  • 31. Data: 2013-07-04 11:20:07
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Ja nie dyskutuję o gustach.

    To dla czego twierdzisz że DLA MNIE interfejs jest zły ?? MI PSAUJE więc
    jest OK.

    > A masz wersję wcześniejszą niż 1.5? Jak nie to możesz efektu nie
    > zobaczyć :)

    Miałem pierwszą wersję jaka była a teraz mam 1.5.0 (0255) pewnie jak będę w
    zasięgu WiFi to się zaktualizuje ale obecnie jest taka.

    > Wiesz, nie mi jednemu się te problemy trafiły, a Ty możesz być
    > wybrańcem ;)

    Dziś zrobiłem aktualizację na następne 3 miechy więc jak nie zapomnę to
    posprawdzam :)

    > Ja nie wiem czy nie była przypadkiem szybka - musiałbym sprawdzić
    > ustawienia. Później chyba zmieniłem na 'głównymi drogami'. Nie mam
    > navi pod ręką.

    Szybka chyba też jedzie drogami głównymi, jeśli już to mogła być krótka ale
    głowy nie dam sobie uciąć.
    Ja na 99% wtedy jechałem optymalną bo jechałem w totalnie nieznany teren i
    byłem skazany tylko na navi.

    > Wychodzą nowe wersja, którą są bardziej zrąbane niż starsze
    > i oczywiście serwis twierdzi, że wszystko jest dobrze. Dziwnym trafem
    > kolejne niby mają 'usprawnione' to co było zrąbane poprzednio.
    > Z większych wtop to zdaje się w 6.11 zwalili tryb ciężarowy tak dobrze,
    > że trzeba było wracać do 6.10.

    Ostatnio wersji na WM używałem 3-4 lata temu, od tego czasu PDA leży w
    szufladzie (chyba go dam na alldrogo może komuś się przyda)

    > Navi ma prowadzić z punktu A do punktu B, przez C i D, powinna mieć
    > poprawne POI, informować o poprawnych limitach prędkości, szybko
    > reagować na zmiany i być prosta w obsłudze.

    Z POI nbie korzystam, informacje o limitach są w AM, mi przynajmniej na S3
    reaguje szybko na zmiany, jak nie potrzeba grzebać to jest prosta ...
    przynajmniej dla mnie :)

    > Spróbuj :) Nie wiem czy AM już to ma, ale bardzo przydatna rzecz
    > - 'FOTORADAR, 90'. Może w końcu niektórzy ludzie przestaną hamować
    > do 50 na widok FR :)

    Od fotoradarów mam Yanosika i ten działa dobrze :) "no prawie"

  • 32. Data: 2013-07-04 11:22:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-07-04 09:06, Chris pisze:
    >Jak pisałem - AM ma fatalny interfejs. Jest nieintuicyjny, do wielu
    >opcji to trzeba się doktoryzować w internecie, a później i tak
    >człowiek
    >zapomina jak to się robiło.

    Androidowej nie znam, ale wersja WinCE mi niemal odpowiada.
    Interfejs raz dobrze skonfigurowany praktycznie nie wymaga ponownego
    odwiedzania.
    Za to w wielu innych nawigacjach potrzebnych funkcji po prostu nie ma.
    Albo upierdliwie zrobione.

    No ale ja nie jestem "przecietny czlowiek", swoje upodobania mam i nie
    waham sie ich wlaczyc :-)

    >No, jak ludziom się każe płacić za wersje alfa/beta.
    >Nie znam Twoich założeń - nawigacja to nawigacja. Jakoś z NE nie ma
    >takich problemów.

    Ale NE to online. Moze i mozna stawiac za wzor poprawnego dzialania
    programu, ale on-line ma swoje wady.

    J.

  • 33. Data: 2013-07-04 11:38:39
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-07-04 11:20, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > To dla czego twierdzisz że DLA MNIE interfejs jest zły ?? MI PSAUJE więc
    > jest OK.

    Niczego takiego nie twierdziłem, coś sobie wmówiłeś.
    Napisałem, że interfejs jest fatalny, nieintuicyjny itd.
    Jak ci się podoba to twój gust i tyle.

    > Miałem pierwszą wersję jaka była a teraz mam 1.5.0 (0255) pewnie jak
    > będę w zasięgu WiFi to się zaktualizuje ale obecnie jest taka.

    No to jak chcesz sprawdzić występowanie tego błędu na poprzedniej
    wersji?

