  • 51. Data: 2011-06-26 20:41:21
    Temat: Re: Który telefon z dobrym aparatem?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 26 Jun 2011 21:35:14 +0200, JoteR napisał(a):

    > Teraz na pmtg.

    Bo staram się udzielić możliwie dobrej odpowiedzi adekwatnej do zadanego
    pytania?

    > Nie, to ty usiłujesz zrobić z ludzi, chcących mieć w nagłych wypadkach
    > szansę cyknięcia w miarę przyzwoitej fotki, idiotów latających po mieście z
    > dyndającymi na szyi kompaktami.

    Idiotów? Bo w torbie (na szyi się kompaktów raczej nie nosi) noszą
    aparacik? Musisz mieć niezwykłe przekonanie o własnej Racji, skoro nazywasz
    wszystkich co się z tobą nie zgadzają idiotami. Ale śmiało, użyj sobie,
    nawet i na mnie. Wiesz, ja się nie ograniczam do kompaktu, ja noszę przy
    sobie lustrzankę. Jak wielkim idiotą w takim razie muszę być?

    Psy szczekają, karawana idzie dalej.

    > Po co? Sam zaczynasz czuć się z tym głupio i
    > potrzebne ci towarzystwo?

    Twoje, bez większych wątpliwości, zaczyna mi być zbędne w każdym razie.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,

  • 52. Data: 2011-06-30 11:59:13
    Od: "andy" <a...@c...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:1x63kpd5n1a5t.fzdfi1ou3wjb$.dlg@40tude.net...
    > Andy zatem rozsądny zapewne nie jest, skoro o to właśnie pytał. I chyba w
    > tej sytuacji nie powinna cię tak denerwować odpowiedź, której udzieliłem.

    O aparacie fotograficznym w Nokii 8 i 9
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=22037