    From: scob <9...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Który VAN (3 rzędy siedzeń)?
    Date: Thu, 17 Feb 2011 02:09:39 +0100

    No bo nie kupiłem latem zafiry :P
    A babsztyl chce rodzinę powiększać, a do tego a4-ka po serwisie u
    pewnego speca zdechła na amen i nie chce ruszyć z miejsca, gdzie stoi.
    Jak już ją (a4-kę, nie babę!) zepchnę do Warty, albo oddam ubogim
    ludziom, co to ją wypiorą i napiszą w ogłoszeniu "od starszego niemca"
    (z grubsza się zgadza :P) - to będę kupował autko, co ma 3 rzędy
    prawdziwych siedzeń: 1 rząd dorośli, 2-gi - przyszłe, potencjalne
    potomstwo sztuk 1 i ew. obecne, co samo się gramoli i starczy przypiąć,
    trzeci - obecne potomstwo, jak nie będzie chciało koło wyjca siedzieć,
    albo teściowa (bo na przewożenie w przyczepie zona nie daje zgody). Za
    trzecim rzedem: 50kg labrador retriever-a..

    I teraz: zafira, scenic 1 i 2, picasso, corolka verso, touran, caddy,
    premacy i dacie MCV :D:D - odpadły, bo za małe, i albo nie ma trzeciego
    rzędu, albo "udawany"

    "Suwane" drzwi są atutem, mocny, dający sobie wetknąć sekwencyjny gaz
    benzyniak - też. Jakieś takie prywatne uprzedzenie - wszystkie znajome
    mi dizle poza VAG-owymi tej zimy miały przestoje spowodowane jakimiś
    fuckupami.

    Automatyczna skrzynia - może być, owszem, chętnie. Byle działała tak,
    jak ZF-ka z VAG i się nie j***ła.

    Webasto - powinno być, grzana przednia szyba - chętnie.

    Szyberdachy, szyba w dachu, panoramadach - chętnie. Miło się takim czymś
    jedzie.

    Na placu boju pozostają:

    - Kia Carnival :D:D (motyl, cavallino?)
    Ale że węże tylnej nagrzewnicy, zacierające sie silniki od zwalonego
    napędu pompy oleju, ale korozja, ale żałosny Euro-NCAP.. I co to jest to
    CRDI? No i smierdzi mi tu oplem Sintrą..

    - Voyager i klony - blachy, milion usterek, silniki niewiadomojakie,
    żałosny Euro-NCAP

    - Espace IV - Śliiiczny. Takie pedalskie UFO ;) tylko że jest jakiś
    wysyp takich w niezłej cenie.. Po zeszłorocznych powodziach we francji?
    2,0T benzyna albo dCi 2,2 albo 3.0...

    - Eurovan (powiedzmy; wiem, że eurovan to była poprzednia generacja): C8
    / 807 / ulysse / Pedra (taka pedalska nazwa :P )
    Suwane drzwi, fotele jak w startreku - podoba mi się.. ale jest na "F" -
    bać się? A jak nie benzyniak (mmm.. 3,0 w c8), to który dizel? HDI czy JTD?

    - Mazda MPV - najnowocześniej wygląda, Nikt nic nie wie, nikt nie zna. ;-/

    - Mitsu Grandis - pono VAGowskie silniki, ale nikt tego na żywo nie
    widział i za drogi w zakupie

    - previa - za droga

    - Sharan (+Alhambra i Galaxy) -
    minus za "uchylne" drzwi tylnie. Za to automaty ZFa - znam, lubię, nie
    zamęczyliśmy - więc niezłe. Fort się trafi z grzaną przednią szyba i
    webasto, za to TDi-ki znane, lubiane, "rozpykane" przez serwisy, bo są
    tego miliony. I za słabe ;/ 2,8VR6 i syncro się trafi od przypadku do
    przypadku.. 130-konny TDi-k jest na krawędzi dostępności finansowej.
    Silnik od VAG-a, czy na TDCI i EcoTek-i też patrzeć?
    1,8T w vw i seacie bardziej mi pasuje do polo i golfa, ale jak nie
    będzie rozsądniejszej opcji - też się nada. W kumpli a4-kach zapitala,
    więc od bidy napędzi i vana..

    Co tu kupic? doradźcie. Może jeszcze coś innego?

    Opinie posiadaczy będą dla mnie cenniejsze, niż teoretyków, ale i za te
    będę zobowiązany.
    --
    Scob