    > Ostatnio wersji na WM używałem 3-4 lata temu, od tego czasu PDA leży w
    > szufladzie (chyba go dam na alldrogo może komuś się przyda)

    No to nie wiesz co tam się dzieje.

    > Z POI nbie korzystam, informacje o limitach są w AM, mi przynajmniej na
    > S3 reaguje szybko na zmiany, jak nie potrzeba grzebać to jest prosta ...
    > przynajmniej dla mnie :)

    A to ciekawe - nie korzystasz z POI? A FR to co to niby jest?
    Nie wspomnę już o tym, że przydają się inne informacje...

    > Od fotoradarów mam Yanosika i ten działa dobrze :) "no prawie"

    Nie odpowiedziałeś na pytanie. Co do Yanosika - była już o tym
    niejedna dyskusja i jest średnio użyteczny. No ale jak Ty
    mieszasz AM z Yanosikiem to jestem pełen podziwy dla desperacji :>

  • 34. Data: 2013-07-04 11:56:19
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-07-04 08:32, *Artur Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > BTW - korzystałeś już może z wersji na Androida? Zdania są podzielone.

    Nie, na razie mam jeszcze subskrypcję na mapy i Live do GO 825, ale
    planuję się przesiąść na Androida po ich zakończeniu. Wnerwia mnie to,
    że poza zapłata ładnej kasy za urządzenie ciągle muszę płacić za mapy w
    sytuacji, kiedy prawie wszyscy nowi nabywcy mają mapy dożywotnio. W tym
    zakresie TT ssie.

    Co do wersji Androidowej to na początku były problemy z kompatybilnością
    z tego co wiem, ale z samym programem (jak już działał) raczej nie.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 35. Data: 2013-07-04 11:57:22
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu środa, 3 lipca 2013 19:55:06 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Slyszalem nie najlepsze opinie o nawigacjach pod Androidem.
    >
    > Sprawdzales taki zestaw osobiscie ?

    Odnosnie nawogacji pod Andka...od kilku lat jestem wierny IGo. Najpierw byla wersja
    na WinCE a potem dystrybucje pod Androida. Navi w offline. Obecnie hula Igo Primo.

    Wady:
    Nie jest tak czesto aktualizowana jak AM (np mapy teleatlasu co kwartal)
    Zalety:
    AM poza granicami PL zaczyna dostawac szmergla. Tam gdzie AM nie potrafila
    poprowadzic/gubila sie/nie potrafila znalzezc odniesienia IGo ratowalo sytuacje.

    --
    Dman-666

  • 36. Data: 2013-07-04 12:16:04
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Niczego takiego nie twierdziłem, coś sobie wmówiłeś.
    > Napisałem, że interfejs jest fatalny, nieintuicyjny itd.

    Dalej twerdzisz ...

    > Jak ci się podoba to twój gust i tyle.

    I tak piszę.

    > No to jak chcesz sprawdzić występowanie tego błędu na poprzedniej
    > wersji?

    Skoro nie ma błędu to czemu wytykasz ?? było mineło, zostało poprawione ...

    > No to nie wiesz co tam się dzieje.

    Na WM nie wiem ... potwierdzam.

    > A to ciekawe - nie korzystasz z POI? A FR to co to niby jest?
    > Nie wspomnę już o tym, że przydają się inne informacje...

    FR mam z Yanosika a na AM mam wyłączone, jakie inne "leśne ssaki" :)

    > Nie odpowiedziałeś na pytanie. Co do Yanosika - była już o tym
    > niejedna dyskusja i jest średnio użyteczny. No ale jak Ty
    > mieszasz AM z Yanosikiem to jestem pełen podziwy dla desperacji :>

    AM ma stare dane, nie ma aktualnych fotoradarów, wypadków ... Y
    aktualizowany jest bardzo szybko i działa to lepiej niż CB "tak sprawdziłem
    ... Y podał FR a CB było głuche już nie jeden raz"

  • 37. Data: 2013-07-04 12:27:24
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-07-04 12:16, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):

    ^^^

    > Dalej twerdzisz ...

    Twierdzę to co podkreślone, a nie to co sobie wymyśliłeś.

    > I tak piszę.

    Wiesz nie pisz, że ja twierdzę, że dla Ciebie interfejs jest
    zły.

    > Skoro nie ma błędu to czemu wytykasz ?? było mineło, zostało poprawione ...

    LOL - znaczy mam nagle zachorować na amnezję? Nie wiadomo czy minęło...
    Podobno poprawione, podobno...

