  • 1. Data: 2011-06-23 15:45:34
    Temat: Nie można ostatnio odtwarzać video na stronach
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Nie wiem dlaczego tak się dzieje. Czy to wina Opery mini, że nie
    odtwarza filmików na stronach? Komunikat, że nie mam zainstalowanego
    flasha. Jak zainstalować w telefonie adobe flash player?
    Dawniej filmy (na stronach) telefon odtwarzał.

    --
    animka

  • 2. Data: 2011-06-23 15:56:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message
    > Nie wiem dlaczego tak się dzieje. Czy to wina Opery mini, że nie odtwarza
    > filmików na stronach? Komunikat, że nie mam
    > zainstalowanego flasha. Jak zainstalować w telefonie adobe
    > flash player?

    A skąd mamy wiedzieć jaki masz telefon?

  • 3. Data: 2011-06-23 16:19:30
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Cz 23 06 2011 17:56, Pszemol pisze:

    > A skąd mamy wiedzieć jaki masz telefon?

    Ostatnio Animka tak namiętnie kupowała LG z Droidem, że kupiła bez ;-)

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 4. Data: 2011-06-23 16:23:19
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > A skąd mamy wiedzieć jaki masz telefon?

    Każdy, kto (zgodnie z Netykietą) przed zabraniem głosu na grupie pofatygował
    się przejrzeć posty z ostatniego okresu, doskonale wie, jakiego telefonu
    używa grupowa maskotka. Nie wiedzą tego tylko miejscowe Kotlety i zamorskie
    trolle.

    JoteR

  • 5. Data: 2011-06-23 16:38:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:itvp9r$d9b$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > pofatygował się przejrzeć posty z ostatniego okresu, doskonale wie,
    > jakiego telefonu używa grupowa maskotka. Nie wiedzą tego tylko miejscowe

    A na jakiej podstawie wyciągasz wniosek że grupowiczka ma problem
    z tym samym telefonem który kupiła a nie prosi o pomoc w sprawie
    telefonu swojej koleżanki Barbie?

  • 6. Data: 2011-06-23 16:55:14
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-06-23 18:23, JoteR pisze:

> [...]
    > pofatygował się przejrzeć posty z ostatniego okresu, doskonale wie,
    > jakiego telefonu używa grupowa maskotka. Nie wiedzą tego tylko miejscowe

    A ja myślałam, że to Ty jesteś grupowa maskotka :-)

    --
    animka

  • 7. Data: 2011-06-23 16:58:50
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-06-23 18:19, ALEX pisze:

    > Ostatnio Animka tak namiętnie kupowała LG z Droidem, że kupiła bez ;-)

    LG GT 505 ( ale nie patfinder).

    Filmy odtwarzał, bo nawet na to mi cały abonament na to poszedł (jak
    wrócił z serwisu).
    Jak (i jakiego) wgrać do tego tefefonu adobe flash playera?
    O to pytam.

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-06-23 18:06:39
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > A na jakiej podstawie wyciągasz wniosek że grupowiczka ma problem
    > z tym samym telefonem który kupiła a nie prosi o pomoc w sprawie
    > telefonu swojej koleżanki Barbie?

    Bo pisze w pierwszej osobie liczby pojedynczej? I ta Opera...
    Poza tym, gdyby to był telefon koleżanki, to być może nie podałaby jego
    nazwy, za to z pewnością dowiedzielibyśmy się, gdzie kolezanka mieszka, w co
    się ubiera, ile ma dzieci i jakiej płci oraz który z jej sąsiadów jest
    menelem. Animkę (primo voto Kaję) trzeba umieć czytać ;->

    JoteR

  • 9. Data: 2011-06-23 19:31:03
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał:

    > A ja myślałam

    Noooo posunęłaś się za daleko.

  • 10. Data: 2011-06-23 20:50:38
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-06-23 20:06, JoteR pisze:

> [...]
    > w co się ubiera, ile ma dzieci i jakiej płci oraz który z jej sąsiadów
    > jest menelem. Animkę (primo voto Kaję) trzeba umieć czytać ;->

    Wiesz co? Stajesz się takim samym trollem jak ten Pszemol, którego mam
    od lat w filtrze.

    --
    animka