  • 1. Data: 2011-03-20 22:44:04
    Temat: Ktory monitor
    Od: 2late <d...@w...pl>

    Nie jestem fachowcem od monitorow a chcialbym kupic jakis duzy, tymczasowo
    podlaczyc do laptopa z Windowsem XP ktory ma wyjscie VGA a za kilka
    miesiecy do nowego stacjonarnego kompa z 64 bitowym Windowsem, chyba 7.
    Ktorys z ponizszych sie nada?

    http://www.saverstore.com/product/20072322/7725665/H
    anns-G-HANNSGHH281HPB---28-LCD-TFT--1920-x-1200--100
    0-1-400cd-m2---Black-Bezel--Speakers

    http://www.amazon.co.uk/dp/B002PWDEX6/ref=asc_df_B00
    2PWDEX62345784?smid=A3P5ROKL5A1OLE&tag=googlecouk06-
    21&linkCode=asn&creative=22206&creativeASIN=B002PWDE
    X6

    Nie gram na kompie. Na co zwrocic uwage, ktory lepszy, itp...?

    2late Outspace Communication Inc. 1999*2011 (R)
    www.wikileaks.org

  • 2. Data: 2011-03-21 10:28:59
    Temat: Re: Ktory monitor
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.03.2011 23:44, 2late pisze:
> [...]
    > tymczasowo podlaczyc do laptopa z Windowsem XP ktory ma wyjscie VGA a za
    > kilka miesiecy do nowego stacjonarnego kompa z 64 bitowym Windowsem,

    A co monitor obchodzi, jaki system chodzi na komputerze????

    [ciach]

    > Nie gram na kompie. Na co zwrocic uwage, ktory lepszy, itp...?

    Najlepiej przekonać się własnoocznie. To po pierwsze.

    Po drugie - warto sprawdzić warunki gwarancji i czy nie ma jakichś
    haczyków typu dopuszczalny procent padniętych pixeli.

    Hansa, czy jak mu tam, nie znam. Samsunga monitory mam w dwóch
    komputerach przenośnych i póki co nic nie padło (puk-puk).

    Swoją szosą ja sobie kupiłem jakieś 5 lat temu EIZO 19" - zapłaciłem
    sporo, ale nie żałuję.

  • 3. Data: 2011-03-21 18:49:00
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 21/03/2011 10:28 AM, Andrzej Ława wrote:

    > A co monitor obchodzi, jaki system chodzi na komputerze????

    A pisza o jakichs zgodnosciach z Windows 7, to pytam ;)

    > [ciach]

    > Najlepiej przekonać się własnoocznie. To po pierwsze.

    Niestety chce kupic online, bo taniej.

    > Po drugie - warto sprawdzić warunki gwarancji i czy nie ma jakichś
    > haczyków typu dopuszczalny procent padniętych pixeli.

    Dzieki.

> [...]
    > komputerach przenośnych i póki co nic nie padło (puk-puk).
    >
    > Swoją szosą ja sobie kupiłem jakieś 5 lat temu EIZO 19" - zapłaciłem

    Zauwazylem ze ten Hansa ma jakby troszke lepsze parametry ale Samsung ma
    wbudowany tuner tv, tyle za ja juz mam tuner tv. ;)
    Na pozostaych parametrach, jak szybkosc reakcji czy wielkosc plamki sie nie
    znam, i co najwazniejsze, jak to sie ma do codziennego uzytkowania, czy w
    ogole to wychwyce.

  • 4. Data: 2011-03-22 09:08:10
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.03.2011 19:49, 2late pisze:

    > A pisza o jakichs zgodnosciach z Windows 7, to pytam ;)

    ROTFL

    Czekam na kable zasilające "zgodne z windows" ;)

    [ciach]

    > Niestety chce kupic online, bo taniej.

    Coś za coś.

> [...]
    > Na pozostaych parametrach, jak szybkosc reakcji czy wielkosc plamki sie
    > nie znam, i co najwazniejsze, jak to sie ma do codziennego uzytkowania,

    Wielkość plamki im mniejsza, tym niby lepiej dla jakości (mniejsza
    ziarnistość obrazu/większa rozdzielczość). Im większa szybkość reakcji,
    tym lepiej - nie będzie "smużenia". Ważny też jest kontrast.

    Ale to, co wypisują producenci, nie zawsze jest obiektywne.

    Przykład: głośniki i "z sufitu" podawane ich moce (na podstawie jakiegoś
    mikrosekundowego możliwego szczytu).

    Nic nie zastąpi obejrzenia na własne oczy, najlepiej podłączonego do
    jakiegoś swojego testowego źródła obrazu. Kupić zawsze można później w
    sieci.

  • 5. Data: 2011-03-22 14:14:21
    Od: "Maver" <w...@o...pl>

    Do grafiki - FLATRON (ew. CRT). Ładnie wyświetla. Jeśli masz dużo kasy to
    LCD (bo łączy cechy jakości monitora CRT z wygodą obsługi tradycyjnego).
    Jesli masz mało kasy to VGA

    Pozdrawiam, M.

    BTW: mam do sprzedania fajny monitor FLATRON 775FT. Jeśli chcesz, to chętnie
    się go pozbędę, bo tylko mi zawadza i graci (a w grafikę się aktualnie nie
    bawię)

  • 6. Data: 2011-03-22 15:45:23
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 15:14:21 +0100, Maver napisał(a):

    > Do grafiki - FLATRON (ew. CRT). Ładnie wyświetla. Jeśli masz dużo kasy to
    > LCD (bo łączy cechy jakości monitora CRT z wygodą obsługi tradycyjnego).
    > Jesli masz mało kasy to VGA

    WTF?

    --
    GLaF

  • 7. Data: 2011-03-22 16:11:31
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 22/03/2011 15:45, GLaF wrote:

    > WTF?

    Myślałem, że to animka.

    Kamil

  • 8. Data: 2011-03-22 17:35:19
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-22 17:11, Kamil pisze:

    > Myślałem, że to animka.

    A ja wiem, że ty to glupi fiut i troll.

    --
    animka

  • 10. Data: 2011-03-22 18:24:49
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 20 Mar 2011 22:44:04 +0000, 2late napisał(a):

    (ciach...)
> [...]
    X6

    > Nie gram na kompie. Na co zwrocic uwage, ktory lepszy, itp...?

    Czyli jedno zastosowanie odpadło. Wobec tego - co na owym kompie robisz?

    [ Nie ma układów między lwami, a ludźmi, ]
    [ wilki i jagnięta nie żyją w zgodzie. (Homer) ]

  • 9. Data: 2011-03-22 18:24:49
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 15:14:21 +0100, Maver napisał(a):
    (ciach...)

    Ponieważ zaburza naturalną kolejność czytania.

    > Dlaczego odpowiadanie nad cytatem jest takie złe?

    [ Starzec i pijany są po dwakroć jak dzieci. (Platon) ]