    > FR mam z Yanosika a na AM mam wyłączone, jakie inne "leśne ssaki" :)

    Widzisz, to że Ty korzystasz w takiej formie nie znaczy, że nie jest
    to potrzebne i nie oznacza, że automatycznie złe staje się dobre.

    > AM ma stare dane, nie ma aktualnych fotoradarów, wypadków ...

    A masz LD? Czemu nie ma?

    > aktualizowany jest bardzo szybko i działa to lepiej niż CB "tak
    > sprawdziłem ... Y podał FR a CB było głuche już nie jeden raz"

    Yanosik nie ma aktualnych fotoradarów, wypadków itd. Były o tym
    dyskusje - lista FR jest błędna, wypadki czy lotne akcje są często
    błędne.

  • 38. Data: 2013-07-04 12:33:11
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-07-04 11:56, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2013-07-04 08:32, *Artur Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło,
    > żeby odpisać:

    > Nie,

    Szkoda, miałbym jakąś rozsądną ocenę :)

> [...]
    > że poza zapłata ładnej kasy za urządzenie ciągle muszę płacić za mapy w
    > sytuacji, kiedy prawie wszyscy nowi nabywcy mają mapy dożywotnio. W tym

    To prawda. Właśnie się szykuję do zakupu jako 'nowy' nabywca ;)

    > Co do wersji Androidowej to na początku były problemy z kompatybilnością
    > z tego co wiem, ale z samym programem (jak już działał) raczej nie.

    Czytałem trochę o tym - były problemy z instalacją na karcie, problemy
    ze stabilnością itd. Jeszcze trochę poczekam - szkoda, że nie ma triala.

  • 39. Data: 2013-07-04 12:35:30
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^
    > Twierdzę to co podkreślone, a nie to co sobie wymyśliłeś.

    Nie nieintuicyjny dla ciebie, inny może pasować więc nie podawaj tego jako
    wadę.
    Tak samo można pisać że wadą linuxa jest fatalny i nieintuicyjny interfejs
    .. za to windows to rewelacja pod względem ergonomi ...

    > LOL - znaczy mam nagle zachorować na amnezję? Nie wiadomo czy minęło...
    > Podobno poprawione, podobno...

    Windows Millenium też miał wady znaczy że W7/8 jest tak samo do dupy ??

    > Widzisz, to że Ty korzystasz w takiej formie nie znaczy, że nie jest
    > to potrzebne i nie oznacza, że automatycznie złe staje się dobre.

    Kiedyś sprawdzałem i co chwilę miałem komunikaty o FR ... bez sensu, wolę
    pewne i sprawdzone co xx km.

    > A masz LD? Czemu nie ma?

    LD ?? live coś tam ? nie wiem nie używam.
    Jak jestem zacofany to może rozwiń temat to spokojnie poczytam i się
    dokształcę.

    > Yanosik nie ma aktualnych fotoradarów, wypadków itd. Były o tym
    > dyskusje - lista FR jest błędna, wypadki czy lotne akcje są często
    > błędne.

    Do tej pory sprawdziły się w 95% więc nie wiem skąd masz te dane, z Y
    poruszam się dość często i wiem jak działa.

  • 40. Data: 2013-07-04 12:39:42
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-07-04 11:22, J.F pisze:

    > Androidowej nie znam, ale wersja WinCE mi niemal odpowiada.

    Podobno do wszystkiego można się przyzwyczaić :)

    > Interfejs raz dobrze skonfigurowany praktycznie nie wymaga ponownego
    > odwiedzania.

    Ciekawe - nie korzystasz z interfejsu? Nie ustawiasz nowych tras,
    nie dokładasz dodatkowych punktów trasy?

    > Za to w wielu innych nawigacjach potrzebnych funkcji po prostu nie ma.
    > Albo upierdliwie zrobione.

    A jakie są te potrzebne? :)

    > No ale ja nie jestem "przecietny czlowiek", swoje upodobania mam i nie
    > waham sie ich wlaczyc :-)

    Tego nikt nie broni, ale 'przeciętny człowiek' powinien móc łatwo sobie
    wybrać podstawowe rzeczy i być poprowadzony do celu spokojnie.

    > Ale NE to online. Moze i mozna stawiac za wzor poprawnego dzialania
    > programu, ale on-line ma swoje wady.

    Nie wiem czy NE można stawiać za wzór, ale jest zrobione czytelnie
    (itd.), a online może i ma swoje wady, ale ma też zalety.