  • 131. Data: 2017-08-05 14:05:59
    Temat: Re: Kto. pokretnie.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.08.2017 o 13:53, re pisze:

    > A na jakiej nie? Skoro znaki regulujące pierwszeństwo nie obowiązują jak
    > działa sygnalizacja, to na jakiej podstawie twierdzisz, że jest inaczej
    > niż normalnie (czyli na wprost)?
    > ---
    > To na wprost jest a nie wzdłuż zielonego ? :-)

    No na wprost - a niby jak ma być jak pasy idą na wprost i nie ma
    strzałek kierunkowych?

    Shrek

  • 132. Data: 2017-08-05 15:31:36
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]
    > To na wprost jest a nie wzdłuż zielonego ? :-)

    No na wprost - a niby jak ma być jak pasy idą na wprost i nie ma
    No np tak jak świecą zielone :-)

  • 133. Data: 2017-08-05 20:59:46
    Temat: Re: Kto pierwszy B czy D?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Piękne jak piękne. A potem papugi będą w sądzie dyskutować przez 2 lata.
    > I wcale nie jest pewne kto wygra.

    Czyli dopuszczasz to ze jednak pierwszenstwo ma ten co jedzie po łamanym?
    Albo ze przynajmniej prawnicy mogliby tak uznac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 134. Data: 2017-08-05 23:40:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.08.2017 o 20:59, Budzik pisze:

    > Czyli dopuszczasz to ze jednak pierwszenstwo ma ten co jedzie po łamanym?

    Nie.

    > Albo ze przynajmniej prawnicy mogliby tak uznac?

    Tak.

    Shrek

  • 135. Data: 2017-08-05 23:41:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.08.2017 o 15:31, re pisze:

    > No np tak jak świecą zielone :-)

    A skąd masz niby wiedzieć co przeciwnikowi świeci?

    Shrek

  • 136. Data: 2017-08-06 18:41:48
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > No np tak jak świecą zielone :-)

    A skąd masz niby wiedzieć co przeciwnikowi świeci?
    ---
    No właśnie, czyli nie wzdłuż zielonego. Z czegoś innego, ale czy to
    uprawnione ?

  • 137. Data: 2017-08-06 18:55:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.08.2017 o 18:41, re pisze:

> [...]
    > ---
    > No właśnie, czyli nie wzdłuż zielonego. Z czegoś innego, ale czy to

    Przecież napisałem - na wprost - tak jak idą pasy.

    Shrek

  • 138. Data: 2017-08-06 20:04:44
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]

    Nie.

    > Albo ze przynajmniej prawnicy mogliby tak uznac?

    To przecież na tym prawo polega, że dokonuje się wykładni i jeśli taka jest
    wykładnia że "pierwszeństwo ma ten co po łamanym" to takie jest prawo :-)

  • 139. Data: 2017-08-07 06:33:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Aug 2017 18:55:47 +0200, Shrek napisał(a):

    > Przecież napisałem - na wprost - tak jak idą pasy.

    No nie. Bo na wydzielonym pasie do skretu w lewo dopiero S-3 daje
    pierwszenstwo, S-1 nie.

    Wychodzi na to, ze pierwszenstwo jest "na wprost", ale konia z rzedem
    temu, kto zacytuje odpowiedni przepis :-)

    J.

  • 140. Data: 2017-08-07 06:56:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.08.2017 o 06:33, J.F. pisze:

    > No nie. Bo na wydzielonym pasie do skretu w lewo dopiero S-3 daje
    > pierwszenstwo, S-1 nie.

    Też nie do końca:

    https://www.google.pl/maps/@52.2251157,20.9889336,3a
    ,75y,224.62h,88.4t/data=!3m6!1e1!3m4!1sJKdt_CwO_ZLeV
    7tIzMFErQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    > Wychodzi na to, ze pierwszenstwo jest "na wprost", ale konia z rzedem
    > temu, kto zacytuje odpowiedni przepis :-)

    IMHO jednak tak jak idą pasy.

    Shrek