadło. Więc postawili ograniczenie.

    A Ty mi coś pisałeś o wróżeniu z fusów - teraz już wiem jaka jest tego
    geneza... O przygotowaniu warstw już nie wspomnę...

    > Droga musiała być tak czy siak zamknięta, bo tę łatę po "odkrywce" zrobili.

    Skąd taki wniosek? Zamkniętą pewnie była, tylko pytanie jak długo...

    > Z tego co widać, już na gotowo. W normalnych warunkach do kolejnego rozkopu
    > kładą coś, co da się ponownie bezinwazyjnie rozebrać, kostkę najczęściej, a
    > nie asfalt.

    Kostkę powiadasz - odważna teoria... Tu nie ma miejsca na kostkę.

    > Zawsze to jakieś wyjaśnienie.

    Wyjaśnienie czego? Tego, że jednak honoruję ograniczenia, choć
    bywają głupie?

  • 112. Data: 2011-11-01 21:24:52
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-01 09:49, Myjk pisze:
    > Tue, 01 Nov 2011 01:18:45 +0100, DoQ

    > Po co strzelasz sobie w stopę? Ten wypadek to właśnie głupota kierującego,
    > a nie wynik prędkości. Gość jedzie szybko, ale po cholerę zjeżdża z
    > całkowicie pustego pasa?

    IMHO to cos mu sie spier... w aucie, albo zaslabl. Nikt nie jest chyba
    takim jelopem, zeby tak zaj...c z glupoty.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 113. Data: 2011-11-01 21:26:48
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-01 19:57, DoQ pisze:

    > O znowu ci się żyłka napina bo sytuacja nie pasuje do teorii?

    > Ale nie jechał z przepisową prędkością, zjechał prawo, nie zdążył
    > wyhamować, wjechał w tył stojącego samochodu i zakończył rajd w rowie.
    > To proste jak 2+2, czego nie rozumiesz?

    Ale to nie jest sytuacja, ze nie sdazyl wyhamowac. On walil prosto w tyl
    tego auta i nie probowal za bardzo nawet ominac. Cos sie musialo w aucie
    spitolic.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 114. Data: 2011-11-01 21:27:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-01 21:14, topek pisze:

    > Juz pomijam ludzi olewajacych ograniczenia to zrobienie takiej drogi to
    > zwykle skurwysynstwo.
    > Powinnio to zrobic tak, zeby nie stwarzac zagrozenia na drodze.

    A gdzie tu widzisz zagrożenie i skurwysyństwo?

    > Nawet przy 40 i sliskiej nawierzchni mozna wyskoczyc komus na czolowke
    > jak autem zarzuci.

    Bez jaj - zrobili na szybko by ruch puścić, jeżeli sytuacja trwa dłużej
    to autochtoni powinni uderzyć gdzie trzeba, a nie robić szopkę na
    youtube.

    > Nie znosze takiej bezmyslnosci :-(

    No cóż, jako takiej ja tez nie, ale czymś podobnym mnie poczęstowano
    ostatnio w Niemczech i jakoś zdziwiony nie byłem :)

  • 115. Data: 2011-11-01 21:36:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-01 21:24, venioo pisze:

    > IMHO to cos mu sie spier... w aucie, albo zaslabl. Nikt nie jest chyba
    > takim jelopem, zeby tak zaj...c z glupoty.

    Młody jesteś, mało widziałeś... Takich "jełopów" trochę jest. Jeden z
    takich wjechał mi parę lat temu w d***, jak stałem na czerwonym.
    Po kafelki się śpieszył... Wg ustaleń policji trafił mnie z prędkością
    80-100km/h. O podobnych wyczynach już wielokrotnie czytałem - nawet
    tutaj. Tyle, że informacje tutaj podawane to był tylko fragment
    rzeczywistości...

  • 116. Data: 2011-11-01 21:36:46
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-01 14:58, Artur Maśląg pisze:

    > Jakie konkrety? Kryterium kwalifikacji danego odcinka na czarny
    > punkt to:
    > 1. od 12 wypadków w górę na konkretnym kilometrze drogi w ciągu trzech
    > kolejnych lat.
    > 2. od 5 wypadków w górę na konkretnym kilometrze drogi w jednym z
    > kolejnych trzech lat.
    > Powyższe to tzw. odcinki szczególnie niebezpieczne.

    Ciekawi mnie jeden szczególny punkt, a konkretnie jak to kiedyś ktoś
    ujął "co się stało się pod Jeżewem?" (DK8)

    Pewności nie mam ale chyba stoi tam tablica informująca o Czarnym
    Punkcie a z tego co wiem, wydarzył się w tym miejscu jeden wypadek ale
    za to z konkretną liczbą ofiar.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 117. Data: 2011-11-01 21:51:30
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

> [...]
    > Powinnio to zrobic tak, zeby nie stwarzac zagrozenia na drodze.
    > Nawet przy 40 i sliskiej nawierzchni mozna wyskoczyc komus na czolowke

    Klasyczny zwalony przepust. Wsadzili rure zasypali polozyli asfalt i
    siadło. Klasyka polskiego budownictwa

  • 118. Data: 2011-11-01 22:00:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-11-2011 21:26, venioo pisze:
    > Ale to nie jest sytuacja, ze nie sdazyl wyhamowac. On walil prosto w tyl
    > tego auta i nie probowal za bardzo nawet ominac. Cos sie musialo w aucie
    > spitolic.

    http://youtu.be/wY6grfDn-5A?t=2m25s pewnie tak jak temu :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 119. Data: 2011-11-01 22:26:12
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 01 Nov 2011 21:36:46 +0100, Lewis
    <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

    >Pewności nie mam ale chyba stoi tam tablica informująca o Czarnym
    >Punkcie a z tego co wiem, wydarzył się w tym miejscu jeden wypadek ale
    >za to z konkretną liczbą ofiar.

    Wypdek był jakieś 3-4 kilometry za czarnym punktem. Czarny punkt w
    Jeżewie jest na skrzyżowaniu z drogą do Łomży.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 120. Data: 2011-11-01 22:38:57
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-01 22:26, jerzu pisze:

    > Wypdek był jakieś 3-4 kilometry za czarnym punktem. Czarny punkt w
    > Jeżewie jest na skrzyżowaniu z drogą do Łomży.

    Dzięki za wyprowadzenie z błędu.